2022-02-12, 08:38
Medlem
Hur går det för finansinsta-profilerna, Pengabingen och dom andra större kontona?

Håller dom på och haussar något för tillfället eller lever dom bara på affiliatelänkar?
Citera
2022-02-12, 10:55
Medlem
brolinlevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Hur går det för finansinsta-profilerna, Pengabingen och dom andra större kontona?

Håller dom på och haussar något för tillfället eller lever dom bara på affiliatelänkar?

Aktiepionjären har efter total förnekelse och pump i Aegirbio dumpat sitt innehav. Han fortsätter pumpa, Acarix i första hand samt Spectrumone och Aerowash. Samtliga går nästan så dåligt som de borde.

Pengabingen hade jag inte hört talas om, hans konto är skyddat så jag kan inte se vad han pysslar med. Men gissningsvis så fortsätter även han att pumpa små usla bolag
Citera
2022-02-16, 10:05
Medlem
basistensbass avatar
Ibra delar med sig av sin vishet idag

"Snart Fredag och hoppas Ryssland dra tillbaks sina trupper snarast! Krig skapar lidande, svält, fattigdom mm. Thailand erbjuder de mest fantastiska öar,mat,vädret, kultur,tradion,människor.Har du och din familj inte varit där? Prova en gång!"
Citera
2022-02-16, 12:50
Medlem
brolinlevers avatar
Idag är Ibra på gång idag. Det här är en godbit
"Vi närmare oss med Nordens största Twitter livesändning i Dubai
Många runt om i världen kommer att ha stenkoll på bolaget!
När jag säger Sverige har den mest unik,världsledande produkter,störst och bäst måste bolaget leverera med faktabaserade information tex siffror.Spännande!"

Än så länge håller han sig till sanningen, beroende på produkten förstås. Men han har helt rätt bolaget måste ha faktabaserad information till marknaden. Toppen med exempel på vad fakta kan vara😂
Citera
2022-02-16, 21:25
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brolinlever
Idag är Ibra på gång idag. Det här är en godbit
"Vi närmare oss med Nordens största Twitter livesändning i Dubai
Många runt om i världen kommer att ha stenkoll på bolaget!
När jag säger Sverige har den mest unik,världsledande produkter,störst och bäst måste bolaget leverera med faktabaserade information tex siffror.Spännande!"

Än så länge håller han sig till sanningen, beroende på produkten förstås. Men han har helt rätt bolaget måste ha faktabaserad information till marknaden. Toppen med exempel på vad fakta kan vara😂
Att ha världsledande produkter samt att vara störst och bäst bygger alltså på att man lyckas leverera sådan information som ”siffror”. Ibland hänger världsherraväldet allt på en skör tråd..
Citera
2022-02-16, 21:35
Medlem
brolinlevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Att ha världsledande produkter samt att vara störst och bäst bygger alltså på att man lyckas leverera sådan information som ”siffror”. Ibland hänger världsherraväldet allt på en skör tråd..

Han trycker också på "operativ arbete", sällan i meningar det passar i, men i alla fall.
Citera
2022-02-16, 22:14
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:

Han trycker också på "operativ arbete", sällan i meningar det passar i, men i alla fall.
Haha nej det är inte ofta. Men logiken klarnar väl gissningsvis när Batman lyckas få fram siffror som kan vända till vinstdrivande för bolag.

Han har trots allt hållit relativt låg profil i de Eddbee-grupper jag nästlat mig in i, så det måste betyda att det jobbas hårt i kulisserna inför den här mäktiga presskonferensen som komma skall. Jag väntar med spänning!
Citera
2022-02-17, 00:01
Medlem
brolinlevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Haha nej det är inte ofta. Men logiken klarnar väl gissningsvis när Batman lyckas få fram siffror som kan vända till vinstdrivande för bolag.

Han har trots allt hållit relativt låg profil i de Eddbee-grupper jag nästlat mig in i, så det måste betyda att det jobbas hårt i kulisserna inför den här mäktiga presskonferensen som komma skall. Jag väntar med spänning!

