Citat:
Ursprungligen postat av
MartinDahlinsMamma
Arsenal?
Citat:
Ursprungligen postat av
pmatt
Stämmer nog...
Citat:
Ursprungligen postat av
Imbaz
Du kanske borde lagt dig istället för att skriva detta inlägg
"Det går i alla fall sämre för United/Spurs" är Generalens snuttefilt och ni kommer få slita den från hans cold dead body före ni får något slags medhåll från den sidan i denna fråga.
United är totalfiasko, Spurs är ett skämt, Arsenal är på gång. Närsomhelst nu. "Nästa säsong då jävl-... just det, det kan jag inte säga, så det får bli en annan formulering".
-------------------
Kan vi LFC-fans ta en sekund att uppskatta hur fantastiskt jävla bra vi har det just nu?
Detta är min käpphäst som jag återkommer till då och då, men jag försöker verkligen njuta av den här perioden när Liverpool är ett av världens absolut bästa lag. Man är med i alla turneringar, man har massor av titlar i bagaget senaste åren, man har en trupp som både plockar upp youngsters (CuJo, Elliott, Trent, Neco, Kelleher) och som utvecklar det man köper från bra till superstars (Mane, Salah, Firmino, Fabinho, van Dijk, Matip, Alisson, Jota), man spelar en offensiv possessionfotboll och dominerar i princip varje match.
Min hälsning till er övriga LFC: Njut! Snart kan vi vara tillbaka i ett konstant pågående tillstånd av femte-åttondeplatser med den ena managern sämre än den andra.
Ser verkligen fram emot avslutningen på denna säsong, kan bli hur bra som helst.