2022-02-19, 23:36
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Tråden startades för 14 månader sedan, och har drygt 70 inlägg. Frågeställningen är "Vad vet ni om henne?", och inget av de 70 inläggen i tråden svarar på den frågan. Bara en massa åsikter om Johanna, och en massa åsikter om andra användares åsikter om Johanna.

Hon har integritet, inga utvik inga skandaler. En vanlig tjej helt enkelt.
Citera
2022-02-19, 23:38
Medlem
Farfarsfars avatar
Kärringar saknar humor så sätt citationstecken i rubriken vänligen.
Citera
2022-02-19, 23:43
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Det är nog inte för att hon är "en helt vanlig tjej" som det saknas skandaler och utvik. Framför allt det senare.
Citera
2022-02-20, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort

Ett utvik vore väl spännande!
Citera
2022-02-20, 00:34
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Tråden startades för 14 månader sedan, och har drygt 70 inlägg. Frågeställningen är "Vad vet ni om henne?", och inget av de 70 inläggen i tråden svarar på den frågan. Bara en massa åsikter om Johanna, och en massa åsikter om andra användares åsikter om Johanna.
Att hon är fet som en valross är iofs ett objektivt konstaterade.
Citera
2022-02-20, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Att hon är fet som en valross är iofs ett objektivt konstaterade.

Rolig är hon i alla fall inte.
Citera
2022-02-20, 06:47
Avslutad
Det ska hela tiden satsas på kvinnliga komiker och de ska alltid framhävas. Inget fel med det om de varit roliga men det är de inte, alla fall inte svenska kvinnliga komiker.
Citera
2022-02-20, 10:03
Medlem
Haubits77Bs avatar
Ytterligare en sådan där "komiker" som inte alls är rolig.

NÄR ska svenska komiker fatta att riktiga komiker, exempelvis Monty-gänget VÅGAR GÅ ÖVER GRÄNSERNA för vad som för stunden är PK.
Citera
2022-02-20, 10:07
Medlem
peterZiipens avatar
Till hennes försvar är det ju inte hon som skrivit skämten till Mello, hon gjorde vad hon kunde med det hon fick. "Manusförfattaren" heter Michael “Micke” Måretensson.
Citera
2022-02-20, 10:14
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Till hennes försvar är det ju inte hon som skrivit skämten till Mello, hon gjorde vad hon kunde med det hon fick. "Manusförfattaren" heter Michael “Micke” Måretensson.

Det säger mycket om vad Stasi-televison vill att svennen ska klassa som bra komiker nuförtiden. En uppblåst kärring som inte sticker ut på något sett med hennes humor, hon kommer sälja sin själ till PK-maffian förr eller senare, om hon inte gjort det redan.

Det kommer inte skada hennes karriär i mina ögon för den är död, endast feminister och stört folk anser att hennes shower är värda att se.
Citera
2022-02-20, 10:32
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Det säger mycket om vad Stasi-televison vill att svennen ska klassa som bra komiker nuförtiden. En uppblåst kärring som inte sticker ut på något sett med hennes humor, hon kommer sälja sin själ till PK-maffian förr eller senare, om hon inte gjort det redan.

Det kommer inte skada hennes karriär i mina ögon för den är död, endast feminister och stört folk anser att hennes shower är värda att se.

Konsumerar själv inget innehåll från Nordström, men objektivt sett är hon väl ändå en av Sveriges just nu hetaste mediaprofiler. Att hennes karriär skulle vara död är nog att ta i.
Citera
2022-02-20, 10:55
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Okej, nu har vi alltså konstaterat att Johanna är fet samt rejält tråkig. Frågan blir varför hon är så pass populär som hon är nu?

Personligen bryr jag mig om hennes kroppsstorlek lika mycket som jag bryr mig om Babben Larssons eller någon annans. Sen är humor hyfsat individuellt, några älskar Robert Gustavsson medans andra avskyr honom.

Johannas inkomster betvivlar jag inte att det är sant. Det finns uppenbart pengar i att göra framgångsrika poddar, exemplen är många.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in