2022-02-25, 22:07
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Ni går på rätt hårt med att det skulle vara sjukt och jättekonstigt att tända på barn i den åldern. Det är ungefär samma sak.
.

Ja. Det är sjukt och jättekonstigt att vuxna tänder på barn. Ju större åldersskillnad desto sjukare är det.
Citera
2022-02-25, 22:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Faktiskt inte tänkt på det. Smart sätt att gardera er litegrann mot förtal. För allmänheten är det dock rätt tydligt vilka ni fångar in.
Det har noll betydelse ur ett förtalsperspektiv. Det som räddar dem från ett förtalsåtal är att de har utgivningsbevis. Eller tror du själv att man kan gå fri från förtal när man publicerat videofilmer där man anklagar någon för att vilja våldta barn bara för att man inte använt ordet pedofil?
Citera
2022-02-25, 22:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Alright. Ja, det är en stor skillnad. Gör ju dock inte att ragga på någon mogen 14-åring mer okej men skillnad är det.
Det gör det mer ok. Dock inte så mycket att det når upp till att kallas ok.

Men är som sagt jävligt kluven. Å ena sidan tycker jag att det är bra. Men ibland undrar jag hur många av dessa som aldrig hade agerat om de inte hade blivit frestade. Tillfället gör tjuven så att säga. Jämför med i USA där polisen låtsas sälja droger för att sätta dit knarkare. Hur kul är det om man faktiskt försöker sluta men inte kan stå emot frestelsen just där och då?
Citera
2022-02-25, 22:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Ja. Det är sjukt och jättekonstigt att vuxna tänder på barn. Ju större åldersskillnad desto sjukare är det.
Jag sa tidigare att det är rätt få under 23 som kan diskutera vuxet. Jag lägger till dig i den listan.
Citera
2022-02-25, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
MarkBigBone.

Minsann minsann.

Angenämt.

Det här är den i särklass märkligaste chatloggen hittills. Inledningsvis har han goda intentioner. Han skriver tydligt att han inte vill att barnet ska vara i sängen när de har sex, utan att de ska vara rädda om barnet.

Sen är det nåt som slår jävligt slint. I nästa logg är han drivande, ställer sjuka frågor och undrar om mamman och dottern sugit kuk ihop och om dottern är kåt.

Blir inte alls klok på denna. Till en del känns det som att han talar sanning. Han blir helt förblindad av att ha hittat en vacker kvinna som kan tänka sig att ha sex med honom, att han helt glömmer all sans och moral och börjar skriva grova sexuella anspelningar riktade mot barnet.

Hela sättet han pratar på i chatten har en märklig ton. Det är som ingenting existerar. Han lyssnar inte. Det kommer stötvisa utrop av olika slag.

Jag får uppfattningen att han inte alls hade dåliga intentioner från början. Det här är ingen avart på det sättet. Han har inte sökt efter ett barn. Problemet är att han gränslöst svävar iväg i grova pedofila utrop. Det är möjligt att de inte betyder något för honom för det är genomgående som att han inte hör vad han själv säger. Han är bara ett fullödigt brushuvud som låter käften gå och som hamnat i något slags delirium av att kanske kanske kanske äntligen ha fått en kvinna på kroken.

Han sticker ut som mycket märklig.

Pinsamt att läsa hur du ännu en gång försöker förminska en pedofils sätt att se på saker.
"goda intentioner", "Till en del känns det som att han talar sanning", "Han blir helt förblindad att han helt glömmer all sans och moral"

Bara en pedofil skriver att han vill knulla ett barn för att sen åka till en plats i förhoppning att träffa personen som ska leda han till barnet. Och bara en pedofil försöker precis som du hitta förmildrande omständigheter att han "nog talar sanning" och stackarn blev visst förblindad.
Citera
2022-02-25, 22:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Då får du nog läsa om, för det har jag aldrig skrivit om. Jag har inte berättat speciellt mycket om vad som hänt mig. Tror att du läst något av Biancas inlägg kanske.
Mitt fel. Jag läste från dumpen och utgick från att det var du. Har inte så stor koll på om det finns andra berättelser där.

