2022-02-19, 17:24
Medlem
Kalle81s avatar
ja detta ä'r sant eftersom de hovanställda just nu pratar om en outhärdlig arbetsmiljö.

Men jag kan ä'ndå förstå att de går ut och dementerar så att de kan göra upp skilsmässan i lugn och ro.
Citera
2022-02-19, 17:30
Medlem
Om vi ska ha monarki så får de duktigt spela rollerna som den perfekta prinsen och prinsessan. Då kan man inte snacka om skilsmässa. Nej, härda ut och le. Ni är bokstavligen inget mer än en reklampelare för Sverige.
Citera
2022-02-19, 17:31
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Hade jag haft den pajasen framför mig nu så hade han fått på flabben!
Hans Shimoda framstår som alfa och ödmjuk jämfört med Daniel.

Renée Nyberg skulle vara skild för 5 år sedan, Jenny Strömstedt likaså (allt enligt David). Ändå gick folk på just den här bluffen?!

Pajas japp. Men han tjänar ju kosing på varje litet klick till hans sida.
Citera
2022-02-19, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Oftast betyder en dementi att det är sant. Vänta och se att om några månader så har de ansökt om skillsmässa.
det är kodord för att dom ska skilja sig.

vi ska inte skilja oss skriver dom på instagram.

ok, dom ska skilja sig.
Citera
2022-02-19, 17:48
Medlem
Kluckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Oftast betyder en dementi att det är sant. Vänta och se att om några månader så har de ansökt om skillsmässa.

Haha, det spelar ingen roll vad de säger eller inte, allt för er betyder att de ska skilja sig.

De säger ingenting
- De ska skilja sig!

De säger att de inte ska skilja sig
- De ska skilja sig!

De säger att de ska skilja sig
- De ska skilja sig!
Citera
2022-02-19, 17:55
Medlem
Enligt kungahuset's instagram verkar det ju vara bullshit. Men vad vet man? https://www.instagram.com/kungahuset/
Senast redigerad av Babyspenat 2022-02-19 kl. 17:58.
Citera
2022-02-19, 18:01
Medlem
Wayaheads avatar
Bara idioter bryr sig om kändisar och kungaparet!
Citera
2022-02-19, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP
Det finns en folklig majoritet för kungahuset så där sprack den myten. För det andra så är det fler borgare än sossar som är rojalister.

2/2 fel, skolan gick inte så bra för dig va?
bull-shit. visa mig den majoriteten tack.
borgare, sossar...tomato tomejto
Citera
2022-02-19, 18:18
Medlem
rex144s avatar
Sådana äktenskap brukar inte hålla, mannen av folket och en kronprinsessa, visst är hon ful som stryk men å andra sidan har hon mycket högre utbildning ,mer belevad och uppvuxen i en helt annan miljö.
Han måste tråka ut henne. Kvinnor ser upp till män som är smartare än de själva.
Men å andra sinad får hon kuk av Daniel.
Citera
2022-02-19, 18:19
Medlem
EnSomKans avatar
Det grundläggande problemet med kungahus är att en kungafamilj alltid måste bete sig propert och anständigt i alla sammanhang livet ut. Måste vara oerhört plågsamt att alltid ha sådana strålkastarljus på sig vart man än går. Tänk om Daniel vill gå ut och ta en spliff en kväll, hur fan ska han göra det? Hur ska han ens få tag på gräs? Iofs han kan ju beställa via darkweb men det ska ändå mycket till för sådana här tillställningar.

Nää jag lider verkligen med den hederskultur som kungafamiljen måste leva efter. Kanske en av de främsta anledningarna till att vara emot monarki som koncept.
Citera
2022-02-19, 18:20
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pfizervaccinslayer
bull-shit. visa mig den majoriteten tack.
borgare, sossar...tomato tomejto
https://www.svd.se/ny-svd-sifo-klar-...halla-monarkin

Inte ens en sketen sökning på Google klarar du av. Får man fråga om du ens har jobb?
Citera
2022-02-19, 18:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP
https://www.svd.se/ny-svd-sifo-klar-...halla-monarkin

Inte ens en sketen sökning på Google klarar du av. Får man fråga om du ens har jobb?
den där är ju inte aktuell ens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in