2022-02-17, 11:57
Medlem
Smutzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brolinlever
Jag kan bara instämma i pumppotentialen, fattar inte vad detta är för något, men det skrevs om självkörande bilar, vilket för tankarna till Tesla👍

Sedan är de enligt egen utsago ensamma om tekniken, så marknadsledande👍 Skeptikern kanske funderar lite kring varför inte större bolag än en källarfirma forskar i tekniken, men skeptikern finnes icke på discord.👍
Du kan ha något här Smutz, det passar bra tidsmässigt också då liven ska vara i februari.👍
Jag som bettat på Zazz😡

Haha, för att pigga upp en gråmulen förmiddag anmälde jag faktiskt intresse på 100 aktier i de här dumheterna. Så nu får Batman fan leverera. Portföljen har varit alldeles för seriös senaste tiden.

Men thailändarens vägar äro outgrundliga, enda vi kan vara säkra på är att det blir något svårbegripligt som inte tjänar pengar och vars ledning kommer ha PM-tourettes.
Citera
2022-02-17, 12:11
Medlem
brolinlevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smutz
Haha, för att pigga upp en gråmulen förmiddag anmälde jag faktiskt intresse på 100 aktier i de här dumheterna. Så nu får Batman fan leverera. Portföljen har varit alldeles för seriös senaste tiden.

Men thailändarens vägar äro outgrundliga, enda vi kan vara säkra på är att det blir något svårbegripligt som inte tjänar pengar och vars ledning kommer ha PM-tourettes.

Jag tänkte att det blir rea, brukar alltid finnas säljsugna långliggare i de här pengabrännarna som kommer till börsen. Finns det risk att man blir kvar på perrongen och måste jaga raketen upp i stratosfären?

Pallar inte fylla i ansökan, bara inte Ibra börjar pumpa innan de är på börsen är det nog lugnt, kan bli en svettig vecka det här
Citera
2022-02-17, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brolinlever
Tror du det är Eddbee som ska pumpas?
Eddbee trodde jag bara var några kreativa entreprenörer som tog pengarna och stack. Är den idén på riktigt? Ha ha, det blir något att se fram emot när den kommer till börsen. Men jag är spänd av förväntan på bolaget, vilket det än blir, lär det bli underhållande

det finns två eddbee-grupper, en är Marie Randow och en är Ibra. Ibras grupp tror jag är död, han verkar ha bara varit med precis i starten.

gemensamt med denna tråd är allas vår ”Gudfader Örjan Berglund”.

Men det vet du nog redan
Citera
2022-02-17, 19:32
Medlem
brolinlevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strudelborg
det finns två eddbee-grupper, en är Marie Randow och en är Ibra. Ibras grupp tror jag är död, han verkar ha bara varit med precis i starten.

gemensamt med denna tråd är allas vår ”Gudfader Örjan Berglund”.

Men det vet du nog redan

Ja, Sörjan är ett litet hatobjekt hos undertecknad. Det verkar vara svårt att få någon fälld för ek brottslighet i Sverige när det drabbar privatpersoner.

Sörjan får fortsätta att vara med i kursraketer, tills han har sålt skräpet, utan att någon utredare tycker det är konstigt att en person kan investera i så många aktier med märklig kursutveckling.

Hoppas han förlorade riktigt mycket i Parans i alla fall. Xpecunia går inte lysande heller, men han kanske hann sälja när de var 25% upp.
Citera
2022-02-17, 22:50
Medlem
Hauss Rebecca och Zazz Energy köpte tydligen in sig på 2 kr och sålde vid ipon på 5 kr, den har nu krashat ned till 2 kronan.
Citera
2022-02-19, 22:51
Medlem
HazzardAlards avatar
Rebecca har ett helt gäng med fans som ser upp till och försvarar henne på Facebook... trots att hon fingerpullat dom så brutalt. Helt sjukt att folk kan vara så jävla lättlurade och blinda.
Citera
2022-02-19, 23:30
Medlem
brolinlevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Rebecca har ett helt gäng med fans som ser upp till och försvarar henne på Facebook... trots att hon fingerpullat dom så brutalt. Helt sjukt att folk kan vara så jävla lättlurade och blinda.

Ja, det finns rätt mycket korkat folk där. Det verkar vara flera än Becka som vill utnyttja det. En halvsnygg presentation av Wyld Networks av någon signatur, samt en massa påhejare har iscensatts sista veckan. Åtminstone hoppas jag att det är påhejare, annars är folk till och med dummare än jag ger dom cred för

Wyld har en sån där affärsidé som verkar hygglig på ytan, kanske är det också, det vet jag inte.
Hur som helst så verkar inte Wylds siffror tyda på att de är företaget som kommer tjäna pengar på idén. Ändå har kursen gått bra, en liten dipp nu, men ganska liten.

Har man lite placeraabstinens är det bara till att diskutera där, mycket retards i trådarna
Citera
2022-02-21, 09:54
Medlem
En av Parans aktieägare i deras Facebookgrupp:

Nästa fredag gör en f.d börs-VD minst 100% när han presenterar 2021.
Tror aktien går upp 150-200%.
Varför?
För att vi borde vara på 3-3,50…..
Go Anders Koritz, go….

Det är alltså inte ett skämt. Och inte heller är det Ibra som skriver, det är P*chen som fortfarande är kvar i bolaget och i en annan kommentar berättar att han ”tror det här kommer bli bra”.

Ibra, Örjan, Jennie, Randow, Årjes och gängets lögner är fortfarande kvar i huvudet på de här människorna.
Citera
2022-02-21, 10:26
Medlem
Smutzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strudelborg
En av Parans aktieägare i deras Facebookgrupp:

Nästa fredag gör en f.d börs-VD minst 100% när han presenterar 2021.
Tror aktien går upp 150-200%.
Varför?
För att vi borde vara på 3-3,50…..
Go Anders Koritz, go….

Det är alltså inte ett skämt. Och inte heller är det Ibra som skriver, det är P*chen som fortfarande är kvar i bolaget och i en annan kommentar berättar att han ”tror det här kommer bli bra”.

Ibra, Örjan, Jennie, Randow, Årjes och gängets lögner är fortfarande kvar i huvudet på de här människorna.

Haha, Puchen hodlar sina bags med akuratess. Tyvärr skulle väl stackarens psyke helt enkelt inte klara av att acceptera att han blivit grundlurad, ta förlusten och gå vidare. Jag tycker synd om honom, likt en misshandlad fru som försvarar sin gärningsman in i det sista.

Glöm aldrig bort:
”Att baissa Parans på sociala medier är som att köra en grillad kyckling till veterinären, det hjälper liksom inte”.
Citera
2022-02-21, 14:44
Medlem
Smutzs avatar
Den borde man ju sett komma, Ibra hyllar ett Thailändskt bolag nu på twitter som ägnar sig åt…

Kan ni gissa?

Citera
2022-02-21, 15:12
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Den borde man ju sett komma, Ibra hyllar ett Thailändskt bolag nu på twitter som ägnar sig åt…

Kan ni gissa?

TRÖCK!!
Citera
2022-02-21, 16:40
Medlem
brolinlevers avatar
Citat:

Kan ni gissa?

Det där Jasmine har han nämnt förut, men det svenska bolaget ska vara ännu bättre
Jasmine ska nog fungera som en förebild så att drömmar om snabba pengar och fomo skapas hos pöbeln
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in