2021-12-07, 17:13
Medlem
Han hyr nu ut bilen efter att har förlorat körkortet

https://www.expressen.se/noje/holknekts-hyr-ut-lyxbilen-efter-forlorade-korkortet/
Citera
2021-12-07, 18:53
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Han hyr nu ut bilen efter att har förlorat körkortet

https://www.expressen.se/noje/holknekts-hyr-ut-lyxbilen-efter-forlorade-korkortet/

Hänsynsfullt av Expressen att inte berätta varför han förlorade körkortet.
Citera
2022-02-17, 18:11
Medlem
Larasofts avatar
Är han så pank? Var bor han?
Citera
2022-02-18, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Är han så pank? Var bor han?

En sån människa blir aldrig helt utblottad längre perioder. Han för mäktigt CV. Han brukar skryta om hur han fick tusentals jobberbjudanden via Linkedin.
Citera
2022-02-18, 16:11
Medlem
Giant Squids avatar
Vilket ras. Han får mig att känna sig som en bättre människa.
Citera
2022-02-18, 19:58
Medlem
johnthedickholmess avatar
Problemet med Holknekt är ju att han inte är aktuell. Odd Molly gjorde han ju bra tillsammans med klädskaparen/designern men det ar ju, vadå 30 år sedan? Helt passé. Sedan har han haft föreläsningar om hur han blev alkoholfri, vilken han aldrig blev, sedan försökt få tillbaka en massa pengar han spelat bort, misslyckats med det och nu är han pank, alltså, vore jag Per hade jag skapat någonting nu. Inte slutat livet som en sorglig typ. Visst han hankar sig fram genom att gamla white trash tanter känner igen honom på Facebook men annars?
Senast redigerad av johnthedickholmes 2022-02-18 kl. 20:00.
Citera
2022-02-18, 23:21
Medlem
Är mytomanen (se tidigare i tråden ) igång igen och säger att han förlorat 100 miljoner. Sist var han ju bara "ombud" för någon som förlorat pengar. Han bara bygger på sin låtsasstory och alla går på det
Citera
2022-02-19, 07:08
Medlem
FindAways avatar
Han är och förblir en Dramaqween, Talar ständigt om på LI hur duktig han är, hur många som beundrar hans "föreläsningar" Nu i veckan så talade han om att han "är ledig" och kan ta emot nya bokningar
Speldjävulen samt sprit dito kommer aldrig lämna denne man

Han vill ju dessutom hyra ut sin dyra Suv Maserati till högstbjudande. Varför då? Kanske för att körkortet lyser med sin frånvaro
Citera
2022-03-01, 17:37
Medlem
Hans medgrundare till Odd Molly, Karin Jimfelt Ghatan, har gått ur tiden.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/WjBRMa/odd-molly-grundaren-karin-jimfelt-ghatan-ar-dod

De lyckades med något bra måste man ju ändå säga.

Hur går det för honom idag?
Håller han sig nykter?
Citera
2022-03-01, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Han är och förblir en Dramaqween, Talar ständigt om på LI hur duktig han är, hur många som beundrar hans "föreläsningar" Nu i veckan så talade han om att han "är ledig" och kan ta emot nya bokningar
Speldjävulen samt sprit dito kommer aldrig lämna denne man

Han vill ju dessutom hyra ut sin dyra Suv Maserati till högstbjudande. Varför då? Kanske för att körkortet lyser med sin frånvaro
Han har satt ut den till försäljning nu.

Någon som hört hans föreläsningar?
Citera
2022-03-02, 00:40
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Problemet med Holknekt är ju att han inte är aktuell. Odd Molly gjorde han ju bra tillsammans med klädskaparen/designern men det ar ju, vadå 30 år sedan? Helt passé. Sedan har han haft föreläsningar om hur han blev alkoholfri, vilken han aldrig blev, sedan försökt få tillbaka en massa pengar han spelat bort, misslyckats med det och nu är han pank, alltså, vore jag Per hade jag skapat någonting nu. Inte slutat livet som en sorglig typ. Visst han hankar sig fram genom att gamla white trash tanter känner igen honom på Facebook men annars?
Asså, du träffar mitt i prick. Det är ju precis så där det är. Vad ska han göra? Hur ska han kunna skapa nånting helt plötsligt? Jag får dessutom känslan att hon som nu dog var den som skapade Odd Molly. Han kanske var där och gav henne kaffe, men väldigt svårt att se att han var en kreativ kraft.

Edit: Dessutom väldigt skönt att ingen nu behöver smöra och söka jobb via honom. Kan inte ens tänka mig hur vidrigt det vore att vara i beroendeställning till det vraket 🤮
Senast redigerad av osnuten 2022-03-02 kl. 00:57.
Citera
2022-03-02, 02:52
Moderator
Parongatans avatar
Tråden handlar om Per, men är det någon som vet vilken sjukdom Karin Jimfelt Ghatan hade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in