2022-02-16, 12:19
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Du har nog bara en kass ISP. Jag har fiber från Tele2 och har inte haft några problem alls med sidan någon av dagarna. Inläsningstid: 0,2s.

Okej. Jag har Fiber från Telia och har inte kommit in på flera dagar.
Citera
2022-02-16, 12:20
Medlem
oceandrives avatar
Har inte sett att "Trekants-Martin på hotell" är identifierad någonstans. Hans dryghet gör att jag hoppas han blir av med allt i livet.

https://dumpen.se/2022/01/20/5230/
Citera
2022-02-16, 12:28
Medlem
paggans avatar
Enligt Saras kommentar på 2Forty2’s Facebook så nobbar deras webbhotell snabba uppkopplingar för stunden. Jag kommer heller inte in med Wi-Fi. Bara med 4G.
Citera
2022-02-16, 12:30
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paggan
Enligt Saras kommentar på 2Forty2’s Facebook så nobbar deras webbhotell snabba uppkopplingar för stunden. Jag kommer heller inte in med Wi-Fi. Bara med 4G.
webbhotell? dom hade ju skaffat en egen server.
Citera
2022-02-16, 12:36
Medlem
paggans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
webbhotell? dom hade ju skaffat en egen server.

Det kanske inte är klart än? Har ingen aning. Du får läsa kommentarerna på 2forty2’s facebook under senaste uthängningen.
Citera
2022-02-16, 12:38
Medlem
cogito.ergosums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejahejda
Ja, Comhem är peddo, man hör på namnet Kom hem, vem fan kommer på något sådant om inte en peddo?
Mmmm, ja. Precis. ''Kom hem till pappa nu, mitt ''barn''. Det är dags för ''familjemys''. Glöm inte tacos , jag käkar gärna upp din ''tacos''.''
Från att enskilda medlemmar är peddos, till hela företag. Flashback i sitt esse.

Nej, jag tror som andra, de verkar mest ha problem rent allmänt just nu. Det skulle bli bättre till slutet av den här veckan eller nästa vecka.
Citera
2022-02-16, 12:39
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paggan
Det kanske inte är klart än? Har ingen aning. Du får läsa kommentarerna på 2forty2’s facebook under senaste uthängningen.
Ingen fara det var inte dig jag misstrodde.
Citera
2022-02-16, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AstridEriksson
Ni som kan Malmö väldigt bra; vad finns det för adresser kring Västra Hamnen? Han har enligt sin Facebook köpt en lägenhet där för 7 år sedan.

Googlar man på det namn som han kallar sig för (j*hu*t) så får man även upp ett företag som är registrerat i Malmö.

Vill även tillägga att den 15/12-2021, så lade han upp en bild på "första pizzan hemma" och taggade Västra Hamnen, så det är där han bor.

*=e

Googla namnet från hans FB + Västra Varvsgatan 18 B Malmö så är det träff (adress i västra hamnen). Bor tillsammans med en 34-årig kvinna.

MrKoll:
"St*fan är en man som är född den 4 augusti 1969 och bosatt i Malmö på Västra Varvsgatan 18 B. Han flyttade till sin nuvarande bostadsrätt för 7 år sedan (den 8 maj 2014). Här bor han tillsammans med"

8 Maj 2014 är samma datum som han taggat på sin FB att han flyttade till Västra Hamnen
Citera
2022-02-16, 12:53
Medlem
basistensbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Du är pedofil, det vet vi alla. Dina ord betyder ingenting.

Varför har du pedofil-comhem egentligen?
Citera
2022-02-16, 12:54
Medlem
AstridErikssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coryputman
Googla namnet från hans FB + Västra Varvsgatan 18 B Malmö så är det träff (adress i västra hamnen). Bor tillsammans med en 34-årig kvinna.

MrKoll:
"St*fan är en man som är född den 4 augusti 1969 och bosatt i Malmö på Västra Varvsgatan 18 B. Han flyttade till sin nuvarande bostadsrätt för 7 år sedan (den 8 maj 2014). Här bor han tillsammans med"

8 Maj 2014 är samma datum som han taggat på sin FB att han flyttade till Västra Hamnen
Tack, jag fick länk i PM av en användare som inte ville skriva ut det offentligt. Men det där är definitivt han.
Citera
2022-02-16, 12:54
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cogito.ergosum

Kan förstå hur du tänker. Säkerligen många som håller med dig.
Själv tänker jag att, oavsett anledningar de har, är det helt enkelt deras val att stanna kvar. Just de uthängdas sambos/fruar är vuxna människor, och har rätt att ta sina egna beslut. Och inte dömer jag dem för det.

Ja men om dom väljer att stanna kvar hos en person som vill knulla en 7 åring så tycker iallafall jag att sambon får acceptera att en del tittar snett på även henne.

Se bara på Fredrik Federley.
Citera
2022-02-16, 13:10
Medlem
DannyButtermans avatar
Det är inte så förvånande att det finns så många peddon i samhället, men en sak som förvånar i alla fall mig är att så många män över 50 år är så översexuella, chattar med många tjejer och skickar kukar kors och tvärs. Brukar man inte ha lugnat sig lite på sexfronten i den åldern?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in