2022-01-23, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yungboss
tack så mycket, föresten vet du något om vilken bloodtest jag ska göra innan och efter cycle och troru läkaren kan anmäla mig till polisen?

Uppdaterade svaret lite för såg att du ställde några andra frågor längre upp.

Läkare kan alltid anmäla även fast dom har tystnadsplikt dvs om du skulle prata om ditt bruk. Dom brukar inte vilja testa sånt.
Men du kan beställa prover privat via werlabs eller liknande företag.
Citera
2022-01-23, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skruvmejsel6
Uppdaterade svaret lite för såg att du ställde några andra frågor längre upp.

Läkare kan alltid anmäla även fast dom har tystnadsplikt dvs om du skulle prata om ditt bruk. Dom brukar inte vilja testa sånt.
Men du kan beställa prover privat via werlabs eller liknande företag.

Aha vilka prover behöver jag isf? om jag ska köra på test C och dbol
Citera
2022-01-23, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yungboss
Aha vilka prover behöver jag isf? om jag ska köra på test C och dbol

Jag har inte så bra koll på just werlabs och vad dom erbjuder för paket, tycker deras webbsida är lite rörig.
Det jag kommer på nu som jag hade kollat några månader efter avslutad kur är testosterontest XL och hjärttest.

https://werlabs.se/blodprov/hjarttest/
https://werlabs.se/blodprov/testosterontest/
Citera
2022-02-06, 01:23
Medlem
Någon som kan svara på om det räcker med Werlabs Folkhälsopaket för att säkerhetsställa att hälsan ser bra ut under kur och TRT? Kommer köra 300mg test / wk , måndag , torsdag i 12-15 veckor för att sedan gå över till TRT dos.

Eller är det något mer jag behöver lägga till?, kommer att kura under en längre tid pga låg testo nivåer så vill gärna veta att allt ser bra ut så att jag inte förstör kroppen på något sätt

https://werlabs.se/folkhalsopaket/
Senast redigerad av jkk22 2022-02-06 kl. 01:26.
Citera
2022-02-13, 12:25
Medlem
Tja,

Kommer eventuellt köra en testo kur och vill nu mäta mina värden testo värden.

Syftet med testet är att jag under kuren vill ta ett till test och se hur bra gear jag fått. Kommer även hålla koll på mitt östro.

Werlabs erbjuder vanligt testo test samt testo XL.

Förstår att skillnaden emellan dessa test är att XL testet mäter mitt SHGB.

Det jag däremot inte förstår är om jag behöver veta mitt SHGB och vad jag kan använda denna info till.

Kan någon förklara varför jag som ska kura och bara vill följa mina testonivåer ska ta ett XL test.

Tack på förhand
Citera
2022-02-13, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trippleflex
Tja,

Kommer eventuellt köra en testo kur och vill nu mäta mina värden testo värden.

Syftet med testet är att jag under kuren vill ta ett till test och se hur bra gear jag fått. Kommer även hålla koll på mitt östro.

Werlabs erbjuder vanligt testo test samt testo XL.

Förstår att skillnaden emellan dessa test är att XL testet mäter mitt SHGB.

Det jag däremot inte förstår är om jag behöver veta mitt SHGB och vad jag kan använda denna info till.

Kan någon förklara varför jag som ska kura och bara vill följa mina testonivåer ska ta ett XL test.

Tack på förhand

Kolla in Blodkollens tester också
Citera
2022-02-22, 20:22
Medlem
Finns det inget konsensus vilket/vilka test man ska beställa på Werlabs/Blodkollen när man är på kur eller TRT?

Vore fint att ha klistrat.
Citera
2022-03-17, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shippyman
Finns det inget konsensus vilket/vilka test man ska beställa på Werlabs/Blodkollen när man är på kur eller TRT?

Vore fint att ha klistrat.

Skulle undvika blodkollen av den enkla anledningen att hon som är VD där verkar vara extremt oseriöst i förhållande till medicinsk vetenskap. Länkar till lakarupproret och tror covid vaccinet ger 5G chip typ.
Citera
2022-03-17, 17:47
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alwish
Skulle undvika blodkollen av den enkla anledningen att hon som är VD där verkar vara extremt oseriöst i förhållande till medicinsk vetenskap. Länkar till lakarupproret och tror covid vaccinet ger 5G chip typ.

Vad heter människan?
Citera
2022-03-17, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alwish

Någon idé om vart man ska vända sig? Werlabs har inte östro känslig har jag fått för mig. Någon får gärna rätta mig.

/phys
Citera
2022-03-19, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Vad heter människan?

Lovisa Ryding.
Citera
2022-03-19, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thephysique
Någon idé om vart man ska vända sig? Werlabs har inte östro känslig har jag fått för mig. Någon får gärna rätta mig.

/phys

Blodkollen.se har
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in