Citat:
Ursprungligen postat av
johnthedickholmes
Problemet med Holknekt är ju att han inte är aktuell. Odd Molly gjorde han ju bra tillsammans med klädskaparen/designern men det ar ju, vadå 30 år sedan? Helt passé. Sedan har han haft föreläsningar om hur han blev alkoholfri, vilken han aldrig blev, sedan försökt få tillbaka en massa pengar han spelat bort, misslyckats med det och nu är han pank, alltså, vore jag Per hade jag skapat någonting nu. Inte slutat livet som en sorglig typ. Visst han hankar sig fram genom att gamla white trash tanter känner igen honom på Facebook men annars?
Asså, du träffar mitt i prick. Det är ju precis så där det är. Vad ska han göra? Hur ska han kunna skapa nånting helt plötsligt? Jag får dessutom känslan att hon som nu dog var den som skapade Odd Molly. Han kanske var där och gav henne kaffe, men väldigt svårt att se att han var en kreativ kraft.
Edit: Dessutom väldigt skönt att ingen nu behöver smöra och söka jobb via honom. Kan inte ens tänka mig hur vidrigt det vore att vara i beroendeställning till det vraket 🤮