2022-02-16, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straminsky
Om du inte håller med om detta är du olämplig som förälder.

HaHA. Du är antingen världens största tönt eller ett subtilt troll.
Citera
2022-02-16, 12:25
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Knappast så att en resa till Thailand hör till en vanlig vardag.

Sen så finns det två kön varken fler är färre.

Att vistas bland andra människor är en vardagssituation. Klarar man inte det; med eller utan skrikande barn, är det inte de andra det är fel på.

Jag visste väl att du skulle nappa på kommentaren om kön. Är man totalt världsfrånvänd på ett sätt är man det ofta på andra också.
Citera
2022-02-16, 12:33
Medlem
oceandrives avatar
Borde vara standard att ge barnen sömnmedel när dom ska flyga. Sällan man träffar föräldrar som tar ansvar för sina barn på flygningar. Helst sätter dom på sig sina hörlurar och sover så dom inte hör sina skrikande barn.
Citera
2022-02-16, 12:34
Avslutad
Jag tror att det är samma typ av människor som äter med öppen mun.
Kastar dasslocket i golvet efter dom pissat osv.

Folk som njuter av att störa andra så mycket det bara går
Citera
2022-02-16, 12:44
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oceandrive
Borde vara standard att ge barnen sömnmedel när dom ska flyga. Sällan man träffar föräldrar som tar ansvar för sina barn på flygningar. Helst sätter dom på sig sina hörlurar och sover så dom inte hör sina skrikande barn.

Jag hoppas verkligen att du inte har barn.

Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Jag tror att det är samma typ av människor som äter med öppen mun.
Kastar dasslocket i golvet efter dom pissat osv.

Folk som njuter av att störa andra så mycket det bara går

Jepp, där slog du huvudet på spiken. Folk gör det bara för att j*vlas med just dig.

#grandiossjälvbild,#världenkretsarruntdig
Citera
2022-02-16, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
Att vistas bland andra människor är en vardagssituation. Klarar man inte det; med eller utan skrikande barn, är det inte de andra det är fel på.

Jag visste väl att du skulle nappa på kommentaren om kön. Är man totalt världsfrånvänd på ett sätt är man det ofta på andra också.
Berätta vad för fler kön det finns i din påhittade värld gärna.
Citera
2022-02-16, 12:55
Medlem
Citat:

Jepp, där slog du huvudet på spiken. Folk gör det bara för att j*vlas med just dig.

Sa han att det var för att störa endast han? Han skrev att det var för att störa andra, vilket är plural, men du förstår såklart inte det.

Hen menade jag ursäkta!!!!
Citera
2022-02-16, 13:24
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Berätta vad för fler kön det finns i din påhittade värld gärna.

Det där störde visst?

Citat:
Sa han att det var för att störa endast han? Han skrev att det var för att störa andra, vilket är plural, men du förstår såklart inte det.

Hen menade jag ursäkta!!!!

Honom, inte han. Men du förstår såklart inte det...
Citera
2022-02-16, 13:27
Avslutad
Citat:

Inte med bara mig.
Restrn av dom 280 passagerarna på flyget lider ju också.
Finns en anledning till att det alltid är upptaget på toaletten. Det är folk som låser in sig där, sätter på sig hörlurar och andas ut. Få en paus från helvetesskriket
Citera
2022-02-16, 14:03
Medlem
Citat:
Det där störde visst?

Honom, inte han. Men du förstår såklart inte det...
Oj skrev jag fel på flashback fan också!!!!

Och vad störde? Att du är psykist sjuk o tror att det finns fler än 1 kön, istället för att svara med efterblivna svar så kan du ju svara på vilka andra kön som finns förutom man och kvinna?
Citera
2022-02-16, 15:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oceandrive
Jag flugit en hel del - både många och långa flygningar - de sista femton åren. Jag håller inte med dig alls.
Det är sällan man träffar på föräldrar som INTE tar ansvar och när det är sådana föräldrar så handlar det om äldre barn, inte de som är i ålder 0--4/5 år.
Jag tror inte du flyger särskilt ofta faktiskt.
Citera
2022-02-16, 17:11
Medlem
oceandrives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag flugit en hel del - både många och långa flygningar - de sista femton åren. Jag håller inte med dig alls.
Det är sällan man träffar på föräldrar som INTE tar ansvar och när det är sådana föräldrar så handlar det om äldre barn, inte de som är i ålder 0--4/5 år.
Jag tror inte du flyger särskilt ofta faktiskt.

Ofta är nog en definitionsfråga men nog många för att kanske kunna ha en åsikt, flyger inte i jobbet men är utlandssvensk så det blir 6-8 resor om året varav 2 oftast är längre än 10 timmar. Antalet sparkar i ryggen när man flyger turistklass är ju från dom som har åldern att ha just så långa ben, Så kan inte säga ålder. Längst fram slipper man ju oftast barn i dom lägre åldrarna. Men jag kan ju ha haft otur eller så har du haft tur med föräldrarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in