2022-02-18, 22:37
Medlem
VanDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Den bäste vi haft är nog Hasse Borg. Danne går in på sin nionde säsongen, det kanske är dags att byta.
Ja Hasse Borg var ytterligare en gammal spelare. Pontus Jansson blir kanske nästa sportchef

Sportchef är nog den viktigaste positionen i en fotbollsförening.
Därför borde vi leta efter en riktigt bra, utanför vår egen bakgård.
Oavsett om Georgson skulle göra ett bra jobb, så borde anställningsförfarandet vara mer professionellt.

Tycker att Stockholmsklubbarna gjort det bra de senaste åren. Framför allt Djurgården och Hammarby.
AIK har fått fram en hel del egna spelare för försäljning, även Elfsborg och Norrköping (dock inte sportsligt), t.o.m. Helsingborg har gjort ett hyfsat fönster med sin skrala ekonomi.
Citera
2022-02-18, 22:56
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Den bäste vi haft är nog Hasse Borg. Danne går in på sin nionde säsongen, det kanske är dags att byta.

Ni har ju bytt?
Citera
2022-02-18, 23:10
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Ni har ju bytt?

Nej du, det går jag inte på. Danne är den som bestämmer var så säker.
Citera
2022-02-19, 14:11
Medlem
snurresprettiss avatar
Idag när Sundsvall möter Elfsborg i Borås i cupen, tar dom tåget eller bussen från Sundsvall då?
Citera
2022-02-19, 14:17
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Kan du kontextualisera MFF-support? Vilken position har de? Tänker, utifrån namnet, att de inte är helt kringskurna.

De spelar väl inte så stor roll egentligen. Märks inte mer än att de arrangerar bortaresor.

Jag är däremot medlem i Supporterhuset. De kan ibland ha någon intressant föreläsning och släpper helt okej t-shirts. Värda att stötta.

Det finns så många olika organisationer numera med olika roller och funktioner att MFF support har tappat rätt mycket position.
Citera
2022-02-20, 14:21
Medlem
MrSkargards avatar
Ska man lägga ner 5 byten-tramset inför den här säsongen? Det behövs inte längre och sänker tempot oerhört mycket i en redan temposvag liga.
Citera
2022-02-20, 15:36
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ska man lägga ner 5 byten-tramset inför den här säsongen? Det behövs inte längre och sänker tempot oerhört mycket i en redan temposvag liga.
Det hoppas jag definitivt att man gör. Var väl enbart för att det var så intensivt schema när man startade ligan efter första covidvågen?
Citera
2022-02-20, 17:48
Medlem
bagarn29s avatar
Bonke Innocent har vaknat till liv. Varning idag armbågstackling nu känns han igen, den lille pågen.

Anel målskytt mot Monaco, tyvärr självmål.
Senast redigerad av bagarn29 2022-02-20 kl. 18:32.
Citera
2022-02-20, 18:53
Medlem
mishimas avatar
Citat:

Förstod det som att man inte ville ändra mitt i en turnering. Det var fem byten i cupspelet i höstas, så man kör vidare på det. Men inga fem byten i allsvenskan.
Citera
2022-02-20, 18:58
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Bonke Innocent har vaknat till liv. Varning idag armbågstackling nu känns han igen, den lille pågen.

Anel målskytt mot Monaco, tyvärr självmål.
Var hans mittbackskollega som gjorde självmål, Marcelo.
Citera
2022-02-20, 18:58
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Förstod det som att man inte ville ändra mitt i en turnering. Det var fem byten i cupspelet i höstas, så man kör vidare på det. Men inga fem byten i allsvenskan.

Bra.
Citera
2022-02-20, 19:13
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Var hans mittbackskollega som gjorde självmål, Marcelo.

Okej. Jag såg att Flashscore ändrat det nu. Skönt för honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in