Citat:
Ursprungligen postat av
cogito.ergosum
Förvisso, men vid tidigare konfrontationer vid liknande omständigheter har de åtm. frågat om de andra vill gå ut och prata. Så att de faktiskt kan prata enskilt. Vid ett scenario som det här kan man inte förvänta sig att han säger annat än ''okej'' till allt de påstår och sticker så snabbt som möjligt. Speciellt om allt Sara gör är skriker.
Ang. din fråga ovan: jag har en släkting som äger ett företag i industriområdet nära Västra hamnen, det ligger precis bredvid. Så det är bara där jag ibland jobbat och ätit. Det har ett bättre anseende idag, än för några årtionden sedan.
Och nog är någon som flyttade dit för sju år sedan, men åt sin första pizza där för någon månad sedan misstänkt, alltid. 
Du besvarade inte min fråga, men för att utveckla just det stycket så var min intention att ta reda på vart han har sin bostad någonstans, vad hans adress är alltså. Att han taggat bostadsköp för 7 år sedan, samt pizzaköpet i december, i samma område styrker ju tesen om att han är bosatt i Västra Hamnen i Malmö.
Men jag är inte bra på Malmö, och jag vet inte vart Västra Hamnen ligger i Malmö, och vet därför inte vad det finns för adresser i det området som man kan söka på. Och kolla på en karta just nu orkar jag inte. Så tänkte bara om någon mer kunnig på området kunde ge ett par adresser som man kan söka vidare på.