2022-02-23, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Så du vidhåller alltså att du lyssnat på en intervju med Jimmy Thunberg?

Thunlind om det känns bättre för dig
Citera
2022-02-23, 14:58
Medlem
skanepagen1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Såg precis en intervju om Jimmy thunberg.

Han berättar att alla som lämnar NMR måste märkas typ, typ få stryk.
Rätt sjukt när man måste tvinga folk att vara med då vet man att man är illa ute.

Om folk golar efter dom har lämnat då kan jag förstå att man vill hämnas men bara lämna och få stryk då vill man ju knappast komma tillbaka igen eller supporta på håll.

Det visar ännu en gång vilka tomtar som sitter i ledningen för NMR.

Sen berättade han om att dom skaffa vapen och sprängämnen, till vilken nytta då. NMR har ju aldrig gjort några terrordåd, vad jag vet.

Har detta skett någon gång eller är det bara ljug?
Med tanke på att det är rätt många som kommit och gått i nmr så borde det ju vara allmänt känt innan herr thunberg sa så till lögnmedia, eller hur?
Citera
2022-02-23, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Ah, så det var inte Greta Thunbergs släkting du hade lyssnat på då.

Inget jag inte utesluter
Citera
2022-02-23, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skanepagen1234
Med tanke på att det är rätt många som kommit och gått i nmr så borde det ju vara allmänt känt innan herr thunberg sa så till lögnmedia, eller hur?

Ingen aning, jag är inte direkt djupt insatt men det lät på han att han egentligen inte har ändrat sig utan det är mest metoderna NMR har som han inte delar.
Vissa saker vill han inte gå in på och Expo vill han inte prata med men ändå vill han ge intervju i DN.
Citera
2022-02-23, 15:30
Medlem
Citat:

Jodå, visst har det hänt några ggr genom åren. Idag vet jag ej, tveksamt.
Citera
2022-02-23, 15:49
Medlem
Jag har den roliga nyheten att meddela att både Jimmy Thunlind numera Marklund och Hugo Edlund sover jättegott på nätterna, det finns ingen minsta oro för hembesök! Det har aldrig hänt att de kollat sig oroligt över axeln när de promenerar ute inför risk för en konfrontation. Slutet gott allting gott!
Citera
2022-02-23, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Såg precis en intervju om Jimmy thunberg.

Han berättar att alla som lämnar NMR måste märkas typ, typ få stryk.
Rätt sjukt när man måste tvinga folk att vara med då vet man att man är illa ute.

Om folk golar efter dom har lämnat då kan jag förstå att man vill hämnas men bara lämna och få stryk då vill man ju knappast komma tillbaka igen eller supporta på håll.

Det visar ännu en gång vilka tomtar som sitter i ledningen för NMR.

Sen berättade han om att dom skaffa vapen och sprängämnen, till vilken nytta då. NMR har ju aldrig gjort några terrordåd, vad jag vet.

https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/2022/02/01/avhoppare-och-forradare/

Den som lämnar har absolut inget att frukta, däremot den som golar eller på annat vis samverkar med fienden mot sina forna kamrater.
Citera
2022-02-23, 17:25
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Japp, finns ett uppmärksammat fall där de nästan slutade med mord. Finns tråd om det här på forumet. Sök på Gävle så hittar du den
Citera
2022-02-25, 05:49
Medlem
Torch-McFlys avatar
Robert Eklund, riksmedlem i Nordiska motståndsrörelsen ger sin syn på det pågående kriget i Ukraina

Citat:
Konflikten i Ukraina har pågått lågintensivt under ett antal år sedan striderna efter Maidan-kuppen 2014 klingade av. Utbrytarrepublikerna i Donbass, Donetsk och Luhansk, har under dessa år varit de facto självstyrande, om än under kraftig påverkan av Kreml.
Ukraina har å andra sidan närmat sig USA och Nato allt mer, både ekonomiskt och militärt. Man har mottagit stora subsidier från både USA och EU, ofta med politiska motkrav. Man har även mottagit stora leveranser av militärmaterial, framförallt av en defensiv sort i form av pansar- och luftvärn. Man har också sedan konfliktens början haft västerländska militära instruktörer på plats för att utbilda den ukrainska försvarsmakten.

Citat:
Kriget handlar egentligen inte om Ryssland vs Ukraina utan det är en del av en större konflikt där ett allt mer expansivt Nato står mot ett Ryssland som är till viss del trängda men också hyser revanschistiska drömmar om att återinföra Ryssland till en roll som en global supermakt som kan påtvinga länder sitt inflytande i samma grad som de amerikanska imperialisterna gör.
Citat:
Att låta imperialistiska stormakter, vare sig de kallar sig USA eller Ryssland, ska tillåtas diktera villkoren för hur vi i Europa väljer att leva och bedriva vår politik kan vi inte låta ske.
https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/2022/02/24/kommentar-angaende-kriget-i-ukraina/
Citera
2022-02-25, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torch-McFly
Robert Eklund, riksmedlem i Nordiska motståndsrörelsen ger sin syn på det pågående kriget i Ukraina

https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/2022/02/24/kommentar-angaende-kriget-i-ukraina/
Var det inte en massa (bl.a svenska) nazister som åkte o stred för Ukraina vid de första krigen?
Citera
2022-02-25, 20:43
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettot-Mathias-W
Jag har den roliga nyheten att meddela att både Jimmy Thunlind numera Marklund och Hugo Edlund sover jättegott på nätterna, det finns ingen minsta oro för hembesök! Det har aldrig hänt att de kollat sig oroligt över axeln när de promenerar ute inför risk för en konfrontation. Slutet gott allting gott!
Risken att få hembesök av NMR e närmast noll.
Risken att som NMR medlem få hembesök är avsevärt högre.
Även om du likt Jimmy begått ärkeförräderi så de bara dryper in i fettet mot NMR.
Citera
2022-02-25, 21:22
Medlem
Torch-McFlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heja-Putin
Var det inte en massa (bl.a svenska) nazister som åkte o stred för Ukraina vid de första krigen?
Det var nog några stycken iallafall, en som jag vet.
Men hela Ukraina historien har varit rätt komplicerad.
En drl av befolkningen var ryssland lojala och en del EU.
Vid Omröstningen så förlorade eu sidan och det bröt ut protester, stageade av "agenter", det bröt ut inbördes krig och Ukrainas president flydde efter drygt 1 år.
Man sa då att den "nazistiska" Azov bataljonen tagit över, men egentligen så är det en judisk president..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in