Citat:
Ursprungligen postat av
dannerocker
Du har helt rätt! Blattarna gör vad kampen krävs!
Jag gillar så klart inte skjutningarna som sker mellan de olika gängen men man kan inte komma ifrån att de är satans radikala som bara fortsätter kämpa och kämpa fast vännerna både dör och vissa sviker!
Vad gör nmr ? De vågar inte ens ta hand om sina egna förrädare ! Sverige är ena riktiga mesar och kommer därför dö ut då vi är ett svagt och fegt folk och det är ingen slump att sverige ligger i framkant av den här sörjan
Asså ja ja vet! deras drivkraft e närmast sexig! dom har korsat atlanet bara för att få komma till sverige, slå ner en svensk brud och köra in sin feta kuk ända in i hennes anal!
dom dominerar och våldtar sverige och tränger undan oss svenskar och låter oss bli fattigare och betala för att dom ska kunna leva på bidrag och kolonisera och blanda ut oss!
själv tycker ja de e sexigt att leva i en våldtäktskultur och ja tycker förstörelsen av den vita rasen är vacker.

ja knullar typ bara blattar nuförtiden och rasblandar rejält me min blatteflickvän

tycker de e som en release att knulla blattar och om inbördeskriget kommer
så kommer ja fortsätta va flyktingkramare och antifascist och hjälps dom våldta mitt folk.
Citat:
Ursprungligen postat av
Torch-McFly
När ska de utkämpa det kriget då hade du tänkt dig, emellan sina gruppvåldtäkter och langande?
Nej, svartskallar är extremt egocentrerade och bryr sig bara om sig själva. Invandrarna är inte en homogen grupp och har därmed 100åriga konflikter med varandra och somalier är för tröga för att kunna arbeta med någon annan.
Med en utarbetad plan så tror jag inte att det skulle vara speciellt svårt att få ut dem ur landet, förutsatt att vi har makten eller ett stort inflytande
man kan ju nästan se de som att sverige idag e en krigsszon.
var 4:de svensk tjej kmr bli våldtagen och svenskar förnedras dagligen.
blattarna har redan en dominans över gatorna
dom kan hämta 10 polare och misshandla nån som kaxar
de kan inte svenskar. nmr e ett sista skrik för svenskar att få delta i en våldskultur
och va dom som spöar andra
men ni skulle få spö direkt om ni försökte rensa upp ghettot
elr om någon i ert parti misshandlades
sverige e ett extremt land idag
blattarna tar över och våldtar kvinnor, rånar, pushar ut oss svenskar från våra områden
tar över vår kultur och byter ut den mot pundig dekadent kultur
ghettohiphop istället för hårdrock osv.
och sen när svenskar klagar på de så har dom drivit på och pushat agendan
så att de e svenskar som e rasister om deras dotter blir förnedrad och dom anklagar blattarna för de.
och ja har redan gått över till blattarna.
ja låter blattar och negrer knulla mig analt för svenskar har ingen dominans
så ja ger mitt ass till blattar som är dominanta och tar kontroll.
tekniskt sett så har ja redan blandat ut den vita rasen
ja är med på utvecklingen. ja vill att europas folk ska bli en egyptisk negroid ras.
och troligtvis blir de som Muammar Ghaddafi sa:
Citat:
"The destruction of Europe will not require guns or tanks. It will only need babies.
Our birthrates will see themselves that it will bring us victory there.
We will breed out the europeans with 8 children per family."