Citat:
Ursprungligen postat av
passport
Ja men det är väl självklart att man ser ryssen på milavstånd om man tittar på flightradar. Det är bara löjligt att hålla den linjen. Ingen som har läst en bok om Putin under 2000-talet håller med dig.
Det är bara småpojkar som aldrig spenderat en tid inom totalförsvaret som skulle komma med dom påståenden som du kommer med. Skärp dig för fan!
Vad farao snackar du om?
"Ser ryssen"? Vem fan har snackat om ryssen? Om du är ett sånt dreglande mähä att du inte ens förstår att DU svarade på ett inlägg från "Blondins" som länkade till ett amerikanskt militärt tankplan, en KC-135 Stratotanker, och att jag påtalar att det är plan från NATO vi talar om så begriper jag inte hur man ska kunna få dig att begripa ett skvatt. Speciellt inte när du själv skrev:
Citat:
Ursprungligen postat av
passport
Du måste vara helt handikappad. Tror du att NATO plan flyger med transporder är du helt efterbliven.
...så vem i helvete har skrivit något om "se ryssen på milsavstånd"?
Ryssarna flyger i allmänhet UTAN transponder (fast inte alltid, man kunde faktiskt följa en del av deras fåniga luftlandsättningsförsök igår, från starten i Pskov), men vi talar inte om Ryssland. Och än mindre om Putin och vad någon som "läst en bok om Putin under 2000-tal" har att säga om att följa NATO-tankplan i civilt och fredat luftrum...
Kan du knipa käft nu? Du är överbevisad, nedsablad och totalt bortgjord. Dina försök att blanda bort korten genom att dra in massa annat i diskussionen fungerade inte, och det kommer inte fungera i framtiden heller. Jag antar att du är någon form av rysstroll, ni har ju i allmänhet tomtar på loftet.
Som sagt, du är överbevisad:
https://globe.adsbexchange.com/?icao=ae037e
Edit: Flera nonsensinlägg av dig i denna anda, kommer bara tas bort, ska jag tillse. Ta till vettiga argument eller håll truten.