2022-02-21, 17:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Anna har haft låg profil sen början av februari. Stägnt av kommentarer osv. Hlet klart taktiskt av henne för att få betänktetid att bemöta kritikstormen mot henne son som återigen gjort bort sig och skämt ut familjen. Ska bli kul å höra hur dumhuvudet försvarar sin usla son denna gången. Förra gången skyllde hon på offfret. Så jäkla tragiskt och respektlöst.

Varför ska hon behöva stå till svars för vad hennes vuxna myndiga son gör?
2022-02-21, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Ingen har sagt att hon måste stå till svars för det men om du orkar läsa inlägget du svarade på igen så framgår där att hon har för vana att lägga sig i, skylla på offret osv. Höll hon bara käften så skulle ingen skriva ”varför ska hon stå till svars……..”. Suck.
Bara håll igen Anna, klarar du det?!
2022-02-21, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
"Det går bra nu" Ärligt talat så undrar jag hur fadern, Roberto fungerar i huvudet. Det kan ju inte vara fullt normalt där. Jävlar vad jag läxat upp min son om han hittat på något sånt. Det räcker att han skulle snattat för att han skulle fått en kännbar påföljd från mig. Tyvärr så är nog Atonio förlorad. Nästa steg är gängkriminalitet, för det verkar ju vara åt det hållet han strävar och där kommer fanskapet bara bli en nyttig idiot. Blir det så kommer han vara död innan han är 30.
Ja, han känner ju inte till något annat än att vara en gangsta! Uppmuntrad av Mamacita och stora syster. Inlärt beteende att det ALLTID är andras fel! Växa upp med morsa som dagligen 24/7 bär en blytung offerkofta det smittar. Han pratar till och med som morsan sin!!
2022-02-21, 18:14
Medlem
Citat:
Det ska hon inte! Tooket ska ta avstånd till vad ättelägget har gjort/gör. Men ingen förälder ska stå till svar vad de vuxna barnen gör. Endast markera att det är fel och inte hävda oskuld och skylla på Mållgan!
2022-02-21, 19:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Ingen har sagt att hon måste stå till svars för det men om du orkar läsa inlägget du svarade på igen så framgår där att hon har för vana att lägga sig i, skylla på offret osv. Höll hon bara käften så skulle ingen skriva ”varför ska hon stå till svars……..”. Suck.
Bara håll igen Anna, klarar du det?!

Hej, OK!

Jag var inte medveten om att hon har som vana att lägga sig i brottsmålen han varit inblandad i och gå till försvar för honom, attackera offer m.m. Det låter inte bra.

Inlägget jag citerade skrev "Ska bli kul å höra hur dumhuvudet försvarar sin usla son denna gången." så det lät som att han tyckte hon ska behöva försvara/stå till svars.
2022-02-22, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Vad menar du med tung?

Har han någon trovärdighet där? Kontakter? Eller är han bara tuff i orden?
2022-02-22, 08:12
Medlem
Citat:
ingen har sat hon ska göra det, men hon har som vana att göra det. Hon kunde valt att tiga eller fördöma det han gjort men oftast så försvarar hon honom. Fint med lojalitet men när det gäller våldtäkt så tycker inte jag man som mamma ska försvara sin son.
2022-02-22, 09:15
Medlem
Vilken jävla skit morsa Anna Book är! 2 av hennes barn har blivit riktiga skit människor!
2022-02-22, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Ja fast man gör allt för sina ungdomar och ibland är de manipulativa.

Och nånstans går ju ansvaret över till dem.

Så är det. Det kan nog alla som är föräldrar föreställa sig. Hur gammal är han? Förälder är man hela livet, på gott och ont, men som sagt, någon gång måste de börja ta ansvar för sitt eget liv. Man vill att de ska stå på egna ben, men känna att de har stöttning.
2022-02-22, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-P
Vilken jävla skit morsa Anna Book är! 2 av hennes barn har blivit riktiga skit människor!

Har inte så mycket till övers för kärringen, men det är inte så att man som förälder har 100% kontroll över hur ens avkommor artar sig på alla plan. Det är många faktorer som spelar in i allas liv, och en del har man inte kontroll över. De lär väl dessutom ha en far gissar jag. Känner man inte individerna personligen, och alla deras öden så tycker jag att man kan hålla käft faktiskt.
2022-02-22, 10:02
Avslutad
Ungar kan hamna snett även om föräldrarna är bra. Absolut.
I denne unge mans fall är det dock tydligt att avsaknad av tydliga ramar, bra förebilder och konsekvenser av det egna agerandet dragit sin strå till stacken. Kombinera det med t ex begåvningshandikapp av något slag så är oddsen inte direkt gynnsamma.
2022-02-22, 12:02
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-P
Ja men ser man vilken morsa dom har så förstår man varför det gick åt helvete för ungarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in