Drömkvinnan! Hade det inte ansetts som lite desperat hade jag säkert skrivit ett PM eller nått. Men skönt att veta att ni finns
Intressant trådhistorik hos boxinbox får jag säga, inte så konstigt att hon verkar föreställa sig att sexköpare gör massa gränslösa och störda grejer när hon gör det själv. Snacka om förskjutning, en sporadisk random sexköpare vill skada kvinnorna han ligger med för att hon själv vill skada män, som inte ens ligger med. Mörk komik.
Varför så viktigt att i svaren ha med ordet övergrepp? Är det så viktigt att jag ska känna mig som en våldtäktsman alltså?
Tror faktiskt att det är en väldigt bra grej det här som du säger, halvera (eller mer) sitt utbud och som Jemi0052 skrev ovan, att helt enkelt sålla ut överspända och överkänsliga kvinnor. Jag har ändå aldrig varit intresserad av den typen av tjejer då jag alltid tyckt att det är något avtändande med den personligheten och alltid gillat mer free spirits-tjejer.
Sedan det här med att prostitution i allmänhet ses som något värre än otrohet är ju ett skämt, otrohet tycker jag är totalt vedervärdigt verkligen. Finns såklart förmildrande omständigheter men i regel så sviker man ju någon rejält. Ett skämt att det accepteras mer än att betala ett par tusen och ligga.
Klart jag vill! Därför man är sitt bästa jag när man besöker dessa tjejer. Jag ser bra ut, snygg kropp och är lätt att ha att göra med. Känner man ingen personkemi när man träffar en tjej då kan man lätt tacka för sig.
Vad som rör sig i deras huvud vet ju inte jag. Men de verkar i vilket fall tycka det är ganska lätta pengar.
En gång var jag på en bordellklubb där det jobbade många tjejer och män gick omkring och drack öl och spelade bort sina pengar (inte alla bevisligen) och den absolut snyggaste tjejen på stället går direkt fram till mig när jag kommer in. Nu låg jag tyvärr aldrig med henne då jag en stund senare istället blev närmast våldtagen av en annan tjej som i bokstavlig mening drog in mig på rummet och hade knäppt av hela skjortan innan jag ens hade sagt ja (än mindre hunnit betala). Ja, jag är medveten även här: hon såg mig som en kund och ville ha pengarna men de vissa kunder vill de ju ha desto mer.
Och låt mig säga såhär, jag älskar att vara i den situationen som tjejer annars är i. Alltså den som får välja. Jag tror inte du skulle byta heller om du ens var tvungen, skulle du det? Jag tänker iaf inte göra det om jag inte stöter på någon som får mitt hjärta att hoppa över ett slag. Tills dess: tänker jag ligga enkelt och bra!
Jag kan inte lova att betaltjejerna jag legat med har gillat det, ett par stycken när jag precis hade börjat kan jag nästan lova var lite uttråkade för jag var jättepassiv och allmänt stel. Men flera stycken har definitivt varit bra humör och blivit på ännu bättre humör ju mer man håller på. Nu vet ju inte jag vad som är vad såklart kanske gillar de att se att man njuter och att man går igång på deras kropp och deras beteenden i sängen och så men varför skulle det vara fel? Ännu mer win-win ju. Jag betalar, de blir rikare, jag får sex, de får se direkt att deras arbete har en positiv effekt på en annan människa.
Killarna du låg med där du inte kände något, vad tycker du om dem? Tycker du att det var någon typ av övergrepp? Eller att du inte hade eget ansvar över sexet?
För handlar det om att någon bara skulle ligga och titta upp i taket och bara ligga där stelt skulle jag nog inte kunnat fortsätta.
Ja jag vet, det är dumt. Jag vill verkligen ha 100% ärlighet till alla människor jag bryr mig om på allvar. Men det är kanske för mycket begärt.
Är verkligen inne på det här också faktiskt, det vore bra och skönt och som andra skrivit, kanske en mindre målgrupp att leta bland och lättare att hitta rätt.
Ja, kanske är det så. Kanske är det bara en period. Jag vet inte. Känns som jag kommer tröttna tids nog, men tror det kan dröja rejält lång tid. Det är faktiskt första typ 6-7 gångerna det börjat bli kul på riktigt!
Det lustiga är att jag tror att seriösa förhållanden verkligen är för mig men att det helt enkelt inte blivit så och då kör jag på det här istället för one night stands och liknande.
Ibland har jag gett upp, men det är dumt för jag har verkligen försökt att hitta någon väldigt lite genom livet. Så jag har nog inte begravt den idéen nej, jag tycker den finns där fortfarande.