Dock undviker du hela tiden min fråga. Du har i många videos sagt till förövarna att det är x (kommer inte ihåg den exakta siffran) gånger vanligare med självmord bland barn som utsatts för sexuella övergrepp. Men denna siffra kan väl ändå inte vara typisk för fjortonåringar som har frivilligt sex med äldre?
Citera
2022-02-25, 22:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Vi har en hel del kontakt med anhöriga och valde med hänsyn till dessa att det är onödigt för deras del. Att se Erns Rohm runka är ingen fröjd kan jag säga 😆 så du har inte missat någonting.

Tack för svaret, jag gillar inte att titta på män som masturberar i allmänhet och inte pedofiler i synnerhet, så jag har fått min nyfikenhet stillad. Vidare vill jag inte att anhöriga ska få mer problem än de redan har så om en publicering av runkvideon är till skada för dem så är det bäst att ni avstår.

Såg för övrigt er senaste dumpning med MarkBigBone. Både skrämmande och underhållande att lyssna på hans undanflykter och helt rätt av er att uppmana honom till att söka hjälp istället för att rationalisera. Förstår att ni inte kan tvinga någon att stanna på platsen, men kan ni få era fångster att börja babbla är det så oändligt mycket mer intressant än att se dem springa (eller cykla) därifrån.

Snälla sluta aldrig med ert arbete. Det är mycket lyteskomik kring de som blir ertappade, men i grunden visar ni ett exempel på det allvarliga problemet att Sveriges rättsordning inte stämmer överens med folkmeningen.
Citera
2022-02-25, 22:19
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av journeyman2k
Hej, ville bara påminna dig om att du för några dagar sedan kallade barn som far illa efter att dumpen hängt ut deras pappa för "spekulativt och har ingenting med sanning att göra". Länken nedanför lär tyda på motsatsen...

Twitterinlägget säger noll och ingenting. För att hävda att barn i betydande grad far illa för att deras förälder hängs ut för att ha raggat barn i sexuellt syfte så krävs data utifrån vetenskaplig kontext. Du får återkomma när du kan hänvisa till adekvat vetenskaplig studie.

Det vi däremot vet redan idag är att tusentals barn har föräldrar som sitter i fängelse och därav drabbas av stigma i någon grad, med allt vad det innebär. Vi vet även att skadorna som barn får som utsatts för sexuella övergrepp orsakar enormt lidande, dysfunktion långt upp i åldrarna och i vissa fall även död.
Citera
2022-02-25, 22:22
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava

Ja, det är det verkligen. Skrämmande åsikter i tråden.
Citera
2022-02-25, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
NYTT KLIPP UPPE GUBBAR!

Kom ihåg att alltid läsa chattkonversationen innan ni kollar filmen. Det höjer upplevelsen något otroligt att få lite bakrund till det hela.

håller med
Citera
2022-02-25, 22:26
Medlem
Citat:
Mitt fel. Jag läste från dumpen och utgick från att det var du. Har inte så stor koll på om det finns andra berättelser där.

Dock undviker du hela tiden min fråga. Du har i många videos sagt till förövarna att det är x (kommer inte ihåg den exakta siffran) gånger vanligare med självmord bland barn som utsatts för sexuella övergrepp. Men denna siffra kan väl ändå inte vara typisk för fjortonåringar som har frivilligt sex med äldre?

Vad du hakar upp dig. Om det är y gånger vanligare, vad spelar det för roll?
Citera
2022-02-25, 22:29
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Det gör det mer ok. Dock inte så mycket att det når upp till att kallas ok.

Men är som sagt jävligt kluven. Å ena sidan tycker jag att det är bra. Men ibland undrar jag hur många av dessa som aldrig hade agerat om de inte hade blivit frestade. Tillfället gör tjuven så att säga. Jämför med i USA där polisen låtsas sälja droger för att sätta dit knarkare. Hur kul är det om man faktiskt försöker sluta men inte kan stå emot frestelsen just där och då?

Fel är fel oavsett.

Tror också på att många av de fångade egentligen är ganska harmlösa. Också kluven. Förstår varför inte polisen får syssla med brottsprovokation då det egentligen inte hade skett ett brott om de inte agerat offer. Inte så att jag direkt gråter över graven om Dumpen skulle sluta med sin verksamhet. Inte så jag direkt heller känner övermycket sympati för de flesta uthängda. De kunde låta bli att försöka kontakta en minderårig i förstahand. Däremot skeptisk till somliga uthängningar där personen verkar förståndshandikappad och på en mental ålder med "offren". Närstående till de uthängda lider jag med. På det sättet gör Dumpens aktivitet mig skeptisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in