Citat:
Ursprungligen postat av
Gonoszka
Att någon tycker att federal reserve ska köpa krypto eller att man ska acceptera det som statlig garanti (ersätta dollarn) är inte samma sak.
Är inte samma sak som vad?
Någon (Cabernet) påstod att "dom" (oklart vem som åsyftas) aaaaaldrig kommer tillåta Bitcoin. Helt utan att lämna referenser eller länkar som backar upp detta på stående.
Jag sköt ner det tunna argumentet genom att lämna ett antal länkar till politiker, stater och borgmästare som är pro bitcoin. Mig veterligen finns det ingen som är emot Bitcoin, men det kanske går att hitta någon om man verkligen söker, vad vet jag.