2022-08-09, 13:13
Medlem
qups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melvein
Jag tror inte vi ska räkna bort Hillary än. Av allt att döma känner hon väl innerst inne att hon borde blivit president, att det är hennes rättighet att bli det, så om Joe flyttar in på demensboende istället för att ställa upp till omval så är det nog inte alls omöjligt att hon gör ett tredje försök att nå vita huset.

Hoppas hon försöker och misslyckas.
Citera
2022-08-09, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qup
Jo, hon lär väl få lika svårt den här gången som tidigare. Men jag tror ändå hon skulle göra bättre ifrån sig än exempelvis Kamala Harris.
Citera
2022-08-09, 16:23
Medlem
qups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melvein
Jo, hon lär väl få lika svårt den här gången som tidigare. Men jag tror ändå hon skulle göra bättre ifrån sig än exempelvis Kamala Harris.

Kamala är väl också ett komplett psykfall?
Citera
2022-08-09, 16:26
Medlem
Citat:
Kamala är väl ungefär lika inkompetent som de flesta politiker från Kalifornien. Det som ligger henne ännu mer till last är väl hennes personlighet, hon uppfattas nog av många som lite excentrisk och ganska korkad, och att hon nervöst börjar skratta vid de mest olämpliga tillfällen gör nog inte saken lättare.
Citera
2022-08-09, 17:20
Medlem
Citat:
Hon är en lat och talanglös människa som gjort karriär säng och minoritets-offer vägen och pressen att vara president skulle garanterat vara hennes psyke övermäktigt. Ganska elak också om man får tro hennes medarbetare. Men psykfall vet jag inte riktigt om hon kvalificerar som. Pelosi och Elisabeth Warren är tvättäkta psykfall.
Citera
2022-08-09, 17:21
Medlem
Citat:
Tänk det gör jag också. Det skulle vara den sista spiken i kistan för hennes ego. Ytterligt välförtjänt.
Citera
2022-08-09, 17:26
Medlem
Egentligen så förstår jag inte alls varför Demokraterna ens skulle tänka tanken att kanske ställa upp med Hilary Clinton som presidentkandidat. Har man en fetisch för att välja personer som redan varit med i sekler och påverkat politiken?

Det är ju inte så att situationen i USA är direkt bra, varför då välja ledare som varit med och dragit ner USA?
Citera
2022-08-09, 17:48
Medlem
klybans avatar
Sicken besatthet, nej, Hillary gått i pension sedan länge.
Citera
2022-08-09, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Hon är en lat och talanglös människa som gjort karriär säng och minoritets-offer vägen och pressen att vara president skulle garanterat vara hennes psyke övermäktigt. Ganska elak också om man får tro hennes medarbetare. Men psykfall vet jag inte riktigt om hon kvalificerar som. Pelosi och Elisabeth Warren är tvättäkta psykfall.
Mja, jag skulle nog säga att Hillary har psykotiska inslag. Hon lär ha kastat en lampa på Bill, svurit och skrikit åt personal som bara hälsat på henne, uttryckt sig extremt rasistiskt mot folk mm.
Citera
2022-08-10, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Mja, jag skulle nog säga att Hillary har psykotiska inslag. Hon lär ha kastat en lampa på Bill, svurit och skrikit åt personal som bara hälsat på henne, uttryckt sig extremt rasistiskt mot folk mm.
Jag syftade på Kamala. Hillary är definitivt psykopat.
Citera
2022-08-10, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Jag syftade på Kamala. Hillary är definitivt psykopat.
Ah ok, då förstår jag! Kamala? Mja, jag skulle säga att henens hysteriska och ofta synnerligen opassande fnitter påskiner att något inte är helt rätt ställt hos henne. Men nej, någon slipad och mordisk "Lady MacBeth"-Hillary är hon sannerligen inte!
Citera
2022-09-02, 21:41
Medlem
Den som är mest nervös över om Garland och Bidler tar det drastiska beslutet att ställa ledaren för den politiska oppositionen inför rätta är kanske ändå Hillary. Hennes agerande var ju definitivt mycket mer klandervärt än president Trumps, och hon hade inte ens någon laglig rätt att deklassificera något. Lex Hillary som fastställdes av Comey sa ju att det även måste finnas ett inslag av att avsiktligt hantera dokument på ett vårdslöst sätt. Om Garland och Bidler nu ska försöka hävda att avsikt inte längre spelar någon roll så öppnar det förstås upp för ställa Hillary inför rätta. Och i hennes fall skulle ju i så fall en fällande dom inte bara vara en mikroskopisk teoretisk möjlighet utan tvärtom det mest sannolika utfallet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in