2022-02-20, 06:53
Medlem
malva123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torch-McFly
Haha nja nu är ju inte Fjunlind nån golare utan bara en narcissistisk mytoman 😁

Alltså motståndsrörelsen är inte som vilken organisation som hellst i och med att den ställer krav på både aktivister och medlemmar, därför är det större ruljans på människorna, men kärnan av ideologiska kämpar växer konstant medans de som anser att endast ett medlemsskap är att föra kampen vidare, går till DFS eller AFS.

"Kufar" är det det nya? Tidigare så benämnde ni SD's sympstisörer för outbildade bönder", folkföraktet lyser starkt inom "vänsterns" led 😂

Jag vet inte vad de säger till dig grabben, men "kärnan av ideologiska kämpar" i NMR är färre än 2017.

Alla nationella är inte kufar, alla sverigevänner är inte efterblivna boomers.

Men de som är kvar i NMR är kufarna, Thunlind lämnade självmant NMR låtsas inte som att hans karaktär inte är representativ för organisationen.
Citera
2022-02-20, 20:34
Medlem
Offerviljas avatar
Film och bilder från Nordiska motståndsrörelsens offentliga flygbladsutdelning i centrala Karlstad:
Citat:
I ett soligt Karlstad begav sig aktivister från Motståndsrörelsen ut på gatan för att sprida ett folkvänligt budskap.
https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/2022/02/20/vad-har-du-fatt-av-politikerna-offentlig-aktivitet-i-karlstad/

Båda de stora namnen Pär Sjögren och Pär Öberg deltog.
Citera
2022-02-22, 18:04
Medlem
Nordiska motståndsrörelsens aktion i Karlstad är polisanmäld, hade inget tillstånd för demonstration haha
Alltså alla vet väl om att man inte behöver ansöka om tillstånd för demonstrationer? Boomersvänstern i Karlstad som vill godhetssignalera?

Är det här en demonstration?
https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/2022/02/20/vad-har-du-fatt-av-politikerna-offentlig-aktivitet-i-karlstad/
Citera
2022-02-22, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xfront
Är det bara jag som tycker att NMR-ledning och dess ryggdunkare som Torch-McFly här på Flashback uppträder ganska nervöst efter Jimmys DN-artikel.

Det är förstås bara du som känner så här, vilket kan jag kan personligen intyga, att detta enbart är hjärnspöken i din ömtåliga hjärna, som vi bevittnar.

Citat:
Har det börjat röra på sig inom NMR att fler aktiv känner att det är dags att lämna ett sjunkande skepp med kufar.

Detta kan jag försäkra dig, att om NMR hade bestått av "kufar" så hade du varit en hedersmedlem vid det här laget.

Citat:
DN:s artikel har tydligt rört runt om i NMR nu eftersom NMR-ledaren Simon försöker skadesanera. Han försöker släcka elden med eldkastare. Ganska misslyckat försök av NMR-ledningen. Jimmys "golning" svider rejält.

Denna utsaga, som du framför, är enbart ett bevis för den verklighetsfrånvaro som du representerar.

Jag utmanar dig förstås, om du nu anser dig vara mig intellektuellt överlägsen, att en gång för alla att utmana mig.

