2022-02-16, 11:34
Medlem
cogito.ergosums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sgk123
Inga som helst problem att komma in på Dumpen men det går inte att kommentera på den sista pervot. Är det bara jag eller fler som har samma erfarenhet.
Med tanke på att det inte finns några kommentarer, och med tanke på hans chatt, gissar jag på att det inte bara är du.
Jag tänker att det hade genererat i ett antal kommentarer vid det här laget annars.

Edit: Finns inga kommentarer på några av de tre senaste inläggen.
Senast redigerad av cogito.ergosum 2022-02-16 kl. 11:38.
Citera
2022-02-16, 11:38
Medlem
AstridErikssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cogito.ergosum
Förvisso, men vid tidigare konfrontationer vid liknande omständigheter har de åtm. frågat om de andra vill gå ut och prata. Så att de faktiskt kan prata enskilt. Vid ett scenario som det här kan man inte förvänta sig att han säger annat än ''okej'' till allt de påstår och sticker så snabbt som möjligt. Speciellt om allt Sara gör är skriker.

Ang. din fråga ovan: jag har en släkting som äger ett företag i industriområdet nära Västra hamnen, det ligger precis bredvid. Så det är bara där jag ibland jobbat och ätit. Det har ett bättre anseende idag, än för några årtionden sedan.
Och nog är någon som flyttade dit för sju år sedan, men åt sin första pizza där för någon månad sedan misstänkt, alltid.
Du besvarade inte min fråga, men för att utveckla just det stycket så var min intention att ta reda på vart han har sin bostad någonstans, vad hans adress är alltså. Att han taggat bostadsköp för 7 år sedan, samt pizzaköpet i december, i samma område styrker ju tesen om att han är bosatt i Västra Hamnen i Malmö.

Men jag är inte bra på Malmö, och jag vet inte vart Västra Hamnen ligger i Malmö, och vet därför inte vad det finns för adresser i det området som man kan söka på. Och kolla på en karta just nu orkar jag inte. Så tänkte bara om någon mer kunnig på området kunde ge ett par adresser som man kan söka vidare på.
Citera
2022-02-16, 11:46
Medlem
Jag har inte kunnat komma in på dumpen på säkert en vecka. Men när jag stängde av WIFI så kom jag in? Är mycket förvirrad just nu. Inte kan jag blivit blockerad?
Har inte skrivit något där och uppskattar både deras arbete och sida.
Citera
2022-02-16, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo
Inte oväntat men jag lägger upp det iaf.

https://www.st.nu/2022-02-16/man-pekades-ut-som-natpedofil--utredningen-laggs-ned

Är det inte dags att myndigheter sätter stopp för Sara's okynnesanmälningar. Hon anmäler för att det ska få uppmärksamhet i media trots hon vet att det inte är ett brott.

Är du orolig för att bli busted?
Citera
2022-02-16, 11:51
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Du har nog bara en kass ISP. Jag har fiber från Tele2 och har inte haft några problem alls med sidan någon av dagarna. Inläsningstid: 0,2s.

Samma här. Inga problem. Har Tele2.
Citera
2022-02-16, 11:53
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offlife
Jag har inte kunnat komma in på dumpen på säkert en vecka. Men när jag stängde av WIFI så kom jag in? Är mycket förvirrad just nu. Inte kan jag blivit blockerad?
Har inte skrivit något där och uppskattar både deras arbete och sida.

Ingen med ComHem kommer åt sidan.
Vet inte varför ComHem har blockerat sidan, men jag gissar på att dom själva kanske är pedofiler..
Citera
2022-02-16, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Vet inte varför ComHem har blockerat sidan, men jag gissar på att dom själva kanske är pedofiler..

Ja, Comhem är peddo, man hör på namnet Kom hem, vem fan kommer på något sådant om inte en peddo?
Citera
2022-02-16, 11:56
Medlem
Till alla som inte kommer in på Dumpen!

De blockerar inga IP-adresser, det är deras server som är överbelastad, så ibland funkar det o ibland inte. Det är jag 99% säker på. Varför skulle dom blockera IP-adresser när dom vill ha så många besökare som möjligt? O varför skulle ComHem blockera sidan?

UPDATE (Pedofilregister): https://docdro.id/Rou6t0t
Citera
2022-02-16, 11:57
Medlem
AstridErikssons avatar
Citat:
Stämmer inte.

Jag har ComHem och jag kommer in utan problem på deras sida.
Citera
2022-02-16, 12:03
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heja-Putin

De blockerar inga IP-adresser, det är deras server som är överbelastad, så ibland funkar det o ibland inte. Det är jag 99% säker på. Varför skulle dom blockera IP-adresser när dom vill ha så många besökare som möjligt? O varför skulle ComHem blockera sidan?

Misstänker att dom har haft IP banning för att försöka förhindra nya attacker. Dom var ju utsatta för en DDoS-attack som kraschade hela sidan. Bara mina vilda spekulationer
Citera
2022-02-16, 12:10
Medlem
fido1986s avatar
Citat:

Ja, för att bli anställd hos Comhem måste du vara pedofil. Och kunna bevisa det dessutom. Värt att tänka på nästa gång du betalar fakturan. Det tackar vi för!

Har någon sagt "idiot" till dig, exempelvis i trafiken? Det är Inte helt taget ur luften...

Ska jag "killgissa" så tror jag att det är "skit bakom spakana" på Dumpen. Därför sidan inte fungerar för en del.
Citera
2022-02-16, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heja-Putin

Vore intressant om de gick att ha deras namn under bilderna också. De flesta är väl identifierade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in