2022-02-21, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Kan broderns kriminalitet ha med hennes försvinnande att göra? I så fall vad står stjärnorna för i D**o?
Vilket gäng avses?
Ingen styr hela blåa linjen. Det är uppdelat i minst 4-5 väldigt brottsaktiva separat strukturerade gäng.

Exakt ingen styr blåa linjen och den är uppdelat i flera delar. Jag tror hennes make har gjort nåt.
Citera
2022-02-21, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamran
Exakt ingen styr blåa linjen och den är uppdelat i flera delar. Jag tror hennes make har gjort nåt.
Har inget med bröderna att göra eller vilka de är och känner. Tror det är maken till SNP som gjort något.
Citera
2022-02-21, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dejavu666
Har inget med bröderna att göra eller vilka de är och känner. Tror det är maken till SNP som gjort något.

Precis tror jag med för att de ändrade misstankar till skäligen misstänkt det betyder att de har hittat nåt på maken
Citera
2022-02-21, 17:06
Medlem
TaxenSixtens avatar
Var är det stackars barnet?
Citera
2022-02-21, 17:31
Medlem
Citat:
Istället för att tro saker och ha egna slutsatser kom till ren slutsats i saker du vet, annars håll käfften. Snubben som sitter häktat är hennes man en svensk/finne.

Med största sannolikhet är han tornedaling med det efternamnet och därtill ett svenskt förnamn. Dessutom född i Övertorneå.
Citera
2022-02-21, 17:35
Avslutad
Är det vanligare att blattemännen gömmer undan sina mordoffer? Den där Alm är den ende svenske mannen jag kan komma på som dumpade liket i skogen, och han föll ju offer för triaden eller hur det nu var.

Var exakt bodde denna Sommaye?
Citera
2022-02-21, 18:02
Medlem
Bråka aldrig med en finne eller tornedaling. De glömmer aldrig .... Mikael Niemi och Bengt Pohjanen är två framgångsrika författare från Tornedalen. Men de har inte alltid dragit jämt, senaste åren har författarstorheterna legat ordentligt i luven på varandra i en fejd som vissa påstår sträcker sig bakåt i flera generationer. Nu har Mikael Niemi i en insändare i Haparandabladet tagit ett initativ och vill gräva ner stridsyxan och dra ett streck över det som varit.
Citera
2022-02-21, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnebrylenius
Bråka aldrig med en finne eller tornedaling. De glömmer aldrig .... Mikael Niemi och Bengt Pohjanen är två framgångsrika författare från Tornedalen. Men de har inte alltid dragit jämt, senaste åren har författarstorheterna legat ordentligt i luven på varandra i en fejd som vissa påstår sträcker sig bakåt i flera generationer. Nu har Mikael Niemi i en insändare i Haparandabladet tagit ett initativ och vill gräva ner stridsyxan och dra ett streck över det som varit.
Vad har bråka eller inte bråka med saken att göra? Må snubben vara vem fan han vill han har gett sig på en kvinna, hade velat se han ge sig på hennes bröder eller han som bor i Sthlm.
Citera
2022-02-21, 18:14
Medlem
Citat:
Vad har bråka eller inte bråka med saken att göra? Må snubben vara vem fan han vill han har gett sig på en kvinna, hade velat se han ge sig på hennes bröder eller han som bor i Sthlm.
Eftersom att det uppenbarligen är en tornedaling som gripits och följare här tycker att E x i x ska må bättre inne än ute....so "good luck".....De glömmer aldrig.
Citera
2022-02-21, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnebrylenius
Eftersom att det uppenbarligen är en tornedaling som gripits och följare här tycker att E x i x ska må bättre inne än ute....so "good luck".....De glömmer aldrig.
Du kan ju alltid backa upp E**k, bara så du känner till att SNP har sina rötter från Iran och hennes lille bror är inte att leka med. Du kan ju alltid gå fram till den äldre brodern och tala om vad du skrivit i hans ansikte och inte gömma dig bakom skärmen i och med det ”good luck” önskar jag E**k
Senast redigerad av Dejavu666 2022-02-21 kl. 18:26.
Citera
2022-02-21, 18:21
Medlem
Citat:

Hennes bröder fast på tidningen står det att de är två syskon har brodern sagt då gissar jag på den äldre brodern? För det är han som har barn
Citera
2022-02-21, 18:25
Medlem
Citat:
Du kan ju alltid backa upp E**k, bara så du känner till att SNP har sina rötter från Iran och hennes lille bror är inte att leka med. Du kan ju alltid gå fram till den äldre brodern och tala vad du skriver i hans ansikte och inte gömma dig bakom skärmen i och med det ”good luck” önskar jag E**k
Du kan vara tangentråtta själv. Om E **k dör så finns det fler bakom. En oförrätt glöms aldrig. Skit i muslimer. En finne o tornedaling sover med kniven under kudden. JAG VET!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in