2022-02-20, 10:58
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Konsumerar själv inget innehåll från Nordström, men objektivt sett är hon väl ändå en av Sveriges just nu hetaste mediaprofiler. Att hennes karriär skulle vara död är nog att ta i.

Den kommer vara död snart. Jag svårt att se hennes tid i rampljuset bli långvarig, hon kommer säkert ta en paus för att "mansgrisarna" på twitter gör narr av hennes vikt.

Svt och mello är platsen där humor går åt skitan det finns en anledning varför hon höll deltävlingen med den objektivt sämsta programledaren 2022 Oscar Zia.
Senast redigerad av DidierDrogba02 2022-02-20 kl. 11:02.
Citera
2022-02-20, 11:16
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Den kommer vara död snart. Jag svårt att se hennes tid i rampljuset bli långvarig, hon kommer säkert ta en paus för att "mansgrisarna" på twitter gör narr av hennes vikt.

Svt och mello är platsen där humor går åt skitan det finns en anledning varför hon höll deltävlingen med den objektivt sämsta programledaren 2022 Oscar Zia.

Vette fan om hon kommer försvinna, varje generation har ju x-antal medieprofiler som håller sig relevanta livet ut. Den kommande generationen av denna typ, består nog (tyvärr) av folk som syskonen Ingrosso, Johanna Nordström, Anis don Demina, Oscar Zia, Keyyo m.fl. Titta bara på Magnus Ugglas Jag mår illa, varenda jävel är ju fortfarande relevant därifrån, och den gjordes 89.
Citera
2022-02-20, 11:32
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Att hon är fet som en valross är iofs ett objektivt konstaterade.

Haha...ja, det VET vi faktiskt. Om det inte är en fat suit? :O
Citera
2022-02-20, 11:37
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Vette fan om hon kommer försvinna, varje generation har ju x-antal medieprofiler som håller sig relevanta livet ut. Den kommande generationen av denna typ, består nog (tyvärr) av folk som syskonen Ingrosso, Johanna Nordström, Anis don Demina, Oscar Zia, Keyyo m.fl. Titta bara på Magnus Ugglas Jag mår illa, varenda jävel är ju fortfarande relevant därifrån, och den gjordes 89.

Familjen Wahlgren har lyckats hålla sig relevanta genom sprida sig som HIV överallt, man kan inte bli av dem. Magnus uggla verkar vara en trevlig snubbe har inga problem med honom eller Jag mår illa, Anis don demina bjuder på sig är ganska skön allmänt.

Johanna Nordström kommer inte klara pressen och hålla sig relevant så som Wahlgrens gjort det är så jag ser på saken. Har hon verkligen det i sig att förpesta varje fredagsprogram så som sveriges kardashians kan? Nej är svaret.
Citera
2022-02-20, 12:05
Bannlyst
Hon borde tänka lite på sin hälsa och gå ner några dussin kg i vikt. Innan igår hade jag bara sett hennes ansikte typ, hon är ju helt enorm. Formen påminner om Olof K's.
I övrigt är varken hon eller fjollbögen hon har podd med roliga.

Men mediasverige älskar tjocka kvinnor, de ska pushas fram som något ideal. Samma sak med alla negrer i melodifestivalerna, är du negerbög eller negerhona så kommer du automatiskt att komma långt.

Så går det när det bara är bögar och vänsterflummare som röstar och som styr SVT.

Bögar, negrer och tjocka kvinnor är det som gäller.
Citera
2022-02-20, 12:51
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Hon borde tänka lite på sin hälsa och gå ner några dussin kg i vikt. Innan igår hade jag bara sett hennes ansikte typ, hon är ju helt enorm. Formen påminner om Olof K's.

Men mediasverige älskar tjocka kvinnor, de ska pushas fram som något ideal. Samma sak med alla negrer i melodifestivalerna, är du negerbög eller negerhona så kommer du automatiskt att komma långt.

Så går det när det bara är bögar och vänsterflummare som röstar och som styr SVT.

En söt tjej innesluten i en biologisk fatsuit.
Citera
2022-02-20, 21:49
Medlem
WhereIsRussias avatar
Tycker hon var riktigt attraktiv i Melodifestivalen. Hon har lika tråkig klädstil som Linnea Wikblad på vardagar men igår var verkligen hot mama!
Citera
2022-02-20, 22:42
Medlem
vitvalens avatar
Knullvänligt ansikte.
Citera
2022-04-18, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Diego
Minst. Skall tydligen gått på handbolls gymnasium? Kan k
Man göra detbsom fetknopp, eller har hon byggtbupp detbdär fläskberget efter gymnasiet? Isåfsll är det ju ganska imponerande.
Hon har sagt att hon började gå på viktväktarna i årskurs 6, var akdrig med på simning och åt unte så andra såg det. Så hon var stor då. Är du i wn liten skola så får vem som helst spela, hon fick plats eftersom ingen ville spela
Citera
2022-05-09, 16:58
Medlem
Citat:

Hahahaha, stackars vita lilla pojken. Du måste haft det tufft, är du en av medlemmarna i ”livets hårda skola” också?
Citera
2022-05-09, 19:33
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:

Kan du då förklara ev SDares prat om tjocka tjejer här som dött genom någon annan
Och sen inte om smala tjejer ?
Citera
2022-05-21, 16:50
Avslutad
Hon är skapligt stark för att vara kvinna, tar 100 kilo+ i marklyft. Gymmar säkert regelbundet och en del av hennes ansenliga kroppshydda borde utgöras av muskler snarare än fett.

https://twitter.com/jonielol/status/1231933933882834944
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in