2022-02-21, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Stämmer ej!

Alex Inkomster kommer från följande

Youtube ca 60.000 kr/mån
Streaming / musik ca 25000 kr/mån
Instagram ca 50.000 kr mån

2022 kommer Alex generera mkt mer pengar genom skådespelaryrket samt nytt album,gig och avsluta året med en turné = Alex kommer lätt göra 5 miljoner kr 2022.
vad är det här för fantasier. HUR skulle han tjäna 50k på instagram? youtube kan jag acceptera men instagram 50k?!?
Citera
2022-02-21, 07:38
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
vad är det här för fantasier. HUR skulle han tjäna 50k på instagram? youtube kan jag acceptera men instagram 50k?!?

När kända personer gör reklam för något så får dom betalt av företag.
Citera
2022-02-21, 12:30
Medlem
oceandrives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
När kända personer gör reklam för något så får dom betalt av företag.

Vad har han gjort reklam för?
Citera
2022-02-21, 12:31
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal

han gör reklam på sin insta för företag och artister.
Citera
2022-02-21, 14:35
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oceandrive
Vad har han gjort reklam för?

Det vet jag inte svarade på frågan hur man kan tjäna pengar på Instagram. Följer inte honom där. Själva Instagram tjänar man inget på.
Citera
2022-02-21, 16:48
Medlem
johnthedickholmess avatar
Han har för få följare på Insta för att kunna få några betalda samarbeten. Men det kan säkert komma. Men främst gratisprodukter. Men pengar på Youtube kan han ju dra in. Ca 3000kr för 100 000 views. Tror säkert han har ca 1000 000 views i månaden. Ca 30 000kr. +- något, men ungefär där skall han ligga.
Citera
2022-02-21, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Han har för få följare på Insta för att kunna få några betalda samarbeten. Men det kan säkert komma. Men främst gratisprodukter. Men pengar på Youtube kan han ju dra in. Ca 3000kr för 100 000 views. Tror säkert han har ca 1000 000 views i månaden. Ca 30 000kr. +- något, men ungefär där skall han ligga.
här kan du se vad han tjänar på youtube, lyssna vid 1min. https://youtu.be/YS-Sc1xajEk?t=62
Citera
2022-02-22, 01:12
Medlem
se8035s avatar
Hoppas inte Alex lämnar henne men förstår om det skulle bli så.. Han kmr säkert gå på demon time och börja knarka igen elr nåt. Vill se snubben casha in o inte dra en massa linor

Tror han trycker fortfarande. Alla som tränar kan se det
Senast redigerad av se8035 2022-02-22 kl. 01:15.
Citera
2022-02-23, 18:18
Medlem
Hon är förmodligen gravid, hennes mage sticker rakt ut alldeles för mycket för att bara vara ”svullnad” eller övervikt. Man ser det tydligt idag på hans instastory från Malmö när han filmar henne när hon står och vloggar. Dessutom har hon ju slutat dricka alkohol lägligt va (man brukar gå ner i vikt då) men hon går bara upp mer och mer. Tycker synd om henne. Hon känns lite deprimerad. Har börjat med en massa fillers och gör fransar och allt möjligt för att ”snygga till sig” men verkar ändå allt mer sorgsen i sin energi.. Gravidhormoner säkert
Citera
2022-02-23, 19:00
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes

1 miljon views är ca 55000 kr på youtube samt glömmer du att många streamar hans musik via youtube och därmed blir det betydligt högre siffror än 1 miljon views i månaden.
Citera
2022-02-23, 20:04
Medlem
gronagubbens avatar
Jag tycker det är tragiskt att vi har fastnat på Alvas vikt och Alex inkomster.(ja jag är lika skyldig som ni )

Alex Blueprint blueprint är dock makalöst !

- Snubben spenderat 5 år i på Fängelsestraff och häkten.
- Får skivkontrakt när han sitter på Kumla (Signad av Rap-guden Ken Ring)
- Får en Hype 2017 och är på väg att göra karriär men blir häktad för mord och förlorade karriären
- Knarka non-stop från 2020 till mitten av 2021
- Slutar knarka och gör en helt fantastisk Come back som youtuber och tjänar betydligt mer än den svenska medellönen (ca 32000 kr/mån)
- Och gör nu skådespelare debut i Sebbe staxx och Liam Nordbergs kommande film
- Jockeboi och Alex pratar om att göra en film om Alex liv.
- släpper ett nytt album i år och turne på det

Detta är bra Jobbat Av Alex och han bör ha credd för allt jobb han har lagt på att underhålla oss dom senaste månaderna.
Citera
2022-02-23, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Hoppas inte Alex lämnar henne men förstår om det skulle bli så.. Han kmr säkert gå på demon time och börja knarka igen elr nåt. Vill se snubben casha in o inte dra en massa linor

Tror han trycker fortfarande. Alla som tränar kan se det

Tror inte han börjar punda igen om det tar slut. Killen har fått smak för vita pengar nu, det är alldeles för dumt att förstöra. Han har ett sjukt stort driv också.

Jag tycker han borde lämna Alva. Hon är ett femte hjul.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in