2022-02-21, 04:31
Medlem
Haha..vilka sköningar. Pridemoderater är minst lika jävliga som feministiskt initiativ. Hur gick det för moderatrektorn..ena dan slåss han med invandrare nästa dag sexorgier och polisslagsmål..alltid längst fram på barrikaderna och på typiskt översittare moderatman'er Hur vågar ni komma hit jag är faktiskt moderatpolitiker och rektor tillrättavisa han polisen, 🤣👍
Senast redigerad av Torspjesku 2022-02-21 kl. 04:40.
Citera
2022-02-21, 04:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjillinggnaget
Jo men SSUpp är förmodligen en väldigt säker källa. Det var ingen jäkla orgie, det var en middag med vuxna människor. Flera kända ansikten här i stan. Herregud vilka drägg ni är som skriver i denna tråden. Ni skulle väl förmodligen filma våldtäkten om ni såg den och använda den för eget bruk. Mår illa av era äckliga inlägg. Väx upp och öppna ögonen istället för att gömma er bakom en skärm och sprida falska rykten.
Haha..flera kända ansikten som sög kuk I poolen,Samhällets stöttepelare... Var är filmen?
Senast redigerad av Torspjesku 2022-02-21 kl. 05:01.
Citera
2022-02-21, 09:46
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Haha..vilka sköningar. Pridemoderater är minst lika jävliga som feministiskt initiativ. Hur gick det för moderatrektorn..ena dan slåss han med invandrare nästa dag sexorgier och polisslagsmål..alltid längst fram på barrikaderna och på typiskt översittare moderatman'er Hur vågar ni komma hit jag är faktiskt moderatpolitiker och rektor tillrättavisa han polisen, 🤣👍

Mattias Liedholm säger han ska fokusera på ordning och reda på Nordic International School Norrköping, han ska kanske börja med sig själv och sin familj

https://nordicinternational.se/ny-rektor-pa-nordic-international-school-norrkoping/

26800 kr för en fjortisfylla när frugan har swingerparty hemma.. vilken förebild.
Citera
2022-02-21, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Mattias Liedholm säger han ska fokusera på ordning och reda på Nordic International School Norrköping, han ska kanske börja med sig själv och sin familj

https://nordicinternational.se/ny-rektor-pa-nordic-international-school-norrkoping/

26800 kr för en fjortisfylla när frugan har swingerparty hemma.. vilken förebild.

Falsk ryktesspridning verkar vara din starka sida.
Citera
2022-02-21, 11:26
Medlem
Citat:
Vad är falskt?
Citera
2022-02-21, 11:50
Medlem
Citat:

Liedholm har erkänt, och jag tror inte poliserna ljuger i FUP:en Hade det funnits ett uns bevis för motsatsen hade han gått vidare till domstol.
Citera
2022-02-21, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Vad är falskt?

Att det skulle rört sig om en Swingersfest. Handlar om en polis som vill skydda sin egen rygg och hittar på lögner som ska få hans offer att se smutsiga ut. Stående för män i den branschen. "Vad hade hon på sig? Hade hon kort kjol". Det var en middag med högt uppsatta personer i Blekinge och den var slut långt innan M.W kom till platsen.

Citat:
Liedholm har erkänt, och jag tror inte poliserna ljuger i FUP:en Hade det funnits ett uns bevis för motsatsen hade han gått vidare till domstol.

Han har erkänt att han gjorde motstånd ja. Övriga anmälningar har lagts ner utan att de ens förhört vittnena och M.W kommer därmed undan med sin smutskastningskampanj och får fortsätta härja fritt här i stan.
Citera
2022-02-21, 12:17
Medlem
Citat:
Att det skulle rört sig om en Swingersfest. Handlar om en polis som vill skydda sin egen rygg och hittar på lögner som ska få hans offer att se smutsiga ut. Stående för män i den branschen. "Vad hade hon på sig? Hade hon kort kjol". Det var en middag med högt uppsatta personer i Blekinge och den var slut långt innan M.W kom till platsen.

