2022-02-20, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilecity
Tror han kommer ut som homo, är ihop med Daniel Paris. Rätt väntat faktiskt.

Han pratar som en frukt också
Citera
2022-02-20, 10:56
Medlem
johnthedickholmess avatar
Det är klart Stoppa pressarna har fett på fötterna innan de går ut och skvallrar om skilsmässa. Nu vill ju inte hovet medge det, så Vickan och Daniel kanske har gett upp den tanken helt.

Oavsett så vore det intressant att få veta mer om dessa "incidenter" som har hänt. Nu skrev det att första skedde redan 2019.

Någon som har en blek? Otrohet?
Citera
2022-02-20, 11:07
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Det är klart Stoppa pressarna har fett på fötterna innan de går ut och skvallrar om skilsmässa. Nu vill ju inte hovet medge det, så Vickan och Daniel kanske har gett upp den tanken helt.

Oavsett så vore det intressant att få veta mer om dessa "incidenter" som har hänt. Nu skrev det att första skedde redan 2019.

Någon som har en blek? Otrohet?

Ingen aning, men dementin är som att skriva under sitt eget bekännande.
klart de finns sanning i de som skrivs. Just nu satsar de på att rida ut stormen….men är det som man läst om Daniels humör gör att de säkerligen blir jobbigt…..
Svårt att lära gamla hundar sitta
Citera
2022-02-20, 11:14
Medlem
Flax75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AirMail
I dagens aftonhora står det om DW;

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,718061,00.html

...att han nästan alltid (eller alltid?) är nykter? Brukar inte vara ovanligt med alkoholism i familjen när man beter sig så. Nån som känner hans familj? Är hans farsa/morsa alkis?

Det står att farsan är socialarbetare. Jag vet många socialarbetare (bl a en socialchef) som är missbrukare (narkotika, tabletter) och som fått sluta på sitt jobb till slut.

Kom igen nu, lite snaskigheter, please...

Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Googlade bara lite snabbt nu...

"– Daniel och jag hade en väldigt fint och välgrundad vänskap. Vi var väldigt nära vänner innan och det var en vänskap som växte och blev till kärlek. Det är också en otrolig trygghet att ha det att stå på som bas. Så tyvärr, inget klick."

https://www.expressen.se/nyheter/vanskapen-vaxte-och-blev-till-karlek/

Jag och min man var vänner i 7 år. Nästa månad har vi varit gifta i 13 år.
Löjligt att säga att inte riktig kärlek kan växa fram, bara för man varit vänner.
Citera
2022-02-20, 11:35
Medlem
Kanske någon kvinna som försökte med Daniel... Men han ville inte ha henne och då börja hon sprida elaka rykten.... Eller så är hon psykiskt sjuk
Citera
2022-02-20, 11:40
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Så kan det kanske vara. Men de träffades väl runt 2002 och gifte sig 2010.
Då måste det finnas en djup kärlek emellan dem.
Citat:
Ursprungligen postat av cleovarnamnet
Fast det betyder ju verkligen inte att inte passionen och glöden kom när de gick från vänskap till kärlek. Bara att det inte var kärlek från första ögonkast, som ju kungen hävdade hade skett med Silvia. (Snarare sexuell attraktion.)
Citat:
Ursprungligen postat av Flax75
Jag och min man var vänner i 7 år. Nästa månad har vi varit gifta i 13 år.
Löjligt att säga att inte riktig kärlek kan växa fram, bara för man varit vänner.

Jag skrev inte att kärlek inte kan växa fram. Jag skrev att det inte var passion från början, att de var vänner och att det därifrån utvecklades till kärlek.

Det är mer jag som ifrågasätter om det är kärlek eller bara vänskap mellan dem. Tror mer det handlar om trygghet för Victoria och att Daniel är bra för uppdraget. Han ska alltid stå lite i skymundan bakom henne. Inte alla män som klarar hans roll.
Citera
2022-02-20, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Alltså man undrar hur länge Stoppa pressarna ska klara sig innan stämningarna blir för många, ansvarig Daniel Nyhlén är ju ett riktig as och duckar alla försök till intervjuer när folk försöker nå han. Mycket fake-news på sen sidan.

Egentligen är det förvånande satt ingen har försökt sig på att hänga ut honom.
Citera
2022-02-20, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cschulman
Han pratar som en frukt också

Han kan inte hjälpa hur han talar ut, då det där är något han for lära sig. Funkar inte att representera på dialekt.
Citera
2022-02-20, 13:55
Medlem
Giant Squids avatar
Jag förstår inte det här flottiga backslicket han envisas med. Samt semesterbilder då han klär sig i nån kortärmad busniessskjorta. Minsta vinpust gör att håret ser helt galet ut.
Och vem försöker han impomera på. Vanliga rikingar klär sig inte ens så privat. Han är en posör. Truckerkepsen hade varit mer folkligt och jordnära. Daniel är förvirrad på bara mer än ett sätt.
Senast redigerad av Giant Squid 2022-02-20 kl. 14:00.
Citera
2022-02-20, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ola77
Kanske någon kvinna som försökte med Daniel... Men han ville inte ha henne och då börja hon sprida elaka rykten.... Eller så är hon psykiskt sjuk

Uppenbart är någon har avsikter att söndra o svartmåla Daniel.
Tror inte det är så stora fel på honom alls, och dessa "incidenter"är bara trollsakott för att alla ska nappa och spinna egna slutsatser.
Är Avsikten att söndra att skapa misstroende mot Daniel o Victoria
eller är målet är att bomba monarkin som sådan?
Både ock kanske?
Skrivererna lär fortsätta trots parets dementi.
Livet som kunglig är inget efterstävansvärt, och självklart går paret igenonom ups and downs precis som alla andra,
Daniel har orättvists kritiserats, tycker han är en tillgång i den familjen, hans dialekt är fin och
de båda passar bra ihop. Vänskap är den bästa grunden för långvarigt förhållande
självklart fanns o finns kärlek där
annars hade Daniel aldrig stått ut
så påpassad o kritiserad som han blivit under dessa år.
Senast redigerad av moshes 2022-02-20 kl. 15:44.
Citera
2022-02-20, 15:50
Medlem
I nån tråd, kanske Daniel Nyléns egen tråd, så påstods det att han är bipolär och inne i ett maniskt skov just nu. Kanske hittepå det med. Annars en tänkbar förklaring.
Citera
2022-02-20, 15:51
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Så kan det kanske vara. Men de träffades väl runt 2002 och gifte sig 2010.
Då måste det finnas en djup kärlek emellan dem.

Här handlar det nog snarare om att passa in i rollen, än äkta kärlek. Victoria kan ju inte precis träffa vem som helst och då tänker jag inte på utbildningsbakgrund eller status, utan snarare på personliga egenskaper. Skulle vara svårt med t.ex. en alfahane vid hennes sida skulle jag tro. Det måste även vara en representativ person och lite av en svärmorsdröm som går hem hos kungen.

Med tanke på hur trumpen och sur Daniel ser ut på varenda bild, så är jag inte det minsta förvånad över att det är fnurra i äktenskapet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in