2022-02-18, 16:27
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Jag sa inte under 10k, jag sa 10-20k. Sen sa jag inte när det skulle ske. Du kommer säga "du sa under 10k" om BTC skulle hamna på 15k. Du kommer aldrig erkänna att du hade fel.

Du borde fokusera på folks trovärdighet som sa 100k under 2021 istället.

Fortsätt le om du vill. Roligt att du inte fattar vad TA är för nått och fortsätter vara lika IQ-befriad som Richard-heart och nämna mitt val av användarnamn.
Jaså, du sa inte att BT skall under 10k? Då har väl modsen varit inne och ändrat det inlägget jag hänvisar till här under. Sluta ljug.

(FB) Bitcoin framtiden eller bara skit/Scam

Jag håller däremot med dig om att dom som sa 100k under 2021 inte kan mer än vad du gör. Kul att vi har samma åsikt om något i alla fall.
Citera
2022-02-18, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Jaså, du sa inte att BT skall under 10k? Då har väl modsen varit inne och ändrat det inlägget jag hänvisar till här under. Sluta ljug.

(FB) Bitcoin framtiden eller bara skit/Scam

Jag håller däremot med dig om att dom som sa 100k under 2021 inte kan mer än vad du gör. Kul att vi har samma åsikt om något i alla fall.
Såklart ska du citera mig från januari 2021. Jag har redan sagt att jag ändrat mig sen dess. Minns du inte att vi haft samma argument förut om just det inlägget? Märkligt att du bara minns mitt inlägg från januari 2021 som du snabbt kan plocka fram men inte allt annat som jag sagt sen.

Om jag säger något idag om BTC, ska du citera mig om 10 år och säga att jag hade fel trots att jag ändrat åsikt?
Citera
2022-02-18, 16:32
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Såklart ska du citera mig från januari 2021. Jag har redan sagt att jag ändrat mig sen dess. Minns du inte att vi haft samma argument förut om just det inlägget? Märkligt att du bara minns mitt inlägg från januari 2021 som du snabbt kan plocka fram men inte allt annat som jag sagt sen.

Om jag säger något idag om BTC, ska du citera mig om 10 år och säga att jag hade fel trots att jag ändrat åsikt?
Så du har alltså sagt det?

För övrigt så läser jag inte dina inlägg längre, bara dom som du citerar mig i.
Senast redigerad av CrilleKex 2022-02-18 kl. 16:34.
Citera
2022-02-18, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Så du har alltså sagt det?
Jag sa massa saker om BTC 2017 också. Har det någon betydelse idag? Du citerade samma inlägg från januari 2021 när vi hade samma argument i slutet av 2021. Varför köpte du inte BTC 2012 om du hade samma åsikt som du har nu?

Edit: Citera detta inlägg i framtiden. Bara för att du ska hålla käften så säger jag nu: BTC kommer gå under 10k en vacker dag
Senast redigerad av david-taxi 2022-02-18 kl. 16:38.
Citera
2022-02-18, 16:40
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Jag sa massa saker om BTC 2017 också. Har det någon betydelse idag? Du citerade samma inlägg från januari 2021 när vi hade samma argument i slutet av 2021. Varför köpte du inte BTC 2012 om du hade samma åsikt som du har nu?
Du säger massa saker hela tiden om bitcoin, det mesta bara svammel förstås. Om du slår på taxametern under tiden du skriver om bitcoin här på fb så blir du väldigt rik väldigt snabbt.
Citera
2022-02-18, 16:42
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:

Edit: Citera detta inlägg i framtiden. Bara för att du ska hålla käften så säger jag nu: BTC kommer gå under 10k en vacker dag
Om du nu så gärna vill att jag skall hålla käften, så är ett stalltips att du inte varje gång börjar våra konversationer genom att citera mig.
Citera
2022-02-18, 16:52
Medlem
Sjukt att den bröt 40 trodde ändå den skulle hålla.
Citat:
Ursprungligen postat av doctor-potato
Nej har aldrig varit i östra Ukraina. Men det är väl i Donbas regionen "kriget" är och det är väl en pro-rysk region där befolkningen är rysktalande och allmänt ryssvänliga?

