2022-02-19, 13:59
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fr1d2rikMort3ns4n
Jag hört Fido att det framkommit uppgifter att vissa fortfarande beställer och får droger skickade till sitt förfogande. En gång knarkare alltid narkoman. Tror du att det stämmer...?

Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Jag tror att det är väldigt svårt att inte falla tillbaka i droger om du varit fast i skiten...

Saras senaste dom är så pass ny att jag inte känner mig övertygad om att hon är ren. Vår rättvisa är inte så perfekt att den fångar upp allt.

Det kan ju vara så jävla enkelt att Swish till Dumpen inte enbart finanserar själva verksamheten.

Ni två pedofiltvillingar kan kanske ta och starta en tråd på skvallerforumet istället. Du förresten Fido, vad var det för svar du fick på din JK-anmälan? Jag orkar inte bläddra tillbaka.
Citera
2022-02-19, 14:00
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Visst, det har hon säkert gjort också. Men knarkande brudar har en kort hållbarhet.

Borde väl du veta?

Vad borde jag veta?
Citera
2022-02-19, 14:00
Medlem
Tog avstånd vet jag inte, I dagarna lagt upp en bild på honom och hunden på FB...
Lider med kvinnan

Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Sambon verkade vettig, hon tog direkt avstånd och lämnade mannen, hon travar på med högburet huvud och hon kommer inte få några problem med omgivningen. Tvärtom kommer hon sannolikt uppnå högre aktning för att hon lämnade en man vars aktiviteter inte är socialt accepterade. Däremot tycker jag det är märkligt att just hon kritiserar Dumpen. Jag hade varit enormt tacksam mot den som avslöjat att jag lever i en lögn med en partner som bryter vårt relationsavtal. Särskilt tacksam hade jag varit om det visade att lögnen bestod av otrohet, än mer om otroheten dessutom hade pedofila inslag.
Citera
2022-02-19, 14:07
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Ni två pedofiltvillingar kan kanske ta och starta en tråd på skvallerforumet istället. Du förresten Fido, vad var det för svar du fick på din JK-anmälan? Jag orkar inte bläddra tillbaka.

Nä, kan förstå det! Det inlägget innehöll ju dessutom en detaljerad beskrivning av Fidos mandom!

Sammanfattningsvis så sa JK att dom kan ta upp fallet, men att en av dom utpekade måste anmäla saken till JK. Så har mig veterligen inte skett. Underförstått tycker jag att dom lät intresserade.

Dvs. Har du runkat bulle med Patrik och fått saken publicerad på nätet så kan du anmäla till JK. Det är gratis. Det är enkelt. JK gör allt åt dig sen.

Tips är att fatta dig kort i din anmälan. Ingen orkar läsa 20 sidor av lidanden.
Citera
2022-02-19, 14:12
Avslutad
Om uthängningar leder till svåra konsekvenser så som tom självmord så ser jag det bara som en tidsfråga till att kanske framför allt Sara och/eller Sjöberg blir mördade. Antingen knivhuggna direkt på plats eller i efterhand.
Kan någon av ca 40 st. uthängda ta sitt eget liv så kan vissa av dessa också ta andras liv. Merparten av dem vi ser på Dumpen tillhör dock bara husvagnsfolket och för dessa är döden så främmande att den inte ens existerar i deras medvetande.
Citera
2022-02-19, 14:16
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stadstjej
Tog avstånd vet jag inte, I dagarna lagt upp en bild på honom och hunden på FB...
Lider med kvinnan

Hon tog alltså avstånd i artikeln och mannen hade hon kastat ut. Däremot är det oundvikligt att hon troligen kommer gå igenom samma känslomässiga berg- och dalbana som alla går igenom när de på ett eller annat sätt får bekräftat att de levt med en bedragare. Kvinnan lär dras mellan förakt för den här "nye mannen" och den gamla, vilken associeras till olika trevliga känslor.
Citera
2022-02-19, 14:17
Avslutad
Citat:
Nä, kan förstå det! Det inlägget innehöll ju dessutom en detaljerad beskrivning av Fidos mandom!

Sammanfattningsvis så sa JK att dom kan ta upp fallet, men att en av dom utpekade måste anmäla saken till JK. Så har mig veterligen inte skett. Underförstått tycker jag att dom lät intresserade.

Dvs. Har du runkat bulle med Patrik och fått saken publicerad på nätet så kan du anmäla till JK. Det är gratis. Det är enkelt. JK gör allt åt dig sen.

Tips är att fatta dig kort i din anmälan. Ingen orkar läsa 20 sidor av lidanden.
Om det du skriver stämmer så ser jag återigen en möjlighet att juridiken till trots kanske fungerar. Jag trodde att någon av de uthängda hade JK-anmält och att JK därefter bara hade lagt ner saken utan vidare åtgärder.
Jag läste nämligen innan att JK hade struntat i saken men om det var någon utomstående som anmälde så säger det sig självt.
Citera
2022-02-19, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Jag tror iofs inte att peddos skulle sluta våldta barn för att ett eventuellt dödstraff härjar längre fram.
Tror du överskattar peddos intelligens och konsekvens tänk en aning.

De kan inte göra om likt idag däremot.
Citera
2022-02-19, 14:21
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Är det bara jag som inte får upp dumpen.se, har testat i ett par dagar.
Citera
2022-02-19, 14:25
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Om det du skriver stämmer så ser jag återigen en möjlighet att juridiken till trots kanske fungerar. Jag trodde att någon av de uthängda hade JK-anmält och att JK därefter bara hade lagt ner saken utan vidare åtgärder.
Jag läste nämligen innan att JK hade struntat i saken men om det var någon utomstående som anmälde så säger det sig självt.

Fido kan rekommendera en bra kyrka du kan gå och tro i!

Fido handlar bara med hårda saker. Så även fakta!
Citera
2022-02-19, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Är det bara jag som inte får upp dumpen.se, har testat i ett par dagar.
Slå av Wi-Fi och kör på 4G.
Citera
2022-02-19, 14:35
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Om uthängningar leder till svåra konsekvenser så som tom självmord så ser jag det bara som en tidsfråga till att kanske framför allt Sara och/eller Sjöberg blir mördade. Antingen knivhuggna direkt på plats eller i efterhand.
Kan någon av ca 40 st. uthängda ta sitt eget liv så kan vissa av dessa också ta andras liv. Merparten av dem vi ser på Dumpen tillhör dock bara husvagnsfolket och för dessa är döden så främmande att den inte ens existerar i deras medvetande.

Visst, dom kan bli mördarde. Men.. Vad har Patrik och Sara kvar att förlora? Deras liv är i princip över i allt där det räknas. De har några år av lidande kvar, det är allt.

Det som gör mig nyfiken är hur många av de uthängda som passar på att gå ut och våldta lite barn på riktigt nu när stigmat är borta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in