2022-02-21, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qup
Vad säger Anna Book om allt detta? Kommer inte åt hennes sociala medier.
Inte ett dugg.
2022-02-21, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Inget dåligt CV för att bara vara knappt 20. Jo man undrar om han liksom kommer att sluta. Ger ju ingen bra signal att han bara skrattar åt det själv.

Det verkar inte bättre än att hans förståndsnedsättning nog är orsaken till att han inte fattar ens att försöka dölja detta utan skrattar. Han tycker antagligen det här är lattjo på något sätt. I en lajvsändning så frågade någon om han gjort något brottsligt och kommit undan med det och pojken svarar så "vapenbrott". Han hade tydligen gömt vapen hemma. Och i samma anda när han säger att gärna skulle förvara knark hemma också åt någon om de ville. Och i den lajven så sa han också att han skulle köra bil även om de tagit av honom kortet.

Och hans föräldrar är ju inte inredda på kontoret heller så det här kan bara gå åt ett håll. Det är ju för sent att omhänderta honom nu. Det borde ha gjorts efter våldtäkt mot barndomen.
2022-02-21, 14:00
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Jag har inte hängt med det sista. Vad har den lilla juvelen hittat på nu?

Skadegörelse och drograttfylla.

Med andra ord, en vanlig dag i det Toledanska hushållet.
2022-02-21, 14:42
Medlem
moonclimbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Del 1-3 från 5/9. Säkert inte i kronologisk ordning, glömde kolla tiderna men det ser du ju själv.

https://youtu.be/zh0eh2c9rrg

https://youtu.be/spIbl9mBPY4

https://youtu.be/cSZbGot1r2E

Japp man behövde titta ungefär 5 sekunder för att få kraftiga psykovibbar. Ingen man skulle vilja att ens dotter hängde med precis.
2022-02-21, 14:48
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moonclimber
Japp man behövde titta ungefär 5 sekunder för att få kraftiga psykovibbar. Ingen man skulle vilja att ens dotter hängde med precis.

För att citera Tjocksmocken själv:

"Jag är stolt över min son"

https://youtu.be/kgptXwzhRyc?t=163
2022-02-21, 15:45
Medlem
godboys avatar
"Det går bra nu" Ärligt talat så undrar jag hur fadern, Roberto fungerar i huvudet. Det kan ju inte vara fullt normalt där. Jävlar vad jag läxat upp min son om han hittat på något sånt. Det räcker att han skulle snattat för att han skulle fått en kännbar påföljd från mig. Tyvärr så är nog Atonio förlorad. Nästa steg är gängkriminalitet, för det verkar ju vara åt det hållet han strävar och där kommer fanskapet bara bli en nyttig idiot. Blir det så kommer han vara död innan han är 30.
2022-02-21, 16:30
Medlem
karlsoons avatar
Antonio har redan åkt fast för våldtäkt två gånger.
Han verkar tack vare sitt förståndshandikappad vara 9möjlig att stoppa.
2022-02-21, 16:39
Medlem
Hur tung är Antonio i den kriminella världen?
2022-02-21, 16:41
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Nästa steg är gängkriminalitet, för det verkar ju vara åt det hållet han strävar och där kommer fanskapet bara bli en nyttig idiot. Blir det så kommer han vara död innan han är 30.

Han har redan babblat om att han var Solnas "godiskung", pratat om att hålla droger åt andra, viftat med vapen etc. så han är nog redan där. Nu tror jag ingen i dom gängen skulle låta honom vara någonting annat än kanonfoder, men det fattar ju inte han
2022-02-21, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna

Vad menar du med tung?
2022-02-21, 16:44
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Lika tung som en heliumballong skulle jag gissa på. Lovar att de etablerade ser honom som en clown. Antonio tror att han är jättetuff, men det gör garanterat inte de etablerade. Han ses som en fjant, och det är också det som kommer ställa till det för honom om han fortsätter på den inslagna vägen, han kommer få något idiotuppdrag som kommer ta honom av daga om väljer den redan valda vägen...
2022-02-21, 16:45
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Han har redan babblat om att han var Solnas "godiskung", pratat om att hålla droger åt andra, viftat med vapen etc. så han är nog redan där. Nu tror jag ingen i dom gängen skulle låta honom vara någonting annat än kanonfoder, men det fattar ju inte han
Exakt detta! Han kommer bli kanonmat. Roberto måste ju känna sig lyckad som far och väktare...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in