2022-02-21, 12:04
Medlem
Farbaute666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Amen, jag vet att jag inte vill höra något om hennes sexuella historik. Även om hon bara har haft en tidigare partner så är det en för mycket.

Total igenkänning på den. De gånger jag har fått veta det av personen ifråga så har jag tyvärr haft svårt att släppa det. Det är nog barnsligt, omoget och så vidare, men det är så jag påverkas av det.

Min kompis är ganska nöjd, han träffade en yngre tjej som är skitsnygg och (egentligen) muslim, men hon är som vem som helst och jag skulle aldrig ha gissat att hon ursprungligen var muslim. Tydligen hade hon bara haft sex med en kille innan min kompis och hon blev tillsammans. Den killen var ingen vidare älskare och tänkte bara på sig själv, så min polare tycker att han har dragit högsta vinsten, där de tillsammans får utforska hennes och deras sexualitet tillsammans och han då vet att hon har ett mycket lågt "mileage".
Citera
2022-02-21, 12:43
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheEyeUSee
Det här riktar sig främst till flashbacks kvinnliga medlemmar men män får gärna svara också om ni har erfarenheter eller tankar kring ämnet.

Funderar på det här med om man någonsin kommer att få ett seriöst förhållande längre fram, jag är en väldigt ärlig person och vill verkligen säga som det är både det som gäller nu men även hur jag levt mitt liv tidigare och jag ogillar inte bara att ljuga utan även att hålla inne för mycket av sanningen.

Jag köper sex ibland, t ex om jag råkar befinna mig i Prag eller Berlin eller annat passande ställe. Åker ibland även över till Danmark i enda syfte att ha sex. Har legat med runt 20 stycken proffs, självklart tjejer som är välmående och inte med några offer av något slag. Jag tycker det är perfekt för mig som singel som hatar att ragga, dejta och uppvakta tjejer. Har mycket annat för mig som tar tid och har aldrig varit särskilt bra på att få tjejer intresserade och de gånger det hänt är det ändå för krångligt i längden. Skäms inte det minsta över mina val utan är faktiskt mer lite stolt att jag hittat en alternativ väg att få bra utlopp för det sexuella. Mår bra länge efter att jag legat med någon och kan släppa de tankarna rätt länge och göra annat, mer konstruktivt än att knulla.

Men jag ser det ändå som något jag inte vill hålla på med hur högt upp i åldern som helst, jag vill såklart hitta den rätta och lägga det här bakom mig någon gång. Hitta drömkvinnan i mitt liv, om 1 år, 5 år eller 10-15 år, ingen aning om när men någon gång. Skulle naturligtvis sluta direkt då otrohet är extremt fel. Men till trådens fråga då:

Skulle du som tjej klara av att höra sanningen när det gäller en sådan här sak? Att killen du gillar har legat med prostituerade (även om de absolut inte är nidbilden av prostituerade på något sätt) eller hade du dömt ut killen? Hade du föredragit att inte veta?

Jag är inte på något sätt öppen med de här grejerna utan har bara berättat i förbifarten för ett par olika kompisar vid tillfälle där de nämnt att de gjort det.
Skulle ha svårt att ljuga om någon frågar mig rakt ut om det och skulle samtidigt tycka det vore svårt att t ex inte nyansera någons bild av prostitution som skulle prata om hur fruktansvärt det alltid är osv.

Så vad säger ni tjejer? Är det big no no eller kan man vara ärlig med er?

Och killar med likande erfarenheter som träffat tjejer ni verkligen tror på, vågar ni lätta era hjärtan om samtalet dyker upp?
Jag tycker du skall berätta så tidigt som möjligt i relationen - och tydligt förklara hur härligt prostitution är.
Det är varje kvinnas rätt att kunna välja bort sådana som dig på ett så tidigt stadium som möjigt.

Faktum är att du bör informera innan ni är intima - eftersom kvinnan bör kunna välja bort risken för kända och okända sexuellt överförbara sjukdomar.
Citera
2022-02-21, 13:07
Avstängd
Adelaides avatar
Du borde nog hålla tyst om det. Jag tror det är en dealbreaker för många tjejer. Svaren i denna tråd talar för att jag har rätt.
Citera
2022-02-21, 15:09
Medlem
Jag tror det beror på vad man träffar för tjej. Träffar man en normal Svensk tjej med ett bagage så har hon högst sannolikt gjort grejer på det sexuella planet som moraliskt ligger på samma nivå som att köpa en prostituerad. Och då har hon liksom inget val... Accepterar hon inte det så finns det andra, som kommer att göra det.

