2022-02-24, 10:48
Medlem
TheJackets avatar
Inga ukrainare är på väg till Sverige
Citera
2022-02-24, 10:49
Medlem
Jag skulle gladeligen hjälpa vita, kristna européer om vi samtidigt kunde kasta ut dubbelt så många muslimer och afghaner!
Citera
2022-02-24, 10:49
Bannlyst
Tro nog dom kommer att stanna och slåss. Sedan finns många områden av Ukraina som fortfarande är fred i,

Dom flyktingar som kommer ifrån Ukrainare inte fejk flyktingar kommer ifrån MENA som bara vill uppgradera sin ekonomi med svensk välfärd.

Ukraina sak är inte vår som det var i Finlands fall.

Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Hur ser Sveriges förmåga att ta emot åtminstone 2 miljoner Ukrainare under 2022? Eller tar vi bara in svartskallar? Själv kommer jag öppna upp mitt hem för europeér i nöd, hur kommer ni hjälpa till?
Citera
2022-02-24, 10:51
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Hur ser Sveriges förmåga att ta emot åtminstone 2 miljoner Ukrainare under 2022? Eller tar vi bara in svartskallar? Själv kommer jag öppna upp mitt hem för europeér i nöd, hur kommer ni hjälpa till?

Jag betvivlar att vanliga Ukrainare behöver fly.

Däremot behöver dom som profiterat på västs statskupp 2014 säkert fly, om dom inte redan gjort det ?
Citera
2022-02-24, 10:53
Avslutad
Vad härligt det är med invandring. Miljontals fina bystiga blondiner som bara vallfärdar in över gränsen.

Hur kan man hjälpa till på bästa sätt? Jag har lite resurser att placera, kan man köpa en kursad konferensgård och lite snabbt bygga om till flyktingförläggning? Jag känner ett samhällsansvar här och tänker mig att likt Jan-Emanuel dra mitt strå till stacken genom att öppna mina faciliteter för Svetlana, Valeria och Yulia.

Kan man få bidrag från sossarna, tro? Både Bert och Jan-Emanuel fick ju det förra vändan?

Kom ihåg, mångkultur berikar.
Citera
2022-02-24, 10:56
Medlem
Citat:

Maggan vill bara ha in folk som tuggar fradga och käkar med händerna på golvet
Alltså inga ukrainare, alldeles för kurturellt nära oss
Citera
2022-02-24, 10:57
Medlem
dwgs avatar
Citat:

Kommer inte öppna min dörr.

Finns länder på vägen de kan stanna vid
Citera
2022-02-24, 10:58
Medlem
Linda.Hermosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 31G350125
Tro nog dom kommer att stanna och slåss.
Ska flickorna också slåss?
Citera
2022-02-24, 10:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Linda.Hermosa
Ska flickorna också slåss?

Dom över 18 år.. Röda armén hade många kvinnliga soldater.
Citera
2022-02-24, 11:00
Medlem
IkeaMannen50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Inga ukrainare är på väg till Sverige
TS menar om det kommer i framtiden hur vi kommer ta emot. Jag tycker vi kan hjälpa om vi kan och vill.
Citera
2022-02-24, 11:02
Medlem
Vad som helst utom araber & negroider går bra.
Citera
2022-02-24, 11:03
Medlem
Zilvios avatar
Trådar sammanfogade.
/MOD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem