Citat:
Ursprungligen postat av
bomben79
Skulle inte röra SBB med tång, farligare barnsch får man leta efter nu när vi är på väg in i lågkonjunktur, höjda räntor, inflation.
Det roligaste med det är att svensken inte fattat det de senaste månaderna, tvärtom läste jag överallt hur svenssons köpte in sig på absoluta toppen för att det var ett "säkert kort"

.
Håller helt med dig, det är en riskabel branch nu.
Allt tre som du nämner kommer slå hårt mot SBB.