Citat:
Ursprungligen postat av
woefulnissan
Hur är det tortyr? Det är så urvattnat numera.
Varför tar du ens upp barnporr? Försöker du manipulera mig genom att väcka en emotionell respons så jag håller med dig, trots att du har fel?
Det jag menade är att det är skillnad på att ”bli kallad fula ord” och få en
hel hand mot sin vilja uppkörd i f•ttan. Nu råkar jag nämligen ha en sån mellan benen så jag kan ju tänka mig smärtan. Och jag kunde inte läsa någonstans att tjejen i fråga var med på att bli fistad? Men om jag missade det får du gärna visa mig vart det stod.
Samma gällande barnporr, åtminstone i min värld, men vi har alla våra preferenser och mina är inte åt det pedofila hållet.
Detta är väl knappast något som går att ”ha fel” kring? Som sagt, vi tycker alla olika och för mig (och säkert många andra här) är det lite hemskare än just att bli kallad ”fula ord”.
Du får tycka precis vad du vill, detta är ett öppet forum och jag tycker alltså inte som dig, vilket jag påpekade med mitt inlägg.
Har du svårt att se meningsskiljaktigheter och att vi alla har skilda åsikter är detta kanske inte rätt forum för just dig.
Styrkekram.
Edit; fö tog jag upp barnporren eftersom jag inte kunde se att det tidigare nämnts här och det var inte riktat speciellt som svar till dig.
Edit igen; Såg i ett av dina senaste inlägg att du inte ser något fel i att ”knulla kvinnor mot deras vilja”. Det är något jag finner avskyvärt och gör att jag nu fattar ditt inlägg bättre. Smuts.