Citat:
Ursprungligen postat av
INFOLINA
Om du läser vad jag skriver på Dumpen, så kallar jag de som jag hänger ut för gäddor, inte pedofiler. Jag är ingen läkare och kan inte ställa en diagnos huruvida de har en pedofil störning. Det enda som jag kan konstatera är att de hugger efter barn I sexuellt syfte.
Ni går på rätt hårt med att det skulle vara sjukt och jättekonstigt att tända på barn i den åldern. Det är ungefär samma sak.
Jag är ledsen om det jag skriver nu kan verka lite hårt och så, men du har ju valt att diskutera här, och dina argument måste ju faktiskt få utmanas.
Läste din tragiska historia. Du skrev att du började utnyttjas som femåring och att det pågick tills du var tolv. Beklagar verkligen det. Beklagar också att det har lett till ditt självskadebeteende och självmordsförsök och generell psykisk ohälsa.
Men detta är verkligen inte vad som normalt händer med en fjortonåring som haft frivilligt sex. Jag har flera vänner som sexdebuterade i den åldern, och även med lite äldre personer.
Nej, jag tycker inte att det är helt ok att ha sex med fjortonåringar som vuxen. Men det är en jävla skillnad på att ha sex med samtycke med en fjortonåring jämfört med att begå regelrätta övergrepp på femåringar. Det är en milsvid skillnad i både handling och konsekvenser.