• 2
  • 3
2022-02-18, 14:22
Medlem
frstr inte era tankar om smuts efter kedjan.....de flesta hr i omrdet har inte skrmar ens hela ryggen full av skit....r det en modegrej eller....
Citera
2022-02-18, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
frstr inte era tankar om smuts efter kedjan.....de flesta hr i omrdet har inte skrmar ens hela ryggen full av skit....r det en modegrej eller....

Nr jag jobbpendlar s r jag rtt tacksam ver att inte se ut som prispallen i novemberksan. S icke nedstnkt r en bra utgngspunkt. Men eftersom det r just saltstnket p sjlva kedjan/dreven som utgr sjlva grundproblemet s r det ju bra om det kan minimeras.
Citera
2022-02-18, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred702
Nr jag jobbpendlar s r jag rtt tacksam ver att inte se ut som prispallen i novemberksan. S icke nedstnkt r en bra utgngspunkt. Men eftersom det r just saltstnket p sjlva kedjan/dreven som utgr sjlva grundproblemet s r det ju bra om det kan minimeras.
ok....men varfr cyklar man verhuvudtaget med en cykel utan skrmar....s var det inte frr ju....r folk dummare nu eller vad ..
Citera
2022-04-09, 16:02
Medlem
Fullfittans avatar
Jag stortrivs med kombon Alfine 11/remdrift p min vinter-pendlarhoj. Helt klart mer tungtrampad n min sommar-pendlarho, men det beror mest p navvxlarna.
Det jag tycker r lite jobbigt r om/nr jag fr punka. Med sommar-hojen s rcker det med att lossa snabbfstena, byta slang och pumpa.
P grund av navvxlarna s behver jag ven ha en nyckel fr hjulbultarna och en 2mm spik/nyckel + tng fr vxelvajern. Sist jag fick punka hade jag lyckligtvis en Clas Ohlson i nrheten.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in