2022-02-25, 21:47
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Om du läser vad jag skriver på Dumpen, så kallar jag de som jag hänger ut för gäddor, inte pedofiler. Jag är ingen läkare och kan inte ställa en diagnos huruvida de har en pedofil störning. Det enda som jag kan konstatera är att de hugger efter barn I sexuellt syfte.

Faktiskt inte tänkt på det. Smart sätt att gardera er litegrann mot förtal. För allmänheten är det dock rätt tydligt vilka ni fångar in.
Citera
2022-02-25, 21:47
Medlem
Lysturkens avatar
MarkBigBone.

Minsann minsann.

Angenämt.

Det här är den i särklass märkligaste chatloggen hittills. Inledningsvis har han goda intentioner. Han skriver tydligt att han inte vill att barnet ska vara i sängen när de har sex, utan att de ska vara rädda om barnet.

Sen är det nåt som slår jävligt slint. I nästa logg är han drivande, ställer sjuka frågor och undrar om mamman och dottern sugit kuk ihop och om dottern är kåt.

Blir inte alls klok på denna. Till en del känns det som att han talar sanning. Han blir helt förblindad av att ha hittat en vacker kvinna som kan tänka sig att ha sex med honom, att han helt glömmer all sans och moral och börjar skriva grova sexuella anspelningar riktade mot barnet.

Hela sättet han pratar på i chatten har en märklig ton. Det är som ingenting existerar. Han lyssnar inte. Det kommer stötvisa utrop av olika slag.

Jag får uppfattningen att han inte alls hade dåliga intentioner från början. Det här är ingen avart på det sättet. Han har inte sökt efter ett barn. Problemet är att han gränslöst svävar iväg i grova pedofila utrop. Det är möjligt att de inte betyder något för honom för det är genomgående som att han inte hör vad han själv säger. Han är bara ett fullödigt brushuvud som låter käften gå och som hamnat i något slags delirium av att kanske kanske kanske äntligen ha fått en kvinna på kroken.

Han sticker ut som mycket märklig.
Senast redigerad av Lysturken 2022-02-25 kl. 21:57.
Citera
2022-02-25, 21:49
Medlem
Mycket relevant kritik mot Dumpens metoder från det här twitterkontot de senaste dagarna. Speciellt delen om hur man outar pedofiloffer är mycket träffsäker: https://twitter.com/malinmichea/status/1497199487319781377?t=RlKnv7PUpM4Ix78CG-jyrw&s=19

Ganska uppenbart att Dumpen inte handlar om att skydda barn. Det handlar om ren blodlust, och den kan vara nog så förståelig. Men maskera det inte i omtanke.
Citera
2022-02-25, 21:54
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Förstår inte heller det resonemanget. Tycker att desto äldre man blir, desto yngre ser fan alla ut att vara både i sätt och utseende som är i den åldern. Är själv runt 40. Därför det är så motbjudande när man speciellt ser gubbar 50+ ragga på barnen/ungdomarna.

Jag blev uppraggad av en mycket envis 21-åring (jag 37 år). Det kändes som att bli uppraggad av ett barn, tanken på att ligga med honom gjorde mig illamående. Den där genen som gör att vissa vuxna tänker på sex när de tittar på minderåriga är för mig fullständigt obegripligt. Äckligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Intressant åtskillnad. Människor slash gubbar slash kärringar bör alltså tolkas som människor ELLER gubbar ELLER kärringar. 🤣

Kåta peddogubbar och peddokärringar är en egen sort, mindre mänskliga
Citera
2022-02-25, 21:55
Avslutad
Citat:
Om du läser vad jag skriver på Dumpen, så kallar jag de som jag hänger ut för gäddor, inte pedofiler. Jag är ingen läkare och kan inte ställa en diagnos huruvida de har en pedofil störning. Det enda som jag kan konstatera är att de hugger efter barn I sexuellt syfte.
Ni går på rätt hårt med att det skulle vara sjukt och jättekonstigt att tända på barn i den åldern. Det är ungefär samma sak.

Jag är ledsen om det jag skriver nu kan verka lite hårt och så, men du har ju valt att diskutera här, och dina argument måste ju faktiskt få utmanas.

Läste din tragiska historia. Du skrev att du började utnyttjas som femåring och att det pågick tills du var tolv. Beklagar verkligen det. Beklagar också att det har lett till ditt självskadebeteende och självmordsförsök och generell psykisk ohälsa.

Men detta är verkligen inte vad som normalt händer med en fjortonåring som haft frivilligt sex. Jag har flera vänner som sexdebuterade i den åldern, och även med lite äldre personer.

Nej, jag tycker inte att det är helt ok att ha sex med fjortonåringar som vuxen. Men det är en jävla skillnad på att ha sex med samtycke med en fjortonåring jämfört med att begå regelrätta övergrepp på femåringar. Det är en milsvid skillnad i både handling och konsekvenser.
Citera
2022-02-25, 21:55
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Det är skillnad på att se ung ut och att se ut som ett prepubertalt barn. Det pedofiler är ute efter är barn som inte fått bröst och könshår än.

