Citat:
Ursprungligen postat av
ENTP
Så du håller samma nivå som den du menar håller otroligt låg nivå? Din åsikt om den andre är mindre värd än din åsikt om dig själv så kan nu kan vi enas om att du håller oerhört låg nivå va?
Som sagt, jag är ombytlig. Ser inget fel i att ge igen med samma medel om jag känner för det.
Om ngn spottar mig i ansiktet på tunnelbanan kommer den få en knytnäve, enbart en konsekvens av ens handlande, som allt annat i livet. Eller hur?
Citat:
Ursprungligen postat av
ENTP
SD har något horn i sidan på dig, vem vet vad det kan vara, men du klarar inte av att se förbi det och det gör dig rätt dålig på att utvärdera det här. Vet inte vem du tänker rösta på men det finns bara sämre alternativ av varierande grad. Det känns faktiskt relevant för diskussionen och för att förstå dina inlägg, vilka tänker du rösta på?
Ett riksdagsparti som är undlåtande gentemot en agressiv stormakt är inget annat än en säkerhetsrisk. Under kalla kriget var det Vänsterpartiet, idag är det Sverigedemokraterna.
Spelar ingen roll om de är höger eller vänster, konservativa som progressiva.
Har inte bestämt mig om valet, det blir iallfall ett parti som inte är undfallande gentemot Putin.