2022-02-15, 22:12
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Sjukt äcklig person, MrNiceguy alltså!

Vore intressant om det är någon här som gått i samma klass eller som känner till någon av dom uthängda. Liksom hur var personerna när dom var yngre o.s.v. Har förvisso inte läst kommentarerna i Hall of Shame, kanske finns något kul där.

Samma här sedan någon dag sedan. Konstigt med tanke på att jag har Bahnhof.

Jag tänkte första att sidan bara laggade, men så såg jag att folk här kom in. Så testade mobilen över mobilnätet och det fungerade.

Här har vi en riktigt läskig pederaptor. Inte som ibland nån utvecklingsstörd som vill knulla till varje pris, utan nån som verkligen verkligen går igång på barn. Sjukt äcklig o störd. Antagligen riktigt riktigt farlig ickså! Vem fan är fanskapet?
Citera
2022-02-15, 22:13
Medlem
BeachBobs avatar
Man förstår nästan varför han har blivit ihop med en thailändsk dvärg. Undrar vad han säger till henne under kärleksakten. Vill poängtera att jag har inget emot kortväxta.
Citera
2022-02-15, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Här har vi en riktigt läskig pederaptor. Inte som ibland nån utvecklingsstörd som vill knulla till varje pris, utan nån som verkligen verkligen går igång på barn. Sjukt äcklig o störd. Antagligen riktigt riktigt farlig ickså! Vem fan är fanskapet?

Det står några inlägg upp, om det stämmer.
Citera
2022-02-15, 22:39
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Dumpen har inte anklagat någon för att begå något brott, det brukar de dessutom vara tydliga med gentemot männen. Dumpen fabricerar heller inte material utan utgår helt från det männen själva skrivit, sagt, fotat och filmat. Det gör även arbetsgivarna som avskedar dessa män. Så det är inte skötsam random man som figurerar på Dumpen, det är män med klara pedofila drag och vissa av dem bevisade pedofiler med sexualbrottsdomar.

Sedan förstår de flesta av oss åskådare skillnaden mellan fantasi och verklighet. Vi förstår att normala män med normal sexualitet INTE sexchattar med minderåriga, normala män använder inte verbalt skadligt språk mot minderåriga, normala män bokar inte upp och anländer till dejt med minderåriga, normala män tar avstånd från pedofilkvinnor som vill ha med sin sjuåring i sexlekar, normala män bokar inte upp en dejt med en pedofilkvinna och hennes barn.

Självklart är ALLA män av Dumpen-typ av allmänintresse, specifikt för gruppen föräldrar med barn, samt arbetsgivare när barn ingår i arbetsuppgifterna.

Vi har uttömt detta om allmänintresse nu. Jag kan bara beklaga att polisen inte får använda brottsprovokation med riktiga barn, då skulle det bli åka av. Fram till dess anser jag att Dumpen är ett fantastiskt välkommet initiativ och spekulationer överflödiga fram till ärendet prövas rättsligt.

Ja vi får nog enas om att vi är oense. Allmänintresse eller ej vet vi bara före fallet prövas. Hurvida Dumpen anklagar för brott eller ej så kan man inte vidare direkt säga att de är neutrala eller hur? 🙂

Min personliga åsikt är fortsatt av den att jag tycker allt att det är lite mycket hysteri över Dumpenfenomenet. Vi människor är flockdjur och det den ena säger sväljer den andre bara för att tillhöra gruppen. Vi vet inte helt säkert att det som sägs är sant men vi vill att det ska vara det. Även om de som åker dit är creepy som fan och har sig själva att skylla så är ju det Dumpen ägnar sig åt i en väldig gråzon rent lagligt förens vi vet. Vidare så är Dumpens motiv okända. De säger sig göra det för att skydda barnen och det stämmer säkerligen. Dock så kan det finnas andra personliga incitament vi inte vet. Något Sveriges domstol därimot inte har. Då är det enbart sanningen som vill kommas åt.

Vidare så kan man ju även bli dömd för förtal även om en länkad dom är sant. Personligen så tycker jag det är bra från Dumpens sida att länka dem i det fall de finns. En dom utförd på ett korrekt sätt finns det inget att ifrågasätta.

Intressant att skriva med dig. 👍
Senast redigerad av Hussefar 2022-02-15 kl. 22:49.
Citera
2022-02-15, 23:00
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Kan direkt jämföras med om vi hade börjat hänga ut alla tjejer som väljer att vara tillsammans med yrkeskriminella/gängmedlemmar.
Vi hade kunnat anklaga dem för att vara stödjare av gängkriminalitet/avelskossor för utökning av kriminella klaner.

Intressant tolkning. Flashback levererar som vanligt. 😂
Citera
2022-02-15, 23:02
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Jag håller med, känns verkligen som ett systematiskt peddo på något vis.
Citera
2022-02-15, 23:04
Moderator
Parongatans avatar
Jag får numera bara 503 och att det tar för lång tid för sidan att svara. Kommer alltså inte in på Dumpen.se sedan fem dagar. Vilket fungerade utan problem tidigare. Fler som har samma problem härinne?
Citera
2022-02-15, 23:05
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Jag får numera bara 503 och att det tar för lång tid för sidan att svara. Kommer alltså inte in på Dumpen.se sedan fem dagar. Vilket fungerade utan problem tidigare. Fler som har samma problem härinne?
Japp. Men du kan gå in med hjälp av t.ex.: https://www.proxysite.com/
Citera
2022-02-15, 23:06
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Hur svårt ska det vara att installera någon enkel cachningsmekanism på sajten? Med rätt cache blir det i praktiken bara nätverkshastigheten som sätter begränsningen.
Citera
2022-02-15, 23:07
Medlem
k0nungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan

Kommer ej in via mitt comhem-wifi. Måste gå via mobilnätet. Så va det inte igår
Citera
2022-02-15, 23:11
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H-Ecker
Senaste "Mrniceguy" säger hon att dom kommer polisanmäla honom för att ha skickat videos till barn, men det är en vuxen person som spelat barn alltså inget målsägande som är barn.
Således en meningslös anmälan som inte har någon annan funktion än att omfördela polisresurser som annars hade kunnat användas för att rädda Riktiga barn.
Citat:
Ursprungligen postat av H-Ecker
Sjukt jävla vidrigt att läsa det han skriver, blir illamående.
Det är enkelt att trigga människor till att skriva saker som inkriminerar dem samt väcker andras avsky.
Citera
2022-02-15, 23:11
Medlem
WebDevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Hur svårt ska det vara att installera någon enkel cachningsmekanism på sajten? Med rätt cache blir det i praktiken bara nätverkshastigheten som sätter begränsningen.
Sidan är "byggd" med WordPress, vad är det för "enkel" cachningsmekanism du syftar på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in