2022-02-20, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Att blint lita på allt som regeringen och media säger är väl ändå det absolut barnsligaste?

och du menar på fullaste allvar att vi ska lita på folk som innan covvid skrek om att vi skulle dö rätt av när man startade 5g masterna (Dom år igång och inget har hänt). Sen att Covvid kommer från 5G strålningen och strax därpå skulle vi dö på fläcken och ligga i drivor av Covidvacinet (vilket inte heller har hänt)

Haha räcker det inte eller vad kommer härnäst

Fattar ni inte att ni bara är pinsamma och för varje dag som går där inget händer så spär det bara på mer

Det enda ni visar är att ni är egna bevis på att ni är dumma i huvudet.
Citera
2022-02-20, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Att inte vilja ha tredje sprutan tolkar jag inte som att man är antivaxxare.
Det är bara de idioter som är antivaxxare som gör det.
Jag tar inte tredje sprutan i det läge som nu är, men är mycket glad för att vaxxet tagits fram.
Jag förklarar inte "det läge som nu är" då det är uppenbart för vissa men obegripligt för antivaxxidioterna.
Såja såja. Du kommer tids nog erkänna för dig själv att du också är en anitvaxxer

Tycker du ska ta ditt ansvar och kavla upp
Citera
2022-02-20, 19:55
Medlem
DroidBishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brodrude
Du kan inte tänka dig att det inte handlar om egoism utan att man faktiskt gör det för andras skull ?

Att vara Anivacxxare handlar om barnsligheter och egoism.
Så tråkigt då för dom altruistiska själarna när det visat sig att vaxxet inte gjort ett skit mot smittspridning.

Och nej, det har inte hjälpt mot svår sjukdom och död heller i slutändan.

Snarare har ni som vaccinerat er förstärkt spridning och mutation. Och inte bara det, ni har gjort det möjligt för den styrande klassen att förstärka sina positioner och fullständigt köra över demokrati och mänskliga rättigheter.

Mitt hat för er vaccinerade nollor är bottenlöst.
Citera
2022-02-20, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Så inte ovaccinerade inte skall bli sjuka?

Ironi

Det finns ju en och annan som inte kan ta det men dom räknas ju inte enligt grandiosa egoister som er.
Citera
2022-02-20, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Så tråkigt då för dom altruistiska själarna när det visat sig att vaxxet inte gjort ett skit mot smittspridning.

Och nej, det har inte hjälpt mot svår sjukdom och död heller i slutändan.

Snarare har ni som vaccinerat er förstärkt spridning och mutation. Och inte bara det, ni har gjort det möjligt för den styrande klassen att förstärka sina positioner och fullständigt köra över demokrati och mänskliga rättigheter.

Mitt hat för er vaccinerade nollor är bottenlöst.

Hata på du ni är ju trotts allt någon promille av befolkningen. vem vinner i en kraftmätning tror du
Citera
2022-02-20, 20:01
Medlem
Citat:
Hata på du ni är ju trotts allt någon promille av befolkningen. vem vinner i en kraftmätning tror du
Antivaxxers blir bara fler o fler, hur känner du inför den utvecklingen?
Citera
2022-02-20, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Det är inte helt och hållet ens eget beslut när villkoret för att få delta fullt ut i samhället är att man är vaccinerad. Det hade kallats för utpressning i alla andra sammanhang.
ja det är ju så synd om er att ni jämför er med gasade judar ,så synd är det ju om er Wow

Nä det handlar inte om Egoism va...
Hahahahaha ni är ju allt för roliga när ni försöker drar fram offerkortet.

Som sagt ni bevisar bara det här gång på gång på gång. Ni är lika bra som invandrare som ropar rasism när ni blir tillsagda för nån grej ni gör. lika bra och samma logik.
Citera
2022-02-20, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteAntiVaxxer
Antivaxxers blir bara fler o fler, hur känner du inför den utvecklingen?

Enigt dig så är jag ju Antivaxxers, hur känner du inför det
Citera
2022-02-20, 20:05
Medlem
Citat:
Det finns ju en och annan som inte kan ta det men dom räknas ju inte enligt grandiosa egoister som er.

Jasså?

Då är nog FHM ännu större grandiosa egoister eftersom dessa människor inte kan få vaccinpass och fortsätta leva sitt liv som vanligt.

Idiot!
Citera
2022-02-20, 20:06
Medlem
Citat:
Enigt dig så är jag ju Antivaxxers, hur känner du inför det
Jag blir glad! 😀 varmt välkommen till oss
Citera
2022-02-20, 20:07
Medlem
När det kommer till hälsan kan nog dom mest indoktrinerade fåren ifrågasätta allt.
Citera
2022-02-20, 20:16
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
ja det är ju så synd om er att ni jämför er med gasade judar ,så synd är det ju om er Wow

Nä det handlar inte om Egoism va...
Hahahahaha ni är ju allt för roliga när ni försöker drar fram offerkortet.

Som sagt ni bevisar bara det här gång på gång på gång. Ni är lika bra som invandrare som ropar rasism när ni blir tillsagda för nån grej ni gör. lika bra och samma logik.

Nej, precis som att det inte handlar om egoism att du troligtvis inte vill ta en dos arsenik för min skull om jag skulle må bättre av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in