Nu har jag aldrig köpt sex, men i yngre år blivit erbjuden sex för tjänster. Köpa ut, skjutsa på någon osv... Kan inte se att det skulle vara bättre på något vis. Känner flera tjejer som berättat om "dumma" saker dom gjort och så har det varit precis sånt. Så även tjejer som tror sig bara haft prinsar som aldrig någonsin skulle stoppa kuken i en hora har högt sannolikt gjort så på ett eller annat sätt ändå Någon av exen iaf.
Citera
2022-02-21, 18:33
Bannlyst
Citat:
Drömkvinnan! Hade det inte ansetts som lite desperat hade jag säkert skrivit ett PM eller nått. Men skönt att veta att ni finns

Intressant trådhistorik hos boxinbox får jag säga, inte så konstigt att hon verkar föreställa sig att sexköpare gör massa gränslösa och störda grejer när hon gör det själv. Snacka om förskjutning, en sporadisk random sexköpare vill skada kvinnorna han ligger med för att hon själv vill skada män, som inte ens ligger med. Mörk komik.

Varför så viktigt att i svaren ha med ordet övergrepp? Är det så viktigt att jag ska känna mig som en våldtäktsman alltså?

Tror faktiskt att det är en väldigt bra grej det här som du säger, halvera (eller mer) sitt utbud och som Jemi0052 skrev ovan, att helt enkelt sålla ut överspända och överkänsliga kvinnor. Jag har ändå aldrig varit intresserad av den typen av tjejer då jag alltid tyckt att det är något avtändande med den personligheten och alltid gillat mer free spirits-tjejer.

Sedan det här med att prostitution i allmänhet ses som något värre än otrohet är ju ett skämt, otrohet tycker jag är totalt vedervärdigt verkligen. Finns såklart förmildrande omständigheter men i regel så sviker man ju någon rejält. Ett skämt att det accepteras mer än att betala ett par tusen och ligga.

Klart jag vill! Därför man är sitt bästa jag när man besöker dessa tjejer. Jag ser bra ut, snygg kropp och är lätt att ha att göra med. Känner man ingen personkemi när man träffar en tjej då kan man lätt tacka för sig.
Vad som rör sig i deras huvud vet ju inte jag. Men de verkar i vilket fall tycka det är ganska lätta pengar.
En gång var jag på en bordellklubb där det jobbade många tjejer och män gick omkring och drack öl och spelade bort sina pengar (inte alla bevisligen) och den absolut snyggaste tjejen på stället går direkt fram till mig när jag kommer in. Nu låg jag tyvärr aldrig med henne då jag en stund senare istället blev närmast våldtagen av en annan tjej som i bokstavlig mening drog in mig på rummet och hade knäppt av hela skjortan innan jag ens hade sagt ja (än mindre hunnit betala). Ja, jag är medveten även här: hon såg mig som en kund och ville ha pengarna men de vissa kunder vill de ju ha desto mer.

Och låt mig säga såhär, jag älskar att vara i den situationen som tjejer annars är i. Alltså den som får välja. Jag tror inte du skulle byta heller om du ens var tvungen, skulle du det? Jag tänker iaf inte göra det om jag inte stöter på någon som får mitt hjärta att hoppa över ett slag. Tills dess: tänker jag ligga enkelt och bra!

Jag kan inte lova att betaltjejerna jag legat med har gillat det, ett par stycken när jag precis hade börjat kan jag nästan lova var lite uttråkade för jag var jättepassiv och allmänt stel. Men flera stycken har definitivt varit bra humör och blivit på ännu bättre humör ju mer man håller på. Nu vet ju inte jag vad som är vad såklart kanske gillar de att se att man njuter och att man går igång på deras kropp och deras beteenden i sängen och så men varför skulle det vara fel? Ännu mer win-win ju. Jag betalar, de blir rikare, jag får sex, de får se direkt att deras arbete har en positiv effekt på en annan människa.

