2022-02-25, 16:57
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MandarinSallad
Varför festar "gamlingen" Sjöberg med unga kvinnor för?

Många äldre män känner att de får ungdomen tillbaka i sällskap med unga damer. Jag har personligen lite svårt att förstå det där. Många som känner igen mig sedan gammalt här vet säkert att jag gillar moget kött.
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-02-25 kl. 16:59.
Citera
2022-02-25, 17:11
Medlem
cogito.ergosums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Verkligen intressant fenomen
med dessa så kallade män. De blir knullkungar endast med småflickor, har de något mindervärdeskomplex i kroppen? 🤔
Jag har kanske inte genomläst just den chatten (för mig är alla chattar på Dumpen i princip detsamma - man tröttnar på allt upprepande), men det påminner mig om incels och dylika användare här på FB, mest i R&S, som främst är intresserade av oskulder eller väldigt oerfarna och unga tjejer. Man är och förblir bekräftad som en ''knullkung'', manlig och stor. En manlig man, mao. Underskatta aldrig en människas ego.
Citera
2022-02-25, 17:17
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cogito.ergosum
Jag har kanske inte genomläst just den chatten (för mig är alla chattar på Dumpen i princip detsamma - man tröttnar på allt upprepande), men det påminner mig om incels och dylika användare här på FB, mest i R&S, som främst är intresserade av oskulder eller väldigt oerfarna och unga tjejer. Man är och förblir bekräftad som en ''knullkung'', manlig och stor. En manlig man, mao. Underskatta aldrig
en människas ego.

Bra att du tar upp incelproblematiken. Män med lågt självförtroende och slapp kuk kanske känner sig mer självsäker i sällskap med småungar. Så bortsett från de specifika pedofilerna så finns ett enormt problem i samhället att ta tag i.
Citera
2022-02-25, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refund
Tror det tar några dagar innan alla register hinner uppdateras. Men skulle tro att någon annan fyller hans plats som ägare i handelsbolaget. Vi får vänta och se.

Det finns inga aktier i handelsbolag.

Vet inte vem som pratade om aktier jag fyllde bara på i ren Flashbackanda. Trodde de var aktiebolag han satt i.
Citera
2022-02-25, 17:34
Medlem
BeachBobs avatar
Den sista gäddan ”knullkungen”. Han har två döttrar, 17 och 19 år gamla. Om jag har fått rätt information. Någon som vet om det stämmer.
Senast redigerad av BeachBob 2022-02-25 kl. 17:40.
Citera
2022-02-25, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cogito.ergosum
Nepp.
Det är inte mer än ett drygt 50-tal gäddor som blivit uthängda hittills, och dessutom enbart i en väldigt begränsad ankdamm. Att dra några som helst slutsatser kring det går således inte, med ett så pass litet statistiskt underlag.

Jag hittar inte exakt hur många lastbilschaufförer det finns i Sverige idag, men sett källor på allt från 100.000 (2014), till 55.000 2019 (enligt SCB) till 60.000. Skulle pedofili vara lika ''vanligt'' förekommande bland lastbilsförare, som i populationen i stort bör det finnas runt 550-1000 till 2750-5000 lastbilskörande pedofiler (1-5% av en befolkning) grovt uppskattat, utan hänsyn till andelen kvinnliga/manliga chaufförer/pedofiler.
Att en del av de som Dumpen hängt ut är lastbilsförare är därför inte konstigt.

Om Dumpen skulle komma upp i siffror på 1000+ gäddor, och dessutom utöka sitt fiskande till ett större urval av sjöar, och lastbilsförare blir överrepresenterade där, kan vi börja utröna ett reellt mönster inom åkeribranschen. Innan dess finns de mönster vi lägger enbart i våra huvuden.
Ingen överrepresentation kanske, men möjlighet att träffa barn när man ligger ute på jobb ensam i en lastbil kanske gör att dom får lite fler chaffisar i näten.
Citera
2022-02-25, 17:52
Medlem
Beckisbarnets avatar
Egenföretagaren som var ljudtekniker i Göteborg var ju ett riktigt kvalitetsnummer. Att han ville att sjuåringen skulle slicka i sig hans sperma är ju oerhört.... Äckelpelle är bara ett av förnamnen på denna dåre. Åter en ändå hyfsat begåvad person som agerar som en efterbliven idiot.

Jag tycker det är otroligt hemskt att se hur sjuk sexualitet skapar monster.
Citera
2022-02-25, 18:11
Medlem
efftolvs avatar
Under vilket alias gick den personen som tog sitt liv?
Och finns det namn på den senaste personen som blev konfronterad, den är fan bland det sjukaste jag sett på dumpen än så länge.

Nevermind det fanns på föregående sida...
Senast redigerad av efftolv 2022-02-25 kl. 18:13. Anledning: Hitta svaret
Citera
2022-02-25, 18:12
Avslutad
Ojojoj vad jag är förväntansfull inför nästa dumpenpodd! Sara, Patrik och fiskarteamet har ju dragit upp några riktigt illaluktande gäddor på sistone. Dumpen känns som en cocktail av nytta, nöje och vämjelse... Världen blir lite bättre av att skiten rensas ut, man får sig ett gott skratt åt dessa handfallna mongon och så känner man förstås avsmak för "gäddornas" sjukliga sexualitet.

Detta kanske är en bagatell i sammanhanget men körde inte den dekadente currynegern påverkad? Han skrev att han tagit droger dagen innan, är bakis och dessutom hade druckit samma dag som de skulle träffas. Är lite supsugen, han frågar om han ska ta med dryck, kör omkring och letar cigg och parkering.

Undrar om han pilade hem efter konfrontationen, tog sig ett järn och drog en tröst-lina i den stora snoken, den lille spring-curry-negern
Citera
2022-02-25, 18:27
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Detta kanske är en bagatell i sammanhanget men körde inte den dekadente currynegern påverkad? Han skrev att han tagit droger dagen innan, är bakis och dessutom hade druckit samma dag som de skulle träffas. Är lite supsugen, han frågar om han ska ta med dryck, kör omkring och letar cigg och parkering.

Får jag gissa tror jag herr Curry valde det här färdmedlet: https://www.youtube.com/watch?v=Ropn_kwpFDU
Citera
2022-02-25, 18:27
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Vad gör en pedofil med barnet, rent praktiskt?

Det började med att jag, 5 år, rusade in i hans rum, sprallig som man var som barn. Där stod han i sitt rum och runkade. Istället för att täcka sig och skicka ut mig sade han att detta var ett spel. Nyfiken som barn är och som aldrig sett en naken man ville jag vara med och leka. ”Spelet” blev att jag runkade av honom för första gången, fick sperma i mina händer och då förändrades något i mig. Det var inget roligt spel mer. Det var äckligt och jag kände mig smutsig. Och jag blev rädd för honom för detta fick jag inte berätta för någon annars fick jag aldrig mer titta på TV i hans rum. Att titta på TV hemma fick jag bara 1-2 gånger i veckan. Godis skulle det inte heller bli fler gånger. Givetvis lade jag skulden på mig själv för jag borde inte gått in i hans rum enligt mig.

”Spelet” upprepades och blev mer och mer våldsamt, det eskalerade fort. Han var inte äldre än runt 16 år. Snart skulle sperman i mitt ansikte och sedan skulle jag ha den i munnen. Han höll i mitt huvud, i håret och styrde tempot så det gjort ont i munnen och hela huvudet, tinningar och käken höll på att explodera. Sen skulle jag klä av mig naken och medan han runkade stoppade han först ett och sedan fler fingrar i mitt lilla underliv som sprack. Där gick jag sönder för första gången. Jag vill minnas att jag hade hunnit bli 6 år för jag skulle börja skolan.

Parallellt hade mammas dåvarande partner efter skilsmässan från pappa hunnit introducera mig i ungefär samma sak. Han maskerade det som att alla pappor gör så, det ör normalt när man bryr sig om någon och jag behövde någon som brydde sig om mig, det var redan så tomt inombords.

Tillbaka till 16 åringen. Inte långt senare bjöd han in sin kompis från fotbollsklubben. Nu var de två. Min släkting var dock den som styrde allt och eggade upp sin polare att gå hårt fram. Han var en sadist rent ut sagt. Nu skulle jag runka av två killar, sen turades de om, in i munnen med hårda grepp om huvudet. Av med kläderna och de turades om att stoppa sina fingrar i mig. När jag av smärta inte kunde stå mer eller började vackla, tog han handen runt min hals och såg till att jag stod stilla och rakt så de kunde fortsätta att turas om. Ibland var jag så rädd att jag trodde att mitt huvud skulle gå av eftersom jag redan hade så ont. Jag var livrädd. Rädd att dö.

Efter det kom sängen. Jag uppmanades med en dödande blick och barsk ton att lägga mig på rygg där. Jag kan än idag känna hur mjukt sängöverkastet var och att rullgardinen som var nerdragen var brun. Jag tittade förtvivlad mot den låsta dörren i hopp om att bli räddat under tiden han hårt drog isär mina ben och trängde in i min späda kropp. Smärtan var outhärdlig, deras stönande är något som än idag får mig att må illa. Där började jag dissociera för plötsligt såg jag mig själv uppifrån. Jag såg en flicka ligga där och bli våldtagen. En stark försvarsmekanism, dissociation, hade kickat in, för detta är något inget barn kan klara av att känna. De turades om att våldta mig. De var hårdhänta. När jag tittade på dörren drog han mig i hårt, jag fick örfilar och strypgrepp under tiden och hans kompis uppmanades att göra detsamma. Där och då ville jag dö för första gången i mitt liv. 6 år gammal och jag ville sluta andas för att dö. Ingen kom för att rädda mig, sveket var totalt. Jag måste ha varit den hemskaste ungen i världen eftersom ingen ville komma och hämta mig.

Han vände mig om på magen och våldtog mig analt under tiden jag hade huvudet på sned och skulle suga av hans kompis. Jag visste på tempot och stönandet när de började bli klara. De reste sig upp, klädde på sig byxorna och skrattade. Jag reste mig upp i totala smärtor som det inte finns ord för. Jag kunde knappt röra mina ben, de var som förlamade. Hela huvudet värkte. Jag kände hur allt hade gått sönder. Jag hade mycket svårt att klä på mig och han blev arg och skrämde mig så som han brukade. Jag ville aldrig göra honom arg, då blev allt ännu värre. Så jag klädde på mig så snabbt jag kunde och puttades sedan ut ur rummet. I hallen var jag yr, ingen vuxen fanns där just då. De passade givetvis på. För dumma var de inte. Jag kunde inte gå till badrummet. Benen vek sig, det blev svart. Men jag kröp till badrummet, tvättade av mig händer och satte mig på toa. Torkade bort blodet och det sved när jag kissade så jag trodde jag skulle svimma. Jag lade toapapper i mina trosor, samlade mig och satte mig i vardagsrummet framför Tv:n där jag tyst och orörlig satt tills de vuxna kom. Vi satt sedan alla runt bordet och skulle ha fika. Han log mot mig. Jag kunde inte svälja av smärta och kände inte mina ben.

På kvällen kördes jag hem och hade jag otur blev jag våldtagen på natten efter tortyren. För det var det detta var, tortyr.

Ja, så här kan rovdjuren göra. Detta pågick tills jag var runt 12. Jag minns inte exakt när det slutade men vill minnas att han flyttade hemifrån då någon gång och träffade en flickvän. Allt detta fick jag hålla inne med, bära själv. 7 år av tortyr. När det slutade var jag fullständigt känslomässigt avstängd och allt jag kunde göra var att le och skratta för att dölja all smärta och sveket. Jag, ungen som alltid var så glad.

https://dumpen.se/2021/11/13/vad-gor-en-pedofil-med-barnet/

En fruktansvärd läsning, jag blir sjuk av sådana historier. Men dom måste ut i ljuset, upp på bordet och visa hela världen hur sjuk ett barns uppväxt kan vara. Vi måste stoppa våldet mot barn. Vi måste få ett nytt regelverk och strängare straff!
Citera
2022-02-25, 18:33
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
En fruktansvärd läsning, jag blir sjuk av sådana historier. Men dom måste ut i ljuset, upp på bordet och visa hela världen hur sjuk ett barns uppväxt kan vara. Vi måste stoppa våldet mot barn. Vi måste få ett nytt regelverk och strängare straff!

Alla svenskar och politiker skulle tvingas se barnporr så de fattar vad det handlar om. Barnporr som inslag i Mello och Idol. Det finns inte mycket som provocerar mer än när människor mot det obehagliga säger "Jag vill inte veta, jag vill inte se, jag vill inte höra" för att de tycker att det är så "jobbigt", samtidigt som de glatt fortsätter kolla på Netflix och rösta på moralfattiga politiker som i sitt lagstiftande visar att gärningsmän betyder mer än brottsoffer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in