Fan nu blir det kanske för oftopic från bitcoin. On topic så tror jag att det här är sista pushen nedåt innan vi drar upp mot 50k. Jag tror att 40k inte håller och att vi drar ner till 36-38k innan vändningen sker
Ja? Det är ju därför ukrainska armén är där för att försöka få kontroll över regionen annars hade det ju inte behövts.
Citera
2022-02-18, 16:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Lol, det tekniska styr i första hand. Alla som säger annorlunda förstår inte trading. Musk kan twittra vad han vill, alla pivots har en teknisk orsak till sist.

Men fortsätt diskutera fundamentals och Elons twitter ni

Marknaden dippar pga Ukraina och inte pga det tekniska. Det är rena fantasier att man kan spå framtiden i charten.

Starta gärna en tråd där du redogör för dina spådomar så får vi se hur mycket rätt du har.
Citera
2022-02-18, 17:01
Medlem
DroidBishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Marknaden dippar pga Ukraina och inte pga det tekniska. Det är rena fantasier att man kan spå framtiden i charten.

Starta gärna en tråd där du redogör för dina spådomar så får vi se hur mycket rätt du har.
Jaha, och alla andra dippar, har du förklaringar till dom? Eller uppgångar? Det går alltid att hitta nån anledning i världen om man vill. Jag tycker det är tramsigt och ingenting som jag bryr mig om. Jag vet på förhand från vilka nivåer jag vill sätta mina ordrar. Det är allt jag behöver veta

Och hur kan du påstå så säkert att den dippar pga Ukraina? Vad har du för bevis? Nada, zipp, zero, null.
Som jag visade förut så slog vi i en teknisk nivå. Fibonacci 0.66
Där har du anledningen till tillbakagången

https://www.tradingview.com/x/scymN9iO/
Citera
2022-02-18, 17:11
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Såg inte att den mörka linjen var en overlay. Finns massa sådana där fraktaler så pekar på ny ATH.
Det är det som är saken med fraktaler, att har man tillräckligt många så kan man hitta mönster över allt.

Det som är intressant är varför den skulle gå åt ena eller andra hållet. Baker menar att den skall gå ner för han har klämt in sin fraktal med skohorn. Han tar ingen hänsyn till något annat?

Eller så har han helt fel och något annat mönster spelar ut. Tex:
https://pbs.twimg.com/media/FLq4zH5XEAsLh3M?format=jpg&name=medium
https://pbs.twimg.com/media/FLVWACCX0AQmXML?format=jpg&name=medium

Har sagt det förut och säger det igen, räknar man in det fundamentala som sker just nu så är det bara en black swan event som kan få BTC att gå ner mot 20k. Allt det fundamentala pekar på uppgång.
Lol till din sista mening.

Det finns fortfarande likviditet i charten längre ner som MM kan gå ner till, när han vill, utan något blackswan event.

DEM BRYR SIG BARA OM LIKVIDITET INGET ANNAT.
Senast redigerad av Madzen123 2022-02-18 kl. 17:17.
Citera
2022-02-18, 17:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Jaha, och alla andra dippar, har du förklaringar till dom? Eller uppgångar? Det går alltid att hitta nån anledning i världen om man vill. Jag tycker det är tramsigt och ingenting som jag bryr mig om. Jag vet på förhand från vilka nivåer jag vill sätta mina ordrar. Det är allt jag behöver veta

Och hur kan du påstå så säkert att den dippar pga Ukraina? Vad har du för bevis? Nada, zipp, zero, null.
Som jag visade förut så slog vi i en teknisk nivå. Fibonacci 0.66
Där har du anledningen till tillbakagången

https://www.tradingview.com/x/scymN9iO/

Du är m a o miljardär idag eftersom du kan spå i charten?
Citera
2022-02-18, 17:18
Medlem
Madzen123s avatar
Läser fortfarande inget inlägg om deras buisness modell, och hur den fungerar. Det är helt sjukt vad folk här inne är vilsna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in