Citat:
Ursprungligen postat av
Tjillinggnaget
Och det vet du för att du var där? Knappast. Ingen som var där den kvällen har yttrat sig mer än polisen. Ingen har ju fått vittna mer än polisen och M.L (som ju inte heller var där vid tillfället utan kallades dit efteråt). Jag var inte heller där men jag har sett övervakningsfilmerna och jag känner poliskräket som ljugit sig genom hela livet för att skydda sig själv så jag har en ganska klar bild av vad som hände den där natten och jag vill inte ens föreställa mig vad hon utsatts för innan dess. Samhället skyddar äckliga sjuka män och pissar på offret. Hur många kvinnor ska han få förgöra innan det är nog? Kräks på Sveriges rättssystem. Kräks på polisen i Karlskrona som låter en man som begår övergrepp få fortsätta gå runt på gatorna och möta kvinnor. Polisbrickan skyddar honom. Vem skyddar hans offer?
Du skapar ett konto… enbart för att försvara ML
Du tjatar om vittnen hela tiden hmmm
Försvarans uppgift är plocka fram vittnen
Hur många har han plockat fram ?
Ingen som orkar träda fram och stå för sin sak för dom var väl för höga och därmed otillräckliga för ett vittnesmål
Ligger väl i den åtalades intresse och presentera dessa också… öhh hur många kom fram ?
Du tjatar om övervakningsfilmer… fram med för helvete, eller så svamlar du bara
Du kräks mycket och vi på dig
Sist men minst… att vi alla gömmer oss bakom en skärm ?
Och vad gör du ?