Citat:
Ursprungligen postat av
Bratis
John@y Larse#n minns jag och honom utesluter jag absolut inte. Inte klok och saknar spärrar helt för ett anständigt beteende.
Visste inte att han hade bröder i stan eller ens familj. Trodde han var inflyttad själv för han är väl inte uppvuxen i området?
Bor bröderna kvar i stan? Vart?
Hur ser deras liv ut idag?
Trodde John#y dragit tillbaka till Danmark. Trodde som sagt att hans familj bodde där. Blir nyfiken på detta då just John@y för mig varit het kandidat.
Han var en riktig snorvalp. Inte enbart för att jag är en äldre än honom utan även just i sitt beteende. En tjejkompis blev antastad av honom på krogen en gång. Han blev våldsam när hon försökte avvisa honom så jag och några polare fick gripa in. Han fattade inte ens att han gjorde fel. Uppfattade honom inte ens som full då utan bara allmänt körd. Så snäll mot brudar var han då verkligen inte.
Berätta gärna mer om honom och hans bröder.
Är hans bröder som han när det kommer till att fatta trögt? Våldsamma?
Finns det domar på någon av dem? Osv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sockerhals
Johnny L kan jag bidraga med att han jobbade på e-lux på 90-talet. Bodde i villa i Lyrestad med en polska. Gift tror jag. Aneta eller Agneta heter hon. De hade då två barn. Äldsta född -95 tror jag. Jag har nog aldrig träffat en så egocentrisk person i hela mitt liv. Alla flydde när han kom in i rökrummet. Käften gick i ett. Skryt,skryt o åter skryt. Fy fan vilken dåre. Har inte sett honom på alla år efter det. Dåliga vibbar av karljäkeln.
Tack, Bratis och Sockerhals för detta.
Detta gör ju att misstanken mot honom som tänkbar GM inte minskar direkt. Den profilen på den här typen av brott passar ju som hand i handsken. Våldsamhet mot kvinnor, svårt att ta ett nej, gränslöst beteende.
Henri*k Vend*lbo Lars*en (f.1969) bor i Älgarås, han är för övrigt med i ett reportage i Mariestadstidningen om postboxarna i närbutiken (24/9 2020). Han verkar vara runt medellängd att döma av rummet på bilden. Han har ett gammalt ärr på kinden ser det ut som, mellanblond hår tror jag som antagligen bleks av solen till det ljusare vid sommartid. Han verkar även vältränad . Har själv råttfärgat som blir blont på sommaren. HeLa kan säkert haft en dragningskraft på tjejer i yngre år. En tanke.
Arn*e Vende*bo Lars*en ( f.1965) bor ensam i Skinnskatteberg.
Vore tacksamt om Prinzezzan eller någon annan som är duktig på att ta reda på när dessa flyttade från Mariestad.
Hur såg denne JohLa ut ungefär då- Bratis ,på den tiden som du minns honom från krogen då ?
Det kanske finns likheter med brodern HeLa.
Vore tror jag bra om vi även kunde ta reda på så mycket info som möjligt även om den äldre brodern ArLa.