2022-02-20, 10:34
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Yrke: Br*ndm*n ? Hon Sj. syrra ?
Vart har har du hittat dom uppgifterna?
Citera
2022-02-20, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Vart har har du hittat dom uppgifterna?

Enligt MrKoll är hon syrra, mannen ingen aning 😬
Citera
2022-02-20, 18:41
Medlem
Istället för att tro saker och ha egna slutsatser kom till ren slutsats i saker du vet, annars håll käfften. Snubben som sitter häktat är hennes man en svensk/finne.
Citera
2022-02-20, 20:52
Medlem
Jag kan bringa lite klarhet i frågan, jag bor i närheten. Området är det som kallas Bergsryggen i Ulvsunda, tårtbiten mellan Drottningholmsvägen och Ulvsundavägen. De flyttade in runt 2017, i mitt tycke den mest pampiga villan i området.

Han är brandman vid södertörns distrikt, medan hon har varit syrra och (jag tror) pluggar till läkare. Hon försvann söndagen den 13e, och snuten var här tisdagen den 15e och intervjuade grannar, fotade hus och kläder dyl. Har en källa som säger att den anhållne (är han häktad??) heter Er*k och är dennes man, källan har bra kontakter med Solna Tingsrätt. För övrigt är den försvunna personens mamma en intressant karaktär. Sol o vårare, prostituerad och bostadsfuskare. Hennes kumpan är nån "tysk" som kanske är anledningen till den internationella utredningsbiten.

Sen de flyttade in har de inte gjort något väsen av sig. En helt vanlig familj som varit trevliga vid morsningar på morgonen. De har en liten tax samt en relativt ny unge, 1 år gammal eller så. Har fortfarande inga uppgifter på att hon är hittad, men hoppas hon är det.
Citera
2022-02-20, 21:12
Medlem
Huset är fortfarande avspärrat med en vakt utanför 24 timmar om dygnet.
Citera
2022-02-20, 21:13
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Verkar vara gift med en svensk/finsk? Er*k W*nh*t*lo. ?? Stämmer det ?

*i och a.
Ser samisk ut.
Citera
2022-02-21, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Ser samisk ut.
Ja det stämmer. samma som sitter anhållen
Citera
2022-02-21, 00:31
Medlem
E**k sitter anhållen de har förhört alla närstående till SNP, det finns försvårande omständigheter kring Erik, hur ska han hantera SNP 2 bröder inget man vill ha i nacken?
Citera
2022-02-21, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dejavu666
E**k sitter anhållen de har förhört alla närstående till SNP, det finns försvårande omständigheter kring Erik, hur ska han hantera SNP 2 bröder inget man vill ha i nacken?

Du har rätt E**k sitter häktat. Om minns rätt så har hon 2 bröder fast han den yngsta av alla lille brodern han är tungt kriminell och ledare för nåt gäng, han vill jag inte ha i nacken i allafall
Citera
2022-02-21, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamran
Du har rätt E**k sitter häktat. Om minns rätt så har hon 2 bröder fast han den yngsta av alla lille brodern han är tungt kriminell och ledare för nåt gäng, han vill jag inte ha i nacken i allafall

Stämmer! Den andra brodern är känd i byggarkretsen med stor kontaktnät. Har sett han tillsammans med D**o. D**o styr allt på blåa linjen och är tung kriminell och lång fängelsetid bakom sig. Broder är ute och söker henne med vänner, jag skulle inte vilja möta honom har sett han en gång mitt uppe i en bråk han slaktade 2 juggar själv och känner typ alla och karriär inom juridik. Kommer inte SNP fram oskadd fram är det lika bra om E**k sitter inne än ute.
Senast redigerad av Dejavu666 2022-02-21 kl. 12:22.
Citera
2022-02-21, 12:27
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Stämmer! Den andra brodern är känd i byggarkretsen med stor kontaktnät. Har sett han tillsammans med D**o. D**o styr allt på blåa linjen och är tung kriminell och lång fängelsetid bakom sig. Broder är ute och söker henne med vänner, jag skulle inte vilja möta honom har sett han en gång mitt uppe i en bråk han slaktade 2 juggar själv och känner typ alla och karriär inom juridik. Kommer inte SNP fram oskadd fram är det lika bra om E**k sitter inne än ute.

Kan broderns kriminalitet ha med hennes försvinnande att göra? I så fall vad står stjärnorna för i D**o?
Vilket gäng avses?
Ingen styr hela blåa linjen. Det är uppdelat i minst 4-5 väldigt brottsaktiva separat strukturerade gäng.
Citera
2022-02-21, 12:57
Medlem
Citat:

Vet inte vart du får dina information ifrån men jag känner folk som känner bägge bröderna. Bara för att den store brodern känner folk betyder inte att man är kapabel dessutom så hittar jag inget på den stora broder på nätet fast den lilla brodern verkar vara kapabel det är bara söka honom på nätet så förstår du vad jag menar, han satt misstänkt för (mord) för några år sen och massa annat genom åren och om man skulle jämför deras kontakt nät så har den lille broder större kontakt nät i hela Sverige. Nu förtiden handlar det inte om vilka man känner utan vad man själv har gjort.
Forfarande detta har inte med hennes bröder och göra och vilka de är. Viktigaste är vad hennes make har gjort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in