Jag skulle ha lite svårt för tanken på att ha sex med en artonåring, men jag gillar å andra sidan inte tanken på att knulla med folk jag inte skulle kunna föra en ordentlig vuxen konversation med. Men jag har noll problem med att förstå att en fast kvinnokropp med bröst gör en upphetsad.

Men om någon annan vuxen vill vara med någon som är 18 så ser jag inte varför jag skulle ha någon som helst åsikt om saken.

Därmed inte sagt att jag tycker att det är ok när gubbar raggar upp fjortonåringar, men jag tycker det finns lite gränser för hur stort nummer man ska göra av en sådan sak. Hade det handlat om elvaåringar så kan man ju prata om att ta fram en avbitartång.

Alright. Ja, det är en stor skillnad. Gör ju dock inte att ragga på någon mogen 14-åring mer okej men skillnad är det.
Citera
2022-02-25, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrDagSedel
Mycket relevant kritik mot Dumpens metoder från det här twitterkontot de senaste dagarna. Speciellt delen om hur man outar pedofiloffer är mycket träffsäker: https://twitter.com/malinmichea/status/1497199487319781377?t=RlKnv7PUpM4Ix78CG-jyrw&s=19

Ganska uppenbart att Dumpen inte handlar om att skydda barn. Det handlar om ren blodlust, och den kan vara nog så förståelig. Men maskera det inte i omtanke.

Relevant och relevant 🙄 snarare fixerad.
Citera
2022-02-25, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Ni går på rätt hårt med att det skulle vara sjukt och jättekonstigt att tända på barn i den åldern. Det är ungefär samma sak.

Jag är ledsen om det jag skriver nu kan verka lite hårt och så, men du har ju valt att diskutera här, och dina argument måste ju faktiskt få utmanas.

Läste din tragiska historia. Du skrev att du började utnyttjas som femåring och att det pågick tills du var tolv. Beklagar verkligen det. Beklagar också att det har lett till ditt självskadebeteende och självmordsförsök och generell psykisk ohälsa.

Men detta är verkligen inte vad som normalt händer med en fjortonåring som haft frivilligt sex. Jag har flera vänner som sexdebuterade i den åldern, och även med lite äldre personer.

Nej, jag tycker inte att det är helt ok att ha sex med fjortonåringar som vuxen. Men det är en jävla skillnad på att ha sex med samtycke med en fjortonåring jämfört med att begå regelrätta övergrepp på femåringar. Det är en milsvid skillnad i både handling och konsekvenser.

Då får du nog läsa om, för det har jag aldrig skrivit om. Jag har inte berättat speciellt mycket om vad som hänt mig. Tror att du läst något av Biancas inlägg kanske.
Citera
2022-02-25, 22:01
Medlem
Citat:
Relevant och relevant 🙄 snarare fixerad.

Är väl rimligt att kritisera verksamhet som gör att barn far illa? Ni borde ta åt er av kritiken och svara sakligt, inte blocka och slå bakut.
Citera
2022-02-25, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava

Se där ja, utifrån facit kan det tyckas onödigt att du slösade vår tid. Det vi inte ser och inte kan mäta blir spekulativt och har inget med verklighet och sanning att göra.

Hej, ville bara påminna dig om att du för några dagar sedan kallade barn som far illa efter att dumpen hängt ut deras pappa för "spekulativt och har ingenting med sanning att göra". Länken nedanför lär tyda på motsatsen...

Citat:
Ursprungligen postat av HerrDagSedel

Citera
2022-02-25, 22:05
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Förstår inte heller det resonemanget. Tycker att desto äldre man blir, desto yngre ser fan alla ut att vara både i sätt och utseende som är i den åldern. Är själv ruknt 40. Därför det är så motbjudande när man speciellt ser gubbar 50+ ragga på barnen/ungdomarna.

Det är synnerligen motbjudande och jag vill påstå att det är mycket vanligt. Dumpen kommer aldrig att få slut på gäddor, speciellt inte dessa snuskhummrar till män 40-60 som söker flickor mellan 12-14.

Detta är ett vidrigt och ökande manligt problem. 🤨
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-02-25 kl. 22:09.
Citera
2022-02-25, 22:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Det är enorm skillnad på utvecklingsgrad (hjärna) om man jämför en 18-åring med yngre åldrar. Det finns betydligt fler 18-åringar som ser vuxna ut än 17, 16, 15, 14-åringar.
Ja, du har rätt rent statistiskt. Ser inte vad det har med saken att göra dock. Runt fjorton brukar det hända en hel del som gör att de slutar se ut som barn, utan snarare unga vuxna.

Citat:
Som grädde på moset drog du dessutom barngränsen vid 10 år. Du befinner dig på folietunn is.
,
Jag drog bara till med något. Vill du göra en grej av det så varsågod. Men att du blir så upprörd kanske är någon form av projicering?

Att tända på könsmogna kroppar är absolut inget märkligt. Det har vi gjort i alla tider. Att helt plötsligt lagstadga byxmyndigheten till femton ändrar inte på biologin. Sen tycker jag det är bra att den gränsen finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in