Citat:
Ursprungligen postat av
Tramsigkille
Hahah kan säga sig att albanerna går det väldigt bra för här i malmö speciellt med heroinet o vapen och även kokainet. Vali o sin liga jobbar 110% i det tysta och dom har nog aldrig varit så starka som dom är just nu. Du vet lite hör jag. Den som vet dom vet, och du är en av dom som inte vet något i malmös undrevärld
Affärer gör alla, dom flesta gör pengar idag, som är i den branschen, val* hans familj har alltid gjort pengar
Nån skrev bond stack från Malmö för en av dom hota honom, det jag skrev e ren fakta , detta har inget med pengar han gör och göra ,utan om kriget vad som hände, och du pratar om albanerna från Albanien ja dom styr väldigt mycket i europ men val* är inte från Albanien eller dom andra, dom styr inget, dom fick sig ett namn från kriget dom förlora, där kunde dom rekrytera unga killar o dra nytta av kontakter när dom flytta till gbg , hade dom varit så starka hade han nog tagit sin brors mördare som sprungit runt i Malmö helt öppet helt ensam i många år nu , bara lyssna hur sjukt det låter , killen har till och med cash och inte ens det jobbet är gjort, hans bror kände inte honom men vet folk som är äldre som kände honom dom säger han dog på grund av honom, hans bror var en bra kille som inte förtjäna att dö, inget illa mot dig du kommer alltid med bra fakta och bidrar men jag vet mycket mer en vad du tror du är antagligen alban eftersom du tog åt dig !!