Självklart väntar jag ivrigt på ditt svar.
Senast redigerad av Socialdarwinist 2022-02-22 kl. 18:28.
Citera
2022-02-22, 19:56
Medlem
Vad har ni nassetomtar ådskakommit sista 10 åren? Stora flaggor viftandes före valet i grannkommen boden när mästertaleren Bo "stammaren"Nilsson skulle upp i kommunhuset. Fast han tog 15 töntar söderifrån som skrev sig i hans lilla runklya så var det ungefär de röster de fick. Hans valtal som en efterbliven pingvin skött bättre så trodde man att ni fått nog. Nä nå jäklar tar ni klistermärkesmästare fortsatt luft på nätet. Ni fattar inte att chansen har försvunnit. Ni blir ständigt rövknullade av SD och Jimmy som var smart nog att försöka bli rumsrena.
Citera
2022-02-22, 20:10
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Vad har ni nassetomtar ådskakommit sista 10 åren? Stora flaggor viftandes före valet i grannkommen boden när mästertaleren Bo "stammaren"Nilsson skulle upp i kommunhuset. Fast han tog 15 töntar söderifrån som skrev sig i hans lilla runklya så var det ungefär de röster de fick. Hans valtal som en efterbliven pingvin skött bättre så trodde man att ni fått nog. Nä nå jäklar tar ni klistermärkesmästare fortsatt luft på nätet. Ni fattar inte att chansen har försvunnit. Ni blir ständigt rövknullade av SD och Jimmy som var smart nog att försöka bli rumsrena.

Andra kan ju tycka att de fetade orden hör ihop. För vad har heja-Jimmy åstadkommit egentligen? Trots att han ställt sig på alla fyra i sin strävan att bli ”rumsren”(=accepterad av kriminellt slödder) så är han inte i närheten av någon makt. Nyligen ändrade han i partiprogrammet på Annie Lööfs inrådan så ingen behöver tvivla på att även SD ingår i den brölande globalistkören. NMR har helt andra ambitionsnivåer. Du kan tycka att NMR misslyckats om du vill men vilken funktion fyller SD som inte ens utgör opposition?
Citera
2022-02-23, 05:51
Medlem
Torch-McFlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Andra kan ju tycka att de fetade orden hör ihop. För vad har heja-Jimmy åstadkommit egentligen? Trots att han ställt sig på alla fyra i sin strävan att bli ”rumsren”(=accepterad av kriminellt slödder) så är han inte i närheten av någon makt. Nyligen ändrade han i partiprogrammet på Annie Lööfs inrådan så ingen behöver tvivla på att även SD ingår i den brölande globalistkören. NMR har helt andra ambitionsnivåer. Du kan tycka att NMR misslyckats om du vill men vilken funktion fyller SD som inte ens utgör opposition?
Absolut ingen alls. Att rösta på SD är som att rösta på vilket annat parti som helst i 8 klövern
Citera
2022-02-23, 07:33
Medlem
Såg precis en intervju om Jimmy thunberg.

Han berättar att alla som lämnar NMR måste märkas typ, typ få stryk.
Rätt sjukt när man måste tvinga folk att vara med då vet man att man är illa ute.

Om folk golar efter dom har lämnat då kan jag förstå att man vill hämnas men bara lämna och få stryk då vill man ju knappast komma tillbaka igen eller supporta på håll.

Det visar ännu en gång vilka tomtar som sitter i ledningen för NMR.

Sen berättade han om att dom skaffa vapen och sprängämnen, till vilken nytta då. NMR har ju aldrig gjort några terrordåd, vad jag vet.
Citera
2022-02-23, 07:43
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG

Rätt sjukt när man måste tvinga folk att vara med då vet man att man är illa ute.

Om folk golar efter dom har lämnat då kan jag förstå att man vill hämnas men bara lämna och få stryk då vill man ju knappast komma tillbaka igen eller supporta på håll.

Sen berättade han om att dom skaffa vapen och sprängämnen, till vilken nytta då. NMR har ju aldrig gjort några terrordåd, vad jag vet.

En släkting till Greta Thunberg?
Citera
2022-02-23, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
En släkting till Greta Thunberg?

Förmodligen, dårskap är nära besläktad 🙄😁
Citera
2022-02-23, 10:37
Medlem
basistensbass avatar
Citat:

Länge sen man hörde om någon som bestraffats på annat sätt än försök till karaktärsmord på Nordfront
Citera
2022-02-23, 11:41
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Förmodligen, dårskap är nära besläktad 🙄😁

Så du vidhåller alltså att du lyssnat på en intervju med Jimmy Thunberg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in