Han har erkänt att han gjorde motstånd ja. Övriga anmälningar har lagts ner utan att de ens förhört vittnena och M.W kommer därmed undan med sin smutskastningskampanj och får fortsätta härja fritt här i stan.
Jaha,trodde det var en Pridefest som gått snett.
Citera
2022-02-21, 12:20
Medlem
Citat:

Har de lagts ner saknas det uppenbarligen substans i anmälningarna, förhoppningsvis kommer Pride Karlskronas ohederliga agerande granskas noga, och ansvariga ställas till svars.
Citera
2022-02-21, 21:00
Medlem
McDonalds avatar
Citat:
Och det vet du för att du var där? Knappast. Ingen som var där den kvällen har yttrat sig mer än polisen. Ingen har ju fått vittna mer än polisen och M.L (som ju inte heller var där vid tillfället utan kallades dit efteråt). Jag var inte heller där men jag har sett övervakningsfilmerna och jag känner poliskräket som ljugit sig genom hela livet för att skydda sig själv så jag har en ganska klar bild av vad som hände den där natten och jag vill inte ens föreställa mig vad hon utsatts för innan dess. Samhället skyddar äckliga sjuka män och pissar på offret. Hur många kvinnor ska han få förgöra innan det är nog? Kräks på Sveriges rättssystem. Kräks på polisen i Karlskrona som låter en man som begår övergrepp få fortsätta gå runt på gatorna och möta kvinnor. Polisbrickan skyddar honom. Vem skyddar hans offer?

Du skapar ett konto… enbart för att försvara ML
Du tjatar om vittnen hela tiden hmmm
Försvarans uppgift är plocka fram vittnen
Hur många har han plockat fram ?
Ingen som orkar träda fram och stå för sin sak för dom var väl för höga och därmed otillräckliga för ett vittnesmål
Ligger väl i den åtalades intresse och presentera dessa också… öhh hur många kom fram ?
Du tjatar om övervakningsfilmer… fram med för helvete, eller så svamlar du bara
Du kräks mycket och vi på dig

Sist men minst… att vi alla gömmer oss bakom en skärm ?
Och vad gör du ?
Citera
2022-02-22, 09:45
Medlem
Citat:

Haha, ja. Mattias Liedholm kanske ska se om sitt eget hus och beteende innan han ska lära andra.

Fylleslag med hot, våldsamheter och sexorgier. Man tror att det handlar om ett gäng fjortisar. Istället en Pride-vurmande man som kommer med den ena mer sinnessjuka bortförklaringen efter den andra.

Bevisen är solklara och tydliga. Inspelningar ljuger inte.

Mattias Liedholm är en sorglig man. Som för övrigt vurmat för slöjor och muslimer dagarna i ända. Sjuk man!
Citera
2022-02-23, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McDonald
Du skapar ett konto… enbart för att försvara ML
Du tjatar om vittnen hela tiden hmmm
Försvarans uppgift är plocka fram vittnen
Hur många har han plockat fram ?
Ingen som orkar träda fram och stå för sin sak för dom var väl för höga och därmed otillräckliga för ett vittnesmål
Ligger väl i den åtalades intresse och presentera dessa också… öhh hur många kom fram ?
Du tjatar om övervakningsfilmer… fram med för helvete, eller så svamlar du bara
Du kräks mycket och vi på dig

Sist men minst… att vi alla gömmer oss bakom en skärm ?
Och vad gör du ?

Jag har inte försvarat M.L. Känner honom inte, han är inte härifrån. Har bara återgett vad jag sett på övervakningsfilmerna. Känner S.A och M.W (polisen) däremot och vänder mig mot att ett sådant kräk som M.W som begått övergrepp mot flera kvinnor ska få komma undan och sen smutskasta sina offer. Ni köper vad han skriver i sin rapport rakt av och spär på smutskastningen här på Flashback. DET var anledningen till att jag skapade kontot. Nån behövde berätta sanningen för S.A tiger ju som en mus och därmed får M.W fortsätta så att fler kvinnor blir offer för hans maktspel.
M.L hade bara otur att han var hemma just den kvällen. Om man tittar på filmen så plockar de honom direkt när han kommer ut från huset. M.W säger till M.L att han är onykter och ska in för LOB. Helt sjukt att polisen kan ha sån makt och sen komma undan med det. Hur ska kvinnor få förtroende för polismyndigheten när de största kräken finns inom organisationen? Plocka brickan en gång för alla. Ska sluta skriva här nu. Gör ju ändå ingen skillnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in