2022-02-15, 16:20
Medlem
Är det korrekt uppfattat att Dani Juden inte alls var särskilt våldsbenägen innan han blev provocerad av AM genom kidnappningen och misshandeln av hans yngre bror?
Citera
2022-02-15, 16:35
Medlem
Har för mig att bond haft en dispyt med en utav k falangens medlemmar inne i en klubb och efter händelsen stuckit till sthlm. Någon som vet mer kring detta?
Citera
2022-02-15, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haha45
Har för mig att bond haft en dispyt med en utav k falangens medlemmar inne i en klubb och efter händelsen stuckit till sthlm. Någon som vet mer kring detta?

Vilken klubb då? Och vilken stad?
Citera
2022-02-15, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellegrini45
Vilken klubb då? Och vilken stad?

Någon klubb i Malmö, vet ej mer än så
Citera
2022-02-15, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haha45

🤣🤣 det var årets roligaste skämt
K falangen är och har alltid varit slut, dom var aldrig något, det är dom största luffarna som funnits, dom har inga mord på sitt samvete, utan dom blev knullade mördade och portade från Malmö det var ash bror som gjorde det och mer för sin bror och inte för dom . Bond ligger bakom flera och mm mer som folk inte vet om
Att folk nämner dom luffarna fortfarande säger bara en sak det är anhängare eller nån av dom som vill att dom ska fortsätta leva 🤦‍♂️
Citera
2022-02-15, 22:05
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzomalia
K falangen är och har alltid varit slut, dom var aldrig något, det är dom största luffarna som funnits, dom har inga mord på sitt samvete, utan dom blev knullade mördade och portade från Malmö det var ash bror som gjorde det och mer för sin bror och inte för dom . Bond ligger bakom flera och mm mer som folk inte vet om
Att folk nämner dom luffarna fortfarande säger bara en sak det är anhängare eller nån av dom som vill att dom ska fortsätta leva 🤦‍♂️

Med all respekt, men Amin är ju dömd för mordet på Mirtez, så att skriva att "dom har inga mord på sitt samvete" stämmer ju inte riktigt.
Citera
2022-02-15, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Med all respekt, men Amin är ju dömd för mordet på Mirtez, så att skriva att "dom har inga mord på sitt samvete" stämmer ju inte riktigt.

Läs en gång till tror du missat det ä, står där ash bror gjorde det för sin bror och inte för dom och det hade inget med k falangen o göra !
Citera
2022-02-15, 22:13
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Läs en gång till tror du missat det ä, står där ash bror gjorde det för sin bror och inte för dom och det hade inget med k falangen o göra !

Aha, du menar så, jag fattar 👍
Citera
2022-02-15, 22:48
Avslutad
Citat:

Hahah kan säga sig att albanerna går det väldigt bra för här i malmö speciellt med heroinet o vapen och även kokainet. Vali o sin liga jobbar 110% i det tysta och dom har nog aldrig varit så starka som dom är just nu. Du vet lite hör jag. Den som vet dom vet, och du är en av dom som inte vet något i malmös undrevärld
Citera
2022-02-15, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Hahah kan säga sig att albanerna går det väldigt bra för här i malmö speciellt med heroinet o vapen och även kokainet. Vali o sin liga jobbar 110% i det tysta och dom har nog aldrig varit så starka som dom är just nu. Du vet lite hör jag. Den som vet dom vet, och du är en av dom som inte vet något i malmös undrevärld

Är inte v@li häktad? Greps med en pistol nyligen i Rosengård, vad vet du om det?
Citera
2022-02-15, 22:56
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille

Tack för klargörandet Tramsigkille, du levererar alltid
Citera
2022-02-15, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Tack för klargörandet Tramsigkille, du levererar alltid

Kan du be din vän maajty sluta vara hotfull?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in