Killarna du låg med där du inte kände något, vad tycker du om dem? Tycker du att det var någon typ av övergrepp? Eller att du inte hade eget ansvar över sexet?
För handlar det om att någon bara skulle ligga och titta upp i taket och bara ligga där stelt skulle jag nog inte kunnat fortsätta.

Ja jag vet, det är dumt. Jag vill verkligen ha 100% ärlighet till alla människor jag bryr mig om på allvar. Men det är kanske för mycket begärt.

Är verkligen inne på det här också faktiskt, det vore bra och skönt och som andra skrivit, kanske en mindre målgrupp att leta bland och lättare att hitta rätt.

Ja, kanske är det så. Kanske är det bara en period. Jag vet inte. Känns som jag kommer tröttna tids nog, men tror det kan dröja rejält lång tid. Det är faktiskt första typ 6-7 gångerna det börjat bli kul på riktigt!

Det lustiga är att jag tror att seriösa förhållanden verkligen är för mig men att det helt enkelt inte blivit så och då kör jag på det här istället för one night stands och liknande.

Ibland har jag gett upp, men det är dumt för jag har verkligen försökt att hitta någon väldigt lite genom livet. Så jag har nog inte begravt den idéen nej, jag tycker den finns där fortfarande.
Jag hade tagit det 100 gånger värre om han berättat han varit på krogen och dragit med sig 100 pers hem genom åren, än detta. (Och jag var sambo med en sådan kille så jag vet) Om han köper sex, är det ett avtal mellan två pers och ingen egentlig äkta attraktion från båda håll. Därmed är det heller inget hot och han är inte killen som kan få 100 andra vackrare kvinnor så man känner sig säker där också. Det har vart business för tjejerna och ett fysiskt behov för honom, aka inget hot.

Men grabbarna som drar hem 60 pers från krogen äcklar mig. Skulle inte ta i en sådan med tång då jag anser dem så osäkra att de är på gränsen till psykfall som måste uppehålla självkänslan genom att andra finner dem snygga.
Citera
2022-02-21, 18:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tycker du skall berätta så tidigt som möjligt i relationen - och tydligt förklara hur härligt prostitution är.
Det är varje kvinnas rätt att kunna välja bort sådana som dig på ett så tidigt stadium som möjigt.

Faktum är att du bör informera innan ni är intima - eftersom kvinnan bör kunna välja bort risken för kända och okända sexuellt överförbara sjukdomar.
Prostituerade gör 9 ggr av 10 inget utan kådis. Just sayin'. Så det behöver man inte oroa sig för. På Horhus i usa kollar de dicken på mannen innan de kör igång med ficklampa, samt pungen också vilket är långt mer än vad vanliga kvinnor gör så de har förmodligen mindre sjukdomar än vanliga tjejer. Nu försvarar jag inte yrket för det vetefan vad jag tycker om men så går det till.
Citera
2022-02-23, 10:12
Medlem
De prostituerade kommer alltid låtsas som att de älskar bli utnyttjade annars får de inga kunder. Därför tror torskarna att det är en schysst deal som de är överens om och kan rättfärdiga sitt beteende.

Om det är pengar inblandat så är det inte samtycke. Får du inte napp på krogen eller kan träffa en tjej utan att betala för hennes närhet så får du runka som alla vi andra.
Citera
2022-02-27, 12:10
Medlem
Citat:
Sedan det här med att prostitution i allmänhet ses som något värre än otrohet är ju ett skämt, otrohet tycker jag är totalt vedervärdigt verkligen. Finns såklart förmildrande omständigheter men i regel så sviker man ju någon rejält. Ett skämt att det accepteras mer än att betala ett par tusen och ligga.
Vill bara förtydliga en grej: Jag menade att ha sex utan att vara gift.

Väldigt många kvinnor har sex utan att vara gifta i en kyrka - det är otukt, vilket producerar så kallade oäktingar eller bastarder om inte preventivmedlen fungerar.

Men otrohet är förstås också förskräckligt.
Citera
2022-03-01, 04:51
Medlem
rikastistorstans avatar
Men nej herregud nej! Alla bär på hemligheter. Din partner ska skita i vad du gjort innan och detsamma gäller dig. Aldrig en bra idé att prata om sin sexhistorik.
Träffar jag en fin tjej hade det varit en mardröm att få veta att hon i sin ungdom har varit en negermadrass eller madrass i allmänhet. Du behöver inte ha dåligt samvete. Hon kommer inte berätta allt för dig heller.

För övrigt är det lustigt hur kvinnor underskattar hur vanligt det är att en man har köpt sex. Visst vaneköpare eller i Sverige kanske inte är så vanligt men börjar man inkludera grabbresor i ungdomen eller lite gråzoner så...
Citera
2022-03-01, 10:32
Medlem
Vinterdofts avatar
Kärlek handlar om att acceptera varandra. Det är svårt att hitta numera folk som vet vad riktig kärlek handlar om. Många vill känna attt vem de väljer ska representera dem. Det är viktigt att välja rätt person som matchar dina värderingar. Alla vi har gjort val vi kanske ångrar i efter hand. Viktigt här att du gör sånt du står för annars finns risk att du inte mår bra i längden. Nu är det olagligt i Sverige men är det bättre att killar lurar tjejer för att få ligga få dem att ha känslor och lämna dem. Jag tror du bli mer attraktiv när du väljer att berätta det om frågan kommer upp och motiverar dig.
Citera
2022-03-01, 22:36
Medlem
Citat:
Det här riktar sig främst till flashbacks kvinnliga medlemmar men män får gärna svara också om ni har erfarenheter eller tankar kring ämnet.

Funderar på det här med om man någonsin kommer att få ett seriöst förhållande längre fram, jag är en väldigt ärlig person och vill verkligen säga som det är både det som gäller nu men även hur jag levt mitt liv tidigare och jag ogillar inte bara att ljuga utan även att hålla inne för mycket av sanningen.

Jag köper sex ibland, t ex om jag råkar befinna mig i Prag eller Berlin eller annat passande ställe. Åker ibland även över till Danmark i enda syfte att ha sex. Har legat med runt 20 stycken proffs, självklart tjejer som är välmående och inte med några offer av något slag. Jag tycker det är perfekt för mig som singel som hatar att ragga, dejta och uppvakta tjejer. Har mycket annat för mig som tar tid och har aldrig varit särskilt bra på att få tjejer intresserade och de gånger det hänt är det ändå för krångligt i längden. Skäms inte det minsta över mina val utan är faktiskt mer lite stolt att jag hittat en alternativ väg att få bra utlopp för det sexuella. Mår bra länge efter att jag legat med någon och kan släppa de tankarna rätt länge och göra annat, mer konstruktivt än att knulla.

Men jag ser det ändå som något jag inte vill hålla på med hur högt upp i åldern som helst, jag vill såklart hitta den rätta och lägga det här bakom mig någon gång. Hitta drömkvinnan i mitt liv, om 1 år, 5 år eller 10-15 år, ingen aning om när men någon gång. Skulle naturligtvis sluta direkt då otrohet är extremt fel. Men till trådens fråga då:

Skulle du som tjej klara av att höra sanningen när det gäller en sådan här sak? Att killen du gillar har legat med prostituerade (även om de absolut inte är nidbilden av prostituerade på något sätt) eller hade du dömt ut killen? Hade du föredragit att inte veta?

Jag är inte på något sätt öppen med de här grejerna utan har bara berättat i förbifarten för ett par olika kompisar vid tillfälle där de nämnt att de gjort det.
Skulle ha svårt att ljuga om någon frågar mig rakt ut om det och skulle samtidigt tycka det vore svårt att t ex inte nyansera någons bild av prostitution som skulle prata om hur fruktansvärt det alltid är osv.

Så vad säger ni tjejer? Är det big no no eller kan man vara ärlig med er?

Och killar med likande erfarenheter som träffat tjejer ni verkligen tror på, vågar ni lätta era hjärtan om samtalet dyker upp?

På vilket sätt skiljer det sig från en dejt inbokad med hotellrum där du som man står för fiolerna hela kvällen. Allt är alltså köpt av dig, kanske en liten gåva utöver redan nämnda saker?
Citera
2022-03-02, 17:37
Medlem
Jag tror det är bra att vara ärlig. Jag hade ”sorterat bort” dig direkt, eftersom det du berättar här speglar din personlighet och vi skulle helt enkelt inte passa ihop. Så det är bra både för dig och din potentiella partner att vara ärlig - du kommer enklare att bli ihop med någon som har en liknande personlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in