2022-02-20, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom

Jaaaahaaaa! nu fattar jag grejen..
Det här är alltså ett ställe där folk som har psykos samlas för att dela med sig av sina åsikter..
Ena sitter och skriver om hur vacker och snäll Bea är.. Den andra sitter och skriver hur bra, vettig och fin attityd Prins har.
Den tredje följer farmen helt maniskt och kommenterar om farmen här varje dag MEN ändå lyckas HELT missa huvudhandlingen i 2 av senaste avsnitten, och till och med skriver : "Prins var lite elak förr men nu har han blivit snäll och bra". Samma person bruka skriva i nån konstig 1400 tals svenska med ord som "ickke att förglömma" osv. Jag menar vem försöker man lura?? och om vad? Sådär pratar inte ens anställda på kungliga biblioteket i Stockholm.. Den fjärde ber rakt ut om att man ska hålla med henne om oavsett vad hon skriver.. Wtf! Vad är det som händer här?
Bye I'm outta here 👋

Det var ett satans tjat om att du är färdig här eller inte ska svara mer. Sen svarar du maniskt på varenda inlägg. Du är fan lika självupptagen som Jonas!!
Citera
2022-02-20, 01:14
Medlem
Puma006s avatar
Äntligen ett nytt avsnitt snart.

Ska bli intressant höra vad Wincent säger om Beas grill.
Lätt att räkna ut vem Victoria väljer som andrekämpe, hon är som en öppen bok.
Senast redigerad av Puma006 2022-02-20 kl. 01:58.
Citera
2022-02-20, 04:22
Medlem
Streethouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Äntligen ett nytt avsnitt snart.

Ska bli intressant höra vad Wincent säger om Beas grill.
Lätt att räkna ut vem Victoria väljer som andrekämpe, hon är som en öppen bok.
Jasså. Vem då?
Citera
2022-02-20, 05:57
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streethouse
Jasså. Vem då?
Får du veta när du kollar på avsnittet
Citera
2022-02-20, 07:57
Medlem
Streethouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Får du veta när du kollar på avsnittet
Trodde du visste. Tänkte se om du hade rätt.
Citera
2022-02-20, 08:44
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streethouse
Trodde du visste. Tänkte se om du hade rätt.
Jag har sett avsnittet så jag visste redan vem som åker ut
Citera
2022-02-20, 10:15
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag har sett avsnittet så jag visste redan vem som åker ut
Dagens avsnitt Farmen
Citera
2022-02-20, 11:30
Medlem
Terence.Denniss avatar
Tycker Bella ändå är rätt charmig på nått sätt, men ändå samtidigt en blandning av en trashig idiot.klyven människa.
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom

Jaaaahaaaa! nu fattar jag grejen..
Det här är alltså ett ställe där folk som har psykos samlas för att dela med sig av sina åsikter..
Ena sitter och skriver om hur vacker och snäll Bea är.. Den andra sitter och skriver hur bra, vettig och fin attityd Prins har.
Den tredje följer farmen helt maniskt och kommenterar om farmen här varje dag MEN ändå lyckas HELT missa huvudhandlingen i 2 av senaste avsnitten, och till och med skriver : "Prins var lite elak förr men nu har han blivit snäll och bra". Samma person bruka skriva i nån konstig 1400 tals svenska med ord som "ickke att förglömma" osv. Jag menar vem försöker man lura?? och om vad? Sådär pratar inte ens anställda på kungliga biblioteket i Stockholm.. Den fjärde ber rakt ut om att man ska hålla med henne om oavsett vad hon skriver.. Wtf! Vad är det som händer här?
Bye I'm outta here 👋
Ja när man läser den där 1400 tals svenskan får man nästa psykos själv.. så overkligt och obehagligt på nått sätt.
Senast redigerad av Terence.Dennis 2022-02-20 kl. 11:33.
Citera
2022-02-20, 11:35
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Dagens avsnitt Farmen
Ang vem som åker hem idag
Citera
2022-02-20, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terence.Dennis
Tycker Bella ändå är rätt charmig på nått sätt, men ändå samtidigt en blandning av en trashig idiot.klyven människa.

Ja när man läser den där 1400 tals svenskan får man nästa psykos själv.. så overkligt och obehagligt på nått sätt.
Citera
2022-02-20, 18:47
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Torpet-tävlingarna är ju upplagda för att de som jobbar mest i köket ska vinna. Aldrig frågor på det praktiska byggandet tycker jag.
Citera
2022-02-20, 19:24
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Torpet-tävlingarna är ju upplagda för att de som jobbar mest i köket ska vinna. Aldrig frågor på det praktiska byggandet tycker jag.
Torpet har ju inge fråge tävlingar alls?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in