2022-02-17, 14:16
Medlem
basistensbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Man häpnar över avskräden som du, att ens undra vart man står om en påkommen och uthängd pedofil väljer helt själv att ta sitt liv? Nå ni pedofilpsykopater kanske hade det jobbigt som barn, men det är ju ingen ursäkt att knulla småbarn..

Inte ens lite?
Citera
2022-02-17, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basistensbas
Inte ens lite?
Jo om du har en lillfingersnopp som aldrig vidrör slidväggen, du får prova och klarar det säkert galant.
Citera
2022-02-17, 14:27
Medlem
basistensbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Jo om du har en lillfingersnopp som aldrig vidrör slidväggen, du får prova och klarar det säkert galant.

Usch, vilka fantasier du har. Sök hjälp.
Citera
2022-02-17, 14:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Hur hjälper man barn genom att trolla på internet?

De har indirekt mördat 2 stycken. Förstört livet för runt 50 stycken. Och sitter och tigger pengar och säljer runt 150 olika saker på sin webbshop. De har en hel affär av olika saker man kan köpa för överpris. Man tjänar pengar på andras missöden. Smutsiga kapitalister är vad de är med noll moralisk kompass.

Brydde man sig verkligen om barnen är det dem man ska jobba med. Att stärka deras självkänsla och självförtroende, så de blir immuna mot pedofiler.

Jag tror snarare detta är någon form av hämnd grej man håller på med. Samtidigt som man vill mjölka ut så mycket pengar som det går. Man skiter fullständig i om dessa människor söker hjälp eller ej. När de sagt sitt går de bara iväg - alltid samma interaktionsmönster. Jag tror man går igång på att förstöra människors liv. Det känns säkert jättebra. Psykiskt sjuka brukar gilla att trycka ner andra människor. Det får dem att känna makt.

Begår man brott mot barn ska man låsas in länge och kastreras. Men två fel blir inte ett rätt.

Som jag har förstått det så hittar pedofiler offer i sin närheten som är psykiskt svaga/utsatta. Så hur fan hjälper detta någon - förutom dem själva då förstås? De får lite uppmärksamhet och tjänar massa pengar på sin webbshop och tiggeriverksamhet medan noll barn blir hjälpta?

Det är ingen som har tvingat pedofilerna att grooma barn och att försöka stämma träff med dom. Ingen tvingar dom att ta livet av sej. Tänker inte ens diskutera saken med såna som inte förstår bättre.
Citera
2022-02-17, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Du får självklart tycka vad du vill men lyckligtvis har samhället gjort en tydlig skillnad mellan människor och djur.

Lyckligt för vem, peddosarna?
Olyckligtvis för våra barn.
Citera
2022-02-17, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basistensbas
Usch, vilka fantasier du har. Sök hjälp.
Fast nu var det väl ändå du som undrade om det inte var lite okey ändå att knulla barn för att du själv blivit våldtagen? Då borde ju rimligtvis du söka hjälp. "Luften är fri"
Citera
2022-02-17, 14:39
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zibpka
Det är ingen som har tvingat pedofilerna att grooma barn och att försöka stämma träff med dom. Ingen tvingar dom att ta livet av sej. Tänker inte ens diskutera saken med såna som inte förstår bättre.

Håller med dig. Man blir hjärntrött av att vara här.
Flera i denna tråden tycker det är bättre att barn blir våldtagna än att en pedofil själv väljer att ta sitt liv. Sen försöka skylla det på dumpen och omständigheter kring det. Det är ingen annan som sagt till dessa avarter att våldta barn. Det är helt och hållet deras egna önskan och val.
Drar man jämförelsen tycker jag att ett självmord av en pedofil är bättre för alla, än att flera andra drabbas.
Jag kan inte förstå hur man kan försvara pedofiler. Flera försöker skydda sig bakom vad rättssystemet säger, för dom vill inte säga rakt ut att dom kramar pedofiler eller kanske till och med själva tänder på barn.
Usch fy och blä.
Senast redigerad av Jasmine4555 2022-02-17 kl. 14:42.
Citera
2022-02-17, 14:53
Avslutad
Citat:
59 % exhibited sexual arousal to the child slides that equaled or exceeded their arousal to the adult slides. Situations in which the partner consented to sexual activity, even when the partner was a child, were more sexually arousing to the men than situations which involved force. Those who were more intensely aroused by adult stimuli tended also to be more intensely aroused by pedophilic stimuli.

Arousal to pedophilic stimuli is a function of general sexual arousability factors was supported in that pedophilic and adult heterosexual arousal were positively correlated, particularly in the physiological data. Subjects who were highly arousable, insofar as they were unable to voluntarily and completely inhibit their sexual arousal, were more sexually aroused by all stimuli than were subjects who were able to inhibit their sexual arousal. Thus, arousal to pedophilic stimuli does not necessarily correspond with pedophilic behavior.

Underage girls were rated as more highly sexually attractive. These data suggest that men find pubescent girls identified as being under the age of consent sexually attractive, but inhibit their willingness to report this; the greater the attraction, the greater the inhibition.
En kommentar: Alla normala män.
Citera
2022-02-17, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Inlägget finns kvar med själva filmen vid själva mötet går inte att komma åt. Alltid tragiskt med självmord även om denna var ett egoistiskt svin. Hoppas de tar bort inlägget helt och hållet för anhörigas skull.
Ingen film går att komma åt nu, beror inte det på serverbytet då?
Citera
2022-02-17, 15:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av empirest

Jo dom har skrivit att dom skall försöka ordna det så fort som möjligt. Filmerna finns dock på youtube
Citera
2022-02-17, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
1 Är det verkligen bara jag som stör mig utan dess like på tjejen som jobbar med Patrik? Det ryser i hela kroppen på mig när hon pratar. Och hon verkar vara ganska så instabil. Patrik som idrottsman har jag alltid gillat. Men jag vete fan om just dom två är rätt personer för jobbet. Det är för personligt för dom.

2 Helt okej att dom hänger ut idioter som skickar bilder hit och dit. Men det jag undrar över är om majoriteten av dom verkligen är "riktiga" pedofiler, eller om dom bara är porrskadade lågbegåvade personer med personlighetsstörningar? Jävligt märkligt beteende att bara skicka ut bilder, klipp på sig själ sådär till random person. Och hur kan man vara så jävla dum att gå med på att träffa nån person man inte sett i cam som exempel. Så rätt åt dom. Dom har bara sig själ att skylla.

3 Jag stör mig nåt enormt på deras språkbruk när dom konfronterar nån. Kvinnan är för aggressiv. Och allmänt störig. Jag stör mig på att dom själva använder ett sånt grovt språk när dom pratar om barn. Typ du kom hit för att knulla ett barn. Dom kan uttrycka sig mer professionellt. Typ dum kom hit för att ha samlag med ett barn. Inte du kom hit för att knulla ett. Det låter bara så fel.

Jag tror det är amatörer dom griper. Aldrig att en beräknad pedofil skulle ta så stora jävla korkade risker. Jag tror i alla fall inte det.

Farligaste dom har haffat tror jag är han femfinger eller vad fan dom kallade han. Han och kocken verkade normala. Dom är nog dom farligaste. Dom fanskapen kan säkert nästla ( kunde i alla fall ) hos familjer. Majoriteten av de andra verkar för speciella för det.

Roligaste ( det är ganska så komiskt ) uthängningarna var han snö snubben. Vilken snubbe. Afrikanen som började springa när polisen kom, och han som tappade däcket.

Inget fel på Saras röst. Hon är helt underbar tycker jag
Får man säga sammetslenvröst så gör jag det.
Gillar den tjejen och hade gärna hört den rösten varje dag.
Men nu är jag lyckligt gift och älskar min hustrus röst mycket mer.
Citera
2022-02-17, 15:07
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empirest

Nej, jag kunde ju se all annat utom just filmen. Nu finns det dock tillgänglig igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in