Citat:
Ursprungligen postat av
Dejavu666
Stämmer! Den andra brodern är känd i byggarkretsen med stor kontaktnät. Har sett han tillsammans med D**o. D**o styr allt på blåa linjen och är tung kriminell och lång fängelsetid bakom sig. Broder är ute och söker henne med vänner, jag skulle inte vilja möta honom har sett han en gång mitt uppe i en bråk han slaktade 2 juggar själv och känner typ alla och karriär inom juridik. Kommer inte SNP fram oskadd fram är det lika bra om E**k sitter inne än ute.
Vet inte vart du får dina information ifrån men jag känner folk som känner bägge bröderna. Bara för att den store brodern känner folk betyder inte att man är kapabel dessutom så hittar jag inget på den stora broder på nätet fast den lilla brodern verkar vara kapabel det är bara söka honom på nätet så förstår du vad jag menar, han satt misstänkt för (mord) för några år sen och massa annat genom åren och om man skulle jämför deras kontakt nät så har den lille broder större kontakt nät i hela Sverige. Nu förtiden handlar det inte om vilka man känner utan vad man själv har gjort.
Forfarande detta har inte med hennes bröder och göra och vilka de är. Viktigaste är vad hennes make har gjort?