Tror du det är Eddbee som ska pumpas?
Min gissning är/var på sjunkbomben Zazz Energy. Men det kanske har blivit förstört när diverse signaturer, bla jag, uppmärksammat en licensavgift i deras siffror. De har alltså ingen egen produkt utan är i princip en mellanhand för någon kinesfirma.

Eddbee trodde jag bara var några kreativa entreprenörer som tog pengarna och stack. Är den idén på riktigt? Ha ha, det blir något att se fram emot när den kommer till börsen. Men jag är spänd av förväntan på bolaget, vilket det än blir, lär det bli underhållande
Citera
2022-02-17, 00:24
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Tror du det är Eddbee som ska pumpas?
Min gissning är/var på sjunkbomben Zazz Energy. Men det kanske har blivit förstört när diverse signaturer, bla jag, uppmärksammat en licensavgift i deras siffror. De har alltså ingen egen produkt utan är i princip en mellanhand för någon kinesfirma.

Eddbee trodde jag bara var några kreativa entreprenörer som tog pengarna och stack. Är den idén på riktigt? Ha ha, det blir något att se fram emot när den kommer till börsen. Men jag är spänd av förväntan på bolaget, vilket det än blir, lär det bli underhållande
Ser nu att mitt inlägg kan misstolkas. Nej jag tror också att det är Zazz som är nästa pumperi, det har redan börjat snackas om det på olika forum (”Aktietips” på Facebook har Zazz som omslagsbild i detta nu..) och jag tror garanterat att både Batman och diverse norrländska bullmarknader lurar i vassen där. Eddbee var nog bara ett tidsfördriv, jag tror till och med Ibra måste ha sett det där krångelupplägget som en hopplös pump
Citera
2022-02-17, 07:40
Medlem
Smutzs avatar
Fellow ibrologer, jag har en teori.

Eftersom han bara teasar tror jag att det rör sig om en IPO, han vill ju fåren ska driva upp priset på axien när den väl är noterad och inte nöja sig med att teckna för en billig peng (det ska ju hans handlers göra).

Så jag tog en snabb okulärbesiktning av IPO-listan och ett namn stack ut, BeammWaves.

Jag tycker det lirar väl med hans yrande på twitter om svensk teknik och den har generellt en bra pumppotential. Ta en titt på deras prospekt och säg vad ni tror.

EDIT: sista teckningsdag är 25 februari, håll koll på om börsens bästa thailändare annonserar livesändning den 26e. Och glöm inte att om du missar tåget är det aldrig försent.
Senast redigerad av Smutz 2022-02-17 kl. 07:47.
Citera
2022-02-17, 09:05
Medlem
brolinlevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smutz

Eftersom han bara teasar tror jag att det rör sig om en IPO, han vill ju fåren ska driva upp priset på axien när den väl är noterad och inte nöja sig med att teckna för en billig peng (det ska ju hans handlers göra).

Så jag tog en snabb okulärbesiktning av IPO-listan och ett namn stack ut, BeammWaves.

Jag tycker det lirar väl med hans yrande på twitter om svensk teknik och den har generellt en bra pumppotential. Ta en titt på deras prospekt och säg vad ni tror.

EDIT: sista teckningsdag är 25 februari, håll koll på om börsens bästa thailändare annonserar livesändning den 26e. Och glöm inte att om du missar tåget är det aldrig försent.

Bra där Smutz, ska kolla. med länk infogad hade jag sluppit googla😉

https://ipo.se/beammwave-tar-klivet-in-pa-borsen/
Citera
2022-02-17, 09:29
Medlem
brolinlevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smutz

Jag kan bara instämma i pumppotentialen, fattar inte vad detta är för något, men det skrevs om självkörande bilar, vilket för tankarna till Tesla👍

Sedan är de enligt egen utsago ensamma om tekniken, så marknadsledande👍 Skeptikern kanske funderar lite kring varför inte större bolag än en källarfirma forskar i tekniken, men skeptikern finnes icke på discord.👍
Du kan ha något här Smutz, det passar bra tidsmässigt också då liven ska vara i februari.👍
Jag som bettat på Zazz😡
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in