2022-02-24, 03:16
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Tror inte han börjar punda igen om det tar slut. Killen har fått smak för vita pengar nu, det är alldeles för dumt att förstöra. Han har ett sjukt stort driv också.

Jag tycker han borde lämna Alva. Hon är ett femte hjul.
Ahh men samtidigt vet man aldrig hur det ser ut bakom kulisserna. Tycker synd om Alva dock, hon var med snubben när han var på botten. Nu har han fame och cash, och snart en unge kanske.. Hoppas de håller ihop.
Citera
2022-02-24, 03:34
Medlem
DonLatinos avatar
Kom ihåg att dessa två fann varandra genom att Alva skickade runt massa brev till olika killar som satt inne samtidigt som hon väntade tills någon nappade. Alex, dum som han var tyckte väl det lät fantastiskt att en tjej ville ha en som honom under den tiden. Jag kan bara tänka mig hur många hon skrev till tills någon nappade; i detta fall Alex. Förstår ju varför han börjat störa sig mer på henne med åren.. han har ju märkt att hon är mindre 100 i skallen än honom haha!
Citera
2022-02-24, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Han har väl fortfarande hela sitt diagnospaket.
Han kommer ta många återfall. Troligtvis redan om några månader.
Han kommer ha nya domar innan han är 35.

Alex kommer nog investera i krypto 😉
Citera
2022-02-24, 08:49
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonLatino
Kom ihåg att dessa två fann varandra genom att Alva skickade runt massa brev till olika killar som satt inne samtidigt som hon väntade tills någon nappade. Alex, dum som han var tyckte väl det lät fantastiskt att en tjej ville ha en som honom under den tiden. Jag kan bara tänka mig hur många hon skrev till tills någon nappade; i detta fall Alex. Förstår ju varför han börjat störa sig mer på henne med åren.. han har ju märkt att hon är mindre 100 i skallen än honom haha!
Källa på detta?
Citera
2022-02-24, 16:20
Medlem
DonLatinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Källa på detta?
Hon har själv sagt detta och många som känner Alva vet att detta stämmer.
Citera
2022-02-25, 03:12
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Lol hon gick alltså från groupie till bli main chick, sjukt
Citera
2022-02-26, 14:04
Medlem
Citat:

Är detta sant? Vart har hon sagt det? Pinsamt! Hur kan hon ens erkänna det öppet?
Citera
2022-02-26, 15:05
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Är detta sant? Vart har hon sagt det? Pinsamt! Hur kan hon ens erkänna det öppet?
Hon skrev ej till alla som satt inne(typ 5000 pers som är fängslade i Sverige) Dock har det kommit fram att hon skrev till Alex i häktet och att dom börja dejta strax efter Alex blev släppt från häktet.
Citera
2022-02-26, 19:52
Medlem
Citat:

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Lol hon gick alltså från groupie till bli main chick, sjukt

Verkligen top tier WT.
Citera
2022-02-27, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Jag tycker det är tragiskt att vi har fastnat på Alvas vikt och Alex inkomster.(ja jag är lika skyldig som ni )

Alex Blueprint blueprint är dock makalöst !

- Snubben spenderat 5 år i på Fängelsestraff och häkten.
- Får skivkontrakt när han sitter på Kumla (Signad av Rap-guden Ken Ring)
- Får en Hype 2017 och är på väg att göra karriär men blir häktad för mord och förlorade karriären
- Knarka non-stop från 2020 till mitten av 2021
- Slutar knarka och gör en helt fantastisk Come back som youtuber och tjänar betydligt mer än den svenska medellönen (ca 32000 kr/mån)
- Och gör nu skådespelare debut i Sebbe staxx och Liam Nordbergs kommande film
- Jockeboi och Alex pratar om att göra en film om Alex liv.
- släpper ett nytt album i år och turne på det

Detta är bra Jobbat Av Alex och han bör ha credd för allt jobb han har lagt på att underhålla oss dom senaste månaderna.
Han har en ljus framtid om han fortsätter denna bana, han har verkligen vänt på sitt liv! jag gillar denna Alex som han är idag!! 😊
Citera
2022-02-27, 06:43
Medlem
Vad heter Alva mer än Alva? Efternamn på henne?
Citera
2022-02-27, 10:39
Medlem
villass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
Vad heter Alva mer än Alva? Efternamn på henne?
Frykholm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in