Citat:
Ursprungligen postat av
melvein
Såvida det inte väcks åtal mot henne innan så blir jag mycket förvånad om inte Hillary faktiskt kandiderar. Hon har ju ännu inte kommit över förlusten 2016 och det finns garanterat en falang inom partiet som hellre ser henne än Biden i vita huset. Och även om mätningar just nu ger henne ännu mindre chanser än Biden att vinna över Trump så tror jag att hon faktiskt skulle göra bättre ifrån sig 2024 än vad Biden skulle göra.
Hela hennes självbild tycks ju vara att hon är berättigad till presidentposten, att det är hennes tur förr eller senare, och jag tror inte hon kommer att få problem med att få över Wall Street-finansiärerna som stöttade Biden 2020.
Sicket härligt svammel, synd bara det inte säger ens det allra minsta om Hillary.
Och har man prata om åtal mot Hillary i över ett decennier och inte kommit längre än ingenstans, varför tror man detta kommer landa någon annanstans än ingenstans?
Det är en stor gåta, men vi vet detta handlar inte om vad som sker i verkligheten, utan detta handlar om sekten agenda bara, och komiskt nog tar man en gammal agenda som är stendöd.
Har du verkligen missat detta?