2022-02-20, 09:02
Medlem
Bajslukts avatar
De här politikerna bekräftar gång på gång var de står. De är självdestruktiva karriärister som vill förstöra Sverige. De ser araber och negrer som den nya adeln, medan vita står längre ner.

Kvinnor från Vitryssland och Ukraina som lärt sig språket och som jobbar från måndag till fredag, kastar man ut ur landet. Arabiska våldtäktsmän låter man vara kvar och till och med ger skadestånd för häktestiden!

Dessa vänstermänniskor och liberaler har bokstavligen förstört hela landet. Allt är dåligt; skola, arbetsmarknaden, säkerheten, rättssystemet och sjukvården.

De här politikerna är dåliga människor. Onda människor. Så jag förväntar mig inget bättre.

Men så har vi kreti och pleti, som år ut och år in röstar på Moderaterna, sossarna, miljöpartiet, SD, centerpartiet och fan och hans moster. De fortsätter tro på politikerna, fortsätter rösta på dem, fortsätter diskutera och jämföra dem, fortsätter svälja allt valfläsk.

Att rösta på något parti i riksdagen är som att sälja sin själ. Man stödjer dem alla. En röst åt något av dessa partier innebär att man stödjer mångkultur och förstörelsen av Sverige.
Citera
2022-02-20, 09:22
Medlem
maxidos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboGarbo
Om vi kan byta ut dom mot våra kära araber och somalier så ja tack, hit med dom!

Undra om det går att byta dem rakt av, rada upp araber på gränsen och sen börja utbytet.
Citera
2022-02-20, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxido
Undra om det går att byta dem rakt av, rada upp araber på gränsen och sen börja utbytet.

Hjälper gärna till som gränsvakt.. GRATIS !
Citera
2022-02-20, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike-F
Ukrainska kvinnor ser jag gärna här i Sverige istället för sopiga korkade svenska FB-kossor.

Ursäkta?!
Citera
2022-02-20, 10:00
Avslutad
Det Sverige skulle behöva är 100 000 ukrainska kvinnor. För kommer det in minst 10 st skäggbarn är det ungefär som att lägga ett bildäck i ett fyllt badkar.
Citera
2022-02-20, 11:23
Medlem
maxidos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frimans
Hjälper gärna till som gränsvakt.. GRATIS !

Jag hjälper gärna till jag med, behöver bara en grogg ”då och då”
Citera
2022-02-20, 11:31
Medlem
dannbaggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bankkonsulten
Inga ukrainare men flyga in afghaner, syrier, somalier och eritreaner går bra. Patetiskt att Magdalena Andersson ska framstå som hård och säga nej till ukrainare som är kulturellt relativt lika svenskar när 100000 mestadels MENAiter samtidigt får uppehållstillstånd varje år.

Hade hon stängt gränsen för alla från MENA och samtidigt sagt nej till eventuella ukrainare hade jag kunnat respektera henne, men nu?

Inte korrekt information: Det invandrar numera ca 10.000 personer per år med bakgrund från Mellanöstern eller Afrika. Förra året var till exempel nettoinvandringen från Somalia ... 11 personer.

Totalt invandrar och utvandrar ca 150.000 personer per år, mestadels från Västeuropa och USA.
Citera
2022-02-20, 11:37
Medlem
Det är lättare för Araber negrer afghaner att få Svenskt medborgarskap.
Även om du är straffad .
Än om du kommer från Ukraina och har jobb .
Citera
2022-02-20, 11:40
Medlem
dannbaggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBIWiesbaden
Även om du är straffad .

Inte korrekt information. Det invandrar numera ca 10.000 personer per år med bakgrund från Mellanöstern eller Afrika. Förra året var till exempel nettoinvandringen från Somalia ... 11 personer.
Citera
2022-02-20, 11:49
Medlem
Fartarallts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sesus
-
Hellre 1000000 kottar från Ukraina än 100 från Afghanistan.

Exakt, dessutom är Ukrainska tjejer väldigt snygga
Citera
2022-02-20, 11:51
Medlem
Tar dom inte in ukrainare när dom är i humanitär nöd då får man starta demonstrationer, göra pärlarmband som vänstern älskar, sjunga, runga och gunga ute på sergeltorg med en massa jippon....

Våra ukrainska bröder och systrar måste få hjälp när dom är i nöd! Hassan&Brassan har vi inga likheter med.
Citera
2022-02-20, 11:53
Medlem
Fartarallts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBIWiesbaden
Även om du är straffad .

Japp och den gåtan tror jag ingen kan svaret på, våra duktiga politer vill hellre fylla landet med arga odugliga smutsiga araber än arbetande riktiga flyktingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in