Citat:
Ursprungligen postat av
INFOLINA
Vi har en hel del kontakt med anhöriga och valde med hänsyn till dessa att det är onödigt för deras del. Att se Erns Rohm runka är ingen fröjd kan jag säga 😆 så du har inte missat någonting.
Tack för svaret, jag gillar inte att titta på män som masturberar i allmänhet och inte pedofiler i synnerhet, så jag har fått min nyfikenhet stillad. Vidare vill jag inte att anhöriga ska få mer problem än de redan har så om en publicering av runkvideon är till skada för dem så är det bäst att ni avstår.
Såg för övrigt er senaste dumpning med MarkBigBone. Både skrämmande och underhållande att lyssna på hans undanflykter och helt rätt av er att uppmana honom till att söka hjälp istället för att rationalisera. Förstår att ni inte kan tvinga någon att stanna på platsen, men kan ni få era fångster att börja babbla är det så oändligt mycket mer intressant än att se dem springa (eller cykla) därifrån.
Snälla sluta aldrig med ert arbete. Det är mycket lyteskomik kring de som blir ertappade, men i grunden visar ni ett exempel på det allvarliga problemet att Sveriges rättsordning inte stämmer överens med folkmeningen.