2022-02-22, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingakrig
Herregud! Ärkopuckot Jimmie Åkesson kan inte välja mellan Sveriges ärkefiende och USAs president. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...utin-och-biden
Det som är ärkepuckat är den sorts frågor som ställdes till Jimmie. Helt rätt att inte svara på den frågan.
Citera
2022-02-22, 18:33
Medlem
Manissas avatar
Väljer han Putin så väljer han en diktator som bråkar med Europa.

Väljer Han Bidden så väljer han knasten som såg till att ingen Afghan kan återvandra pga att han lät Talibanerna få landet.

Så Jimmy gjorde det enda rätta valet
Citera
2022-02-22, 18:41
Medlem
LenaPauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Just nu råder bara ett kaos av oklara uppgifter och tolkningar av områdenas status. Inget man behöver kommentera ännu.
Kaos håller jag med om men det finns ingenting som är det minsta oklart om vad som är på gång.

Låt säga att tanksen rullar in i Kiev är läget fortfarande oklart enligt dig då? Tänkte om jag ska vänta tills då och kolla om du har nyktrat till.
Citera
2022-02-22, 18:48
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul
Kaos håller jag med om men det finns ingenting som är det minsta oklart om vad som är på gång.

Låt säga att tanksen rullar in i Kiev är läget fortfarande oklart enligt dig då? Tänkte om jag ska vänta tills då och kolla om du har nyktrat till.
Det får vi diskutera då.
Citera
2022-02-22, 19:54
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Selkirk
Det som är ärkepuckat är den sorts frågor som ställdes till Jimmie. Helt rätt att inte svara på den frågan.
Jag tycker tvärtom frågan var ganska avslöjande och faktiskt ställer Jimmie i positiv dager. Den här tråden är ju rätt lång t.ex. Svaret från (s) eller (mp) hade varit ljummen lättmjölk och inte gett någon tråd eller röst.
Citera
2022-02-22, 20:49
Medlem
SD ökar till 20% i Ipsos opinionsundersökning som kom idag och hade mätperiod fram till i söndags. Verkar som att SD snarare gynnats av intervjun eller uppmärksamheten runt den.

https://omni.se/mp-fortsatter-minska...ingen/a/Rr2wxA
Citera
2022-02-22, 21:05
Medlem
Har den permanent förvirrade Jimmie Åkesson gjort något uttalande om den senaste dagens utveckling i Donetsk och Luhansk?

Inte det..:-)

Han gör bäst i att hålla truten i fortsättningen också.
Citera
2022-02-22, 21:09
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Har den permanent förvirrade Jimmie Åkesson gjort något uttalande om den senaste dagens utveckling i Donetsk och Luhansk?.

Svenska politiker har överhuvudtaget inget att göra med krisen i Ukraina och ska därför undvika att lägga näsan i blöt.
Citera
2022-02-22, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Svenska politiker har överhuvudtaget inget att göra med krisen i Ukraina och ska därför undvika att lägga näsan i blöt.

Syltryggen har talat.
Rysk aggression är alltid och i alla sammanhang en sak som direkt berör Sverige.
Det fattar kanske inte SD..men så är partiet inte heller nationellt pålitligt.
Citera
2022-02-22, 21:24
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Syltryggen har talat.
Rysk aggression är alltid och i alla sammanhang en sak som direkt berör Sverige.
Det fattar kanske inte SD..men så är partiet inte heller nationellt pålitligt.

Syltryggar är de som vill skicka svenska skattebetalares pengar till det av korruption hårt drabbade Ukraina.
Citera
2022-02-22, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Syltryggar är de som vill skicka svenska skattebetalares pengar till det av korruption hårt drabbade Ukraina.

Jag har noterat ditt meningslösa yttrande.
Känns det bättre för dig nu?
Citera
2022-02-22, 21:36
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Jag har noterat ditt meningslösa yttrande.
Känns det bättre för dig nu?

Jag gissar att du är typen som tagit alla dina tre sprutor och tror att havsnivån kommer att dränka Göteborg?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback