2022-02-10, 17:54
Medlem
Grönar Apotekshuset, bra service, snabba på svara och stealthen är 5/5.
Citera
2022-02-10, 18:17
Medlem
Snabb och smidig leverans från Apotekshuset och bra support på mejlen 😃
Citera
2022-02-10, 19:46
Medlem
Grönar Mshop, fick leveransen idag, smidigt och snabbt.
Citera
2022-02-10, 19:58
Medlem
bobo909s avatar
Varför blev -Gustavssons inlägg om MSHOP borttaget? Har nämligen fått PM från användaren gällande MSHOP, har han något med shoppen att göra?

Citat:
Ursprungligen postat av Victus
Grönar Mshop, fick leveransen idag, smidigt och snabbt.

Kul att höra, köpte du testo? Vilket isådanafall? Återkom gärna hur du upplever preppen.
Citera
2022-02-10, 20:06
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobo909
Varför blev -Gustavssons inlägg om MSHOP borttaget? Har nämligen fått PM från användaren gällande MSHOP, har han något med shoppen att göra?

Kul att höra, köpte du testo? Vilket isådanafall? Återkom gärna hur du upplever preppen.

Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Har mailat vaxtgaranten sen i söndags inget svar, någon som har fått svar från dessa?

Svar nej. Du frågade om kontantbetalningen jag skickade pm och svarade. Undrar också varför mitt inlägg blev borttaget?

Passar även på att gröna växtgaranten då det inlägget också blev borttaget såg jag nu.
Fick svar.
Citera
2022-02-10, 20:07
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Svar nej. Du frågade om kontantbetalningen jag skickade pm och svarade. Undrar också varför mitt inlägg blev borttaget?

Passar även på att gröna växtgaranten då det inlägget också blev borttaget såg jag nu.

Ok, kul att höra! Två gröningar alltså, blir förmodligen en beställning därifrån. Var hittar man PharmaQs labbtester? Fanns inte på shoppens sida av vad jag minns.
Citera
2022-02-20, 08:32
Medlem
vassjagarns avatar
Hej, alla mina stål älskande vänner. Vill dela med mig av denna shop, alpha-labs.biz
Har kört på deras Testo E och Tren E i 6 veckor nu och pumpen och vaskulariteten är brutal!!
svettningarna och drömmarna likaså, men bruden klagar inte, hon får åka riktigt ordentligt nu!
Deras priser är riktigt grymma också, brukar inte dela sånt här i vanliga fall men jag va tvungen att dela med mig av detta.
Vi behöver mer kvallitets prepp till mer humana priser i sverige.

Grönar och rekomenderar dessa herrar!

Ha det bäst // Vassjagarn
Citera
2022-02-20, 14:46
Medlem
Jopsiks avatar
"Gulning" på apotekshuset.
Köpte deras 100st proviron för 700kr
Fick 50st provavbol istället.
Citera
2022-02-20, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jopsik
"Gulning" på apotekshuset.
Köpte deras 100st proviron för 700kr
Fick 50st provavbol istället.

Och det slog dig inte att du kanske ska mejla de och kolla ifall de har gjort ett misstag bara med antalet? Eller vill du inte ha de resterande
Citera
2022-02-21, 13:22
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
Och det slog dig inte att du kanske ska mejla de och kolla ifall de har gjort ett misstag bara med antalet? Eller vill du inte ha de resterande
Tänkte ju samma sak jag... det där är ju knappast deras affärsidé utan någonstans har det blivit fel i leveranskedjan. Är de ens i närheten av att vara seriösa vill de lösa detta åt dig men om de inte vet om problemet så blir det svårt för dem...
Citera
2022-02-26, 11:11
Medlem
-Gustavssons avatar
Stor gröning till Potens, beställde hem potens och en sexleksak till tjejen.
Citera
2022-03-01, 19:40
Medlem
Jopsiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
Dom skickade 50st till